رهنامه آموزش تصویری ساخت کیف پول ترون (TRON Wallet) - رهنامه

شما برای ذخیره ارزهای دیجیتال ? خود می توانید از والت های سخت افزاری؛ تحت وب؛ دسکتاپ؛ موبایل و غیره استفاده کنید. با نصب کیف پول ترون شما می توانید برای ذخیره ارزهای دیجیتال خود اقدام کنید به همین دلیل است که در ادامه مطلب امروز رهنامه، ما قصد داریم ۲ روش ساخت کیف پول ترون (TRON Wallet) را به شما آموزش دهیم.

چگونه کیف پول ترون بسازیم؟

How to Create a Wallet on TRON’s Explorer

قبلا آموزش کامل تصویری آموزش ساخت حساب Payeer ، واریز و برداشت پول را به شما دادیم؛ اما نصب کیف پول ترون برای افرادی که می خواهند ارزهای دیجیتال خود را ذخیره کنند ایده آل است. ترون هم مانند بیتکوین مبتنی بر بلاک چین است و هر کاربر به صورت ناشناس می تواند به تولید؛ انتشار و ذخیره محتواهای خود بپردازد. اگر برای ذخیره پول هایی که در قبال این کار دریافت می کنید به دنبال یک والت خوب هستید می توانید برای ساخت کیف پول ترون اقدام کنید.

ساخت کیف پول ترون والت در ویندوز کامپیوتر و سایر دستگاه ها

برای ساخت ترون ولت رایگان کاری که باید انجام دهید این است که روی لینک ساخت کیف پول ترون کلیک کنید. بعد از ورد به سایت؛ روی سربرگ Open Wallet در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. این آپشن به شما یک گزینه کشویی برای SIGN IN, SELECT FILE  یا CREATE WALLET می دهد. یا در سمت راست بالای سایت روی Connect Wallet کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید.

ساخت کیف پول ترون والت در ویندوز کامپیوتر و سایر دستگاه ها

برای شروع؛ روی Create Wallet کلیک کنید.

ساخت کیف پول ترون والت در ویندوز کامپیوتر و سایر دستگاه ها

بعد از اینکه روی Create Wallet کلیک کردید از شما خواسته می شود که یک رمز عبور وارد کنید. برای ادامه کار و برای اهداف امنیتی رمز عبور قوی انتخاب کنید؛ هر چه رمز عبور قوی تر باشد؛ بهتر است. حتما رمز عبور خود را گم نکنید. در صورتی که احتمال فراموش کردن وجود دارد؛ آن را در جایی ذخیره کنید که ایمن باشد.

ساخت کیف پول ترون والت در ویندوز کامپیوتر و سایر دستگاه ها

ساخت کیف پول ترون والت

هنگامی که رمز عبور خود را وارد کردید؛ سایت به شما امکان ادامه کار را می دهد. لطفا توجه داشته باشید: رمز عبور؛ کلید خصوصی شما را رمزگذاری می کند، به عنوان یک هسته برای تولید کلیدهای شما عمل نمی کند. برای باز کردن قفل والت خود به این رمز عبور و کلیدهای خصوصی نیاز دارید.

برای ادامه ساخت حساب ترون مراحل زیر را دنبال کنید. بعد از ایجاد کلمه عبور؛ به شما امکان دانلود فایل Keystore داده می شود. برای ذخیره کلید در سیستم خود؛ روی دکمه Download Encrypted Key کلیک کنید.

برای آموزش تصویری ثبت نام و ساخت اکانت بایننس (Binance) کلیک کنید.

لطفا توجه داشته باشید: اگر کلید را گم کنید؛ TRON نمی تواند به بازیابی آن کمک کند. این کلید را با کسی به اشتراک نگذارید چون که ممکن است پول شما به سرقت برده شود. در صورت امکان از این کلید بکاپ بگیرید تا در صورت خرابی سیستم؛ کلید خود را از دست ندهید.

هنگامی که کلید رمزگذاری شده خود را دانلود کردید روی Next کلیک کنید؛ کلید خصوصی شما نشان داده می شود؛ در جایی از سیستم خود این کلید را به عنوان فایل ذخیره کنید و از آن پرینت هم بگیرید. مانند فایل Keystore که در مرحله آخر دانلود کردید؛ TRON در صورت گم شدن کلید خصوصی نمی تواند در بازیابی آن به شما کمک کند. کلید را با کسی به اشتراک نگذارید و همیشه یک نسخه بکاپ تهیه کنید.

آموزش تصویری ساخت کیف پول ترون (TRON Wallet)

ساخت کیف پول ترون والت

بعد از اینکه کلید خصوصی خود را ذخیره کردید روی Next کلیک کنید تا به شما اطلاع داده شود که تنظیم کیف پول TRX جدید خود را انجام داده اید. با کلیک روی Go To Account Page به صفحه اکانت خود بروید.

در صفحه اکانت خود می توانید حساب TRX خود را مشاهده و مدیریت کنید. در این صفحه شما به همراه TRX Balance، Tron Power و Bandwidth خود؛ به کلید عمومی هم دسترسی خواهید داشت. شما همچنین می توانید TRX خود را فریز کنید تا Tron Power بدست آورید تا بتوانید در SR Election برای Super Representatives رای دهید.

آموزش تصویری ساخت کیف پول ترون (TRON Wallet)

لطفا توجه داشته باشید: هنگامی که TRX خود را برای Tron Power فریز می کنید؛ رمزها به مدت ۳ روز قفل می شوند. در این دوره فریز TRX شما نمی توانید معامله ای را انجام دهید. بعد از این بازه ۳ روزه؛ می توانید به معامله کوین های TRX بپردازید.

در صورتی که نیاز به حساب پی پال دارید می توانید آموزش کامل تصویری روش ساخت اکانت پی پال (PayPal) رهنامه را مطالعه بفرمایید.

دانلود برنامه ترون والت TronWallet

بعد از نصب برنامه کیف پول TRON Wallet آن را راه اندازی کنید. بعد از نمایش صفحه سیاست حریم خصوصی, دو گزینه برای ادامه تجربه نصب کیف پول ترون ولت در اختیار خواهید داشت که شامل Create یا Restore a wallet می شود. برای ایجاد و نصب کیف پول ترون روی دکمه Create Wallet تپ کنید. حالا به صفحه ای هدایت خواهید شد که از شما خواسته می شود پین را وارد کنید. این رمز ورود شما به برنامه خواهد بود.

دانلود برنامه ترون والت TronWallet

هنگامی که پین را ایجاد کردید از شما خواسته می شود ترکیبی از ۱۲ کاراکتر مورد نیاز برای بازیبای کیفت پول خود را وارد کنید. اکانت کاربری شما در برنامه ترکیبی از عددهای پین و ۱۲ کاراکتر است. به شما اکیدا توصیه می کنیم که از اطلاعات خود بکاپ بگیرید. با تپ کردن روی دکمه I’ve written it down شما می توانید از کیف پول ترون ولت خود در TronWallet استفاده کنید.

در آخر از شما دعوت می کنیم آموزش ساخت و افتتاح حساب اسکریل وریفای شده در ایران و خارج کشور را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

دانلود کیف پول ترون والت و استفاده از آن برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال کار سختی نیست و شاید با یکبار انجام دادن آن بتوانید افراد دیگر را هم آموزش دهید. آیا شما تجربه استفاده از کیف پول ترون والت اندروید را داشته اید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 275 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 6 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.