رهنامه آموزش ثبت نام و رزومه خود در نتایج جستجو گوگل با People Card - رهنامه

چگونه اسم خود را در گوگل ثبت کنیم؟ ? شاید هر کدام از ما برای یک بار هم که شده اسم خود را در گوگل سرچ کرده ایم، ولی به نتیجه درستی نرسیده ایم. در این پست سعی شده نحوه ثبت نام در People Card گوگل و آموزش ثبت نام و رزومه خود در نتایج جستجو گوگل با People Card برای شما قرار دهیم، پس همراه رهنامه باشید.

نحوه ساخت People Card گوگل در کامپیوتر و گوشی

How to add your People card on Google Search

پیش از این در رهنامه آموزش تصویری روش جدید معرفی و ثبت سایت در گوگل و آموزش ۵ روش جدید ثبت آدرس مکان روی نقشه گوگل در کامپیوتر و گوشی برای شما قرار دادیم، از این رو در این پست به ثبت اسم و نام خانوادگی در نتیجه جستجو گوگل خواهیم پرداخت.

آیا شما صاحب یک تجارت کوچک هستید؟ آیا شما یک فعال مجازی هستید؟ پس مطمئناً می خواهید حضور شما در گوگل احساس شود. یک راه برای دیده شدن در گوگل این است که افراد یا شرکت ها یا مجلات موفق از شما یادداشتی درج کنند یا در مقاله ای از کسب و کار شما تعریف و تمجید کنند، یک کار دیگر نیز وجود دارد که خود شما می توانید انجام دهید و آن ثبت نام خود در گوگل و ایجاد People Card است.

گوگل یک ویژگی به نام “People Card” را به نتایج جستجوی خود اضافه کرده است، این ویژگی به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند هر بار شخصی که نام شما را جستجو می کند، به صورت آنلاین اطلاعات شما را ببیند.

توجه کنید قابلیت اضافه کردن کارت های مجازی People Card فعلا به طور آزمایشی برای برخی از کشورها فعال شده است و بزودی در سراسر دنیا قابل استفاده و در دسترس می باشد.

چگونه رزومه و  عکس خود را در گوگل ثبت کنیم؟

به طور کلی برای اینکار نیاز به یک People card داریم، پس برای ثبت نام و ثبت بیوگرافی در گوگل و همچنین عکس، در ابتدا نیاز به چند پیش نیاز داریم، این امکانات به شرح ذیل است:

  • یک حساب Google
  • کامپیوتر یا موبایل هوشمند

در صورت داشتن این دو پیش نیاز مراحل بعدی را همراه ما باشید.

چگونه یک People card بسازیم؟

برای ایجاد یک People card، مراحل زیر را مرحله به مرحله و به دقت دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که قبل از ادامه کار، کلیه الزامات مراحل قبل را برآورده کرده اید.

ثبت نام خود در گوگل

در ابتدا کلمه Add me to search  را جستجو گنید. هنگامی که نتایج جستجو ظاهر می شود، در بالای صفحه کادر “Add yourself to Google Search” را مشاهده خواهید کرد. در اینجا، روی گزینه “Get started” ضربه بزنید و یک صفحه جدید باز خواهد شد و از شما خواسته می شود حساب گوگل خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب حساب مورد نظر به صفحه “Create a public card” منتقل می شوید.

به طور پیش فرض، این کارت، نام و تصویر پروفایل شما را به بخش های مربوط اضافه می کند. سپس از شما خواسته می شود که در  People card خود مکان، شغل و بخش های  مربوط به خود را در بخش “About” پر کنید.

ثبت بیوگرافی در گوگل

اگر احساس می کنید می توانید جزئیات دیگری را به بخش های دیگر در صفحه “Create a public card” اضافه کنید. این موارد شامل جزئیات مربوط به محل کار، زادگاه، محل تحصیل، وب سایت، آدرس ایمیل، شماره تلفن و موارد دیگر می باشد.

همچنین می توانید لینک هایی را به حساب های رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید که دسترسی دیگران را هنگام کلیک بر روی People card شما آسان تر می کند. می توانید با ضربه زدن روی نماد “+” مجاور در کادر “Social profiles”، یک بستر رسانه اجتماعی را انتخاب کرده و نام کاربری مربوطه را برای این سیستم وارد کنید و وارد کنید. وقتی این کار را انجام دهید، نمادهای پروفایل رسانه های اجتماعی که اضافه کردید روی کارت شما ظاهر می شود.

چگونه عکس خود را در گوگل ثبت کنیم

وقتی همه جزئیات اضافه شد، روی دکمه “Preview” در پایین صفحه “Create a public card” ضربه بزنید. اکنون پیش نمایش آنچه در People card شما ظاهر خواهد شد نشان داده می شود. برای اعمال تغییرات بر روی دکمه “Save” ضربه بزنید.

چگونه اسم خود را در گوگل ثبت کنیم

مشاهده و ثبت رزومه در سرچ گوگل

می توانید با جستجوی نام خود در گوگل، People card خود را مشاهده کنید. اطلاعاتی که ظاهر می شود نه تنها برای شما بلکه برای هرکسی که جستجو می کند قابل مشاهده خواهد بود. اگر پروفایل های اجتماعی خود را به People card خود وصل کنید، کاربران نیز می توانند به طور مستقیم از People card خود در سیستم عامل های دیگر به شما دسترسی داشته باشند.

ثبت نام در People Card گوگل

چه اطلاعاتی جهت ثبت رزومه در گوگل  باید در People card وارد شود؟

شما می توانید تمام اطلاعات مربوط به خودتان را که مایلید عمومی شوند را اضافه کنید. می توانید شغل، دستاوردها، شایستگی ها، پروفایل ها و موارد دیگر خود را اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مربوط به شما است و خط مشی های محتوایی گوگل را نقض نمی کند.

به طور خلاصه، اگر در حال به اشتراک گذاشتن اطلاعات گمراه کننده، مخفی کردن هویت خود و یا ارائه جزئیات اشتباه در بخش های خاصی از پروفایل خود هستید، گوگل مانع انتشار این اطلاعات می شود. در صورت نقض خط مشی محتوایی گوگل برای اولین بار به شما اطلاع داده می شود .

به شما اجازه داده می شود تا تغییرات لازم را انجام داده و People card خود را دوباره ارسال کنید. اما اگر بیش از یک بار به نقض شرایط و ضوابط آنها بپردازید، ممکن است گوگل در پایان دسترسی شما به  کارتهای گوگل را باطل کند.

در ثبت کارت ویزیت خود در گوگل چه اطلاعاتی را نباید وارد کنیم؟

برای هماهنگی با خط مشی محتوا گوگل، مواردی وجود دارد که باید از آنها دوری کنید. در ذیل برخی از مواردی را که حتماً باید رعایت کنید را ذکر کرده ایم.

  • اطلاعات جعلی یا گمراه کننده در مورد خودتان ننویسید.
  • عکس های شخص ثالث را به عنوان تصویر پروفایل خود اختصاص ندهید. تصویر پروفایل شما باید عکسی از خودتان باشد.
  • سعی نکنید از طریق People card خود محصولات یا خدمات را تبلیغ کنید.
  • با استفاده از People card خود افراد دیگری را ذکر یا محکوم نکنید.
  • با استفاده از People card خود به سازمان های حمله نکنید.
  • با استفاده ازPeople card خود، گروه ها یا سازمان های مذهبی را ذکر نکنید.
  • نفرت را نسبت به هر فرد یا سازمان تبلیغ نکنید.
  • به احساسات دینی آسیب نرسانید.
  • در مورد اشخاص ثالث اظهارات توهین آمیز نکنید.
  • برای تبلیغ خود از جملات تطبیقی ​​با افراد یا سازمانهای دیگر استفاده نکنید.
  • از زبان ناعادلانه یا مبتذل در نمایه خود استفاده نکنید.
  • هیچگونه حق چاپ و حقوق مالکیت اشخاص دیگر را نقض نکنید.
  • از تصاویر / نقل قول هایی که برای مصارف شخصی شما در نظر گرفته نشده است استفاده نکنید.

آیا ثبت نام در People Card گوگل باعث رونق گرفتن کسب و کار شما می شود؟

جواب شما مثبت است. گوگل می گوید People card باید به شما کمک کند که بدون توجه به کاری که انجام می دهید حضور آنلاین از خود  بسازید. اگر یک حرفه ای شغل، مجری، کارآفرین، خود اشتغال، شاغل آزاد یا یک کارمند آینده نگر هستید، می توانید از ویژگی جستجوی جدید استفاده کنید تا سریعاً کشف شوید.

از آنجا که Google به شما امکان می دهد تا اطلاعات تماس مانند شماره تلفن، پروفایل های اجتماعی، آدرس ایمیل یا وب سایت را در People card وارد کنید، افراد با سهولت می توانند به شما دسترسی پیدا کنند. این ویژگی به شما امکان می دهد برای هر حساب گوگل خود فقط یک People card ایجاد کنید و از آنجا که برای تأیید اعتبار به یک شماره تلفن نیاز دارید، کارت های افراد نیز راهی مطمئن برای این امکان است که دیگران را بدون نگرانی در مورد اینکه پروفایل شما فیک (جعلی) است یا خیر، شما را بیابند.

در ثبت نام خود در گوگل دچار مشکل شده اید؟

اگر نمی توانید یک People card در  گوگل ایجاد کنید، ممکن است بخواهید مراحل کار را دنبال کنید.

، به تنظیمات مرورگر بروید و مطمئن شوید که “Web & App activity” روشن است. اگر از این تنظیمات بی اطلاع هستید ، برای روشن کردن آن ، این راهنمای ساده را دنبال کنید.

ثبت نام خود در گوگل

قبل از ادامه کار اطمینان حاصل کنید که وارد حساب گوگل خود در دستگاه مورد استفاده شده اید.

با استفاده از مرورگر روی کامپیوتر یا موبایل

مرحله اول، مرورگر خود را باز کرده و از “Google.com” بازدید کنید.

مرحله دوم، روی نماد منو در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و گزینه “Search activity” را انتخاب کنید.

مرحله سوم، اکنون صفحه ای را مشاهده می کنید که دارای گزینه “Web & App Activity” است. روی آن ضربه بزنید و آن را روشن کنید.

با استفاده از برنامه جستجوی Google

مرحله اول، برنامه جستجوی Google را در دستگاه خود باز کنید و روی “More” در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

مرحله دوم، “Search activity” را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا صفحه وب باز شود.

مرحله سوم، روی زبانه ای با عنوان “Web & App Activity” ضربه بزنید و مطمئن شوید که این ویژگی روشن است. اگر نه، آن را با کشیدن به سمت راست روشن کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز آموزش آوردن اسم خود در نتایج جستجو گوگل برای شما عزیزان قرار دادیم. به راحتی رزومه آنلاین خود را ثبت کردید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه ثبت کارت ویزیت خود در گوگل را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 148 views بار دسته بندی : معرفی سرویس تاريخ : 12 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.