رهنامه آموزش دانلود و استفاده از استیکر متحرک واتساپ - رهنامه

استیکرها ? برای بیان احساسات و.. استفاده میشوند حال اگر آنها متحرک باشند تاثیرگذاری بیشتری خواهند داشت! شما می توانید از استیکر های متحرک در واتساپ به عنوان بزرگترین و پرکاربردترین برنامه پیامرسان استفاده کنید. با آموزش دانلود و استفاده از استیکر متحرک واتساپ همراه رهنامه باشید.

چگونه استیکر متحرک را به واتساپ اضافه کنیم؟

How To Add A Moving Sticker To WhatsApp?

واتساپ به عنوان بزرگترین نرم افزار پیامرسان در جهان امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار داده است که می توانند با استفاده از آنها با دیگران بهتر ارتباط برقرار کنید.

استیکر متحرک واتساپ واتساپ یکی از این امکانات است که شما می توانید با دانلود استیکر متحرک واتس اپ یا ساخت استیکر متحرک واتساپ از این قابلیت استفاده کنید. همچنین یکی از بهترین قابلیت های این نرم افزار بروزرسانی های مکرر است که به مرور زمان قابلیت های بسیاری به آن اضافه می شود.

به تازگی، واتساپ ویژگی جدیدی با عنوان “استیکر های متحرک” را به پیام رسان خود اضافه کرده است و این ویژگی در حال حاضر در دسترس همه جهان قرار دارد. ما در این آموزش قصد دارید جدیدترین روش دانلود و استفاده از این قابلیت واتساپ را به شما آموزش دهیم. همچنین شما می توانید استیکر های متحرک مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

دقت داشته باشید که روش زیر برای هر دو سیستم عامل اندروید و ای او اس قابل استفاده است و می توانید مراحل زیر را برای اضافه کردن استیکر به واتساپ ای او اس دنبال کنید.

آموزش دانلود استیکر متحرک واتساپ جدید

در مرحله اول به فروشگاه گوگل پلی گوشی خود بروید و نرم افزار واتساپ را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. برای آپدیت نرم افزار واتساپ همچنین می توانید از سایت رسمی Whatsapp استفاده کنید. برای آپدیت نرم افزار از طریق گوگل پلی منو سمت راست را باز نمایید و سپس بر روی گزینه My Games And Apps ضربه بزنید. به قسمت Updates بروید و بر روی گزینه Update در جلو نرم افزار ضربه بزنید. همچنین می توانید در بالا صفحه گوگل پلی در قسمت جستجو کلمه Whatsapp را جستجو کنید و بر روی دکمه آپدیت در جلو نرم افزار ضربه بزنید.

برای آپدیت نرم افزار از طریق سایت رسمی واتساپ به آدرس Whatsapp.com بروید و آخرین نسخه این نرم افزار را دانلود نمایید. پس از دانلود فایل بر روی آن کلیک کنید تا نرم افزار به آخرین نسخه آپدیت شود.

برای نصب آخرین نسخه واتساپ برای سیستم عامل آی او اس ابتدا به برنامه سیب اپ بروید و نرم افزار واتساپ را بروزرسانی کنید.

دقت داشته تا زمانی که واتساپ را بروزرسانی نکرده اید نمی توانید از قابلیت استیکر قلب متحرک و.. واتساپ استفاده نمایید چون این قابلیت در آخرین نسخه واتساپ در سال ۲۰۲۰ اضافه شده است.

آموزش دانلود استیکر متحرک واتساپ جدید

پس از پایان آپدیت نرم افزار، آن را اجرا کنید. برای اجرا نرم افزار به صفحه اصلی گوشی خود بروید و بر روی نماد واتساپ ضربه بزنید تا نرم افزار اجرا شود. پس از اجرا نرم افزار به قسمت Chats یا چت ها بروید تا گفتگو های حساب خود را مشاهده کنید.

آموزش دانلود استیکر متحرک واتساپ جدید

یک گفتگو را انتخاب کنید. سپس بر روی قسمت نوشتن پیام ضربه بزنید تا کلیپ بورد باز شود. از قسمت سمت چپ بر روی آیکون شکلک ها ضربه بزنید تا لیست شکلک ها باز شود.

از پایین صفحه بر روی گزینه اول از سمت راست ضربه بزنید تا به قسمت استیکر واتساپ بروید. در این قسمت می توانید تمام استیکر ها و استیکر های متحرک موجود در گوشی خود را مشاهده و ارسال کنید. برای ارسال هر استیکر فقط کافیست بر روی آن ضربه بزنید. نحوه ارسال استیکر های متحرک و معمولی تفاوتی ندارد.

آموزش دانلود استیکر متحرک واتساپ جدید

برای افزودن استیکر متحرک به واتساپ بر روی نماد (+)، بعلاوه ضربه بزنید. از این قسمت می توانید استیکر متحرک رایگان برای واتساپ دانلود و استفاده کنید. پس از دانلود استیکرها در این قسمت می توانید آنها را برای فرد مورد نظر ارسال نمایید.

آموزش دانلود استیکر متحرک واتساپ جدید

پس از ضربه زدن بر روی گزینه “+” برای دانلود استیکر متحرک واتساپ بر روی آیکون فلش مانند در کنار هر پک ضربه بزنید. با زدن بر روی این گزینه پک استیکر متحرک دانلود می شود و به صورت خودکار به لیست استیکر های متحرک واتساپ شما اضافه می شود. برای مشاهده استیکر های نصب شده بر روی واتساپ خود به قسمت My Stickers بروید. در کنار نام هر پک استیکر متحرک می توانید حجم آن را نیز مشاهده کنید.

آموزش دانلود استیکر متحرک واتساپ جدید

جهت استفاده از استیکر متحرک واتس اپ برای آیفون و اندروید به چت مورد نظر بروید و سپس بر روی قسمت نوشتن پیام ضربه بزنید و بر روی نماد شکلک ها در قسمت سمت چپ ضربه بزنید. در پایین صفحه گزینه از سمت را گزینه اول را انتخاب کنید تا به قسمت استیکر ها و استیکر های متحرک بروید. در این قسمت می توانید تمام استیکر های متحرک موجود در واتساپ خود را مشاهده کنید. برای ارسال هر استیکر متحرک کافیست بر روی آن ضربه بزنید.

آموزش دانلود استیکر متحرک واتساپ جدید

همچنین شما می توانید زمانیکه یک نفر برای شما استیکر متحرکی ارسال می کند با ضربه زدن بر روی آن به لیست استیکر های متحرک واتساپ خود اضافه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

از اینکه با آموزش دانلود و استفاده از استیکر متحرک واتساپ همراه رهنامه بودید ممنونیم. اگر نظر یا سوالی درباره آموزش ساخت استیکر متحرک واتساپ یا استفاده از آنها دارید می توانید از قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 162 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 16 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.