رهنامه آموزش کامل فعال سازی دوباره اکانت فیس بوک (Facebook) - رهنامه

فعال سازی اکانت فیس بوک ✅ از یک اکانت غیرفعال شده دارای روش خاصی است که به نوعی می توانید با ارسال درخواست تجدید نظر حساب خود را بازیابی کنید. لازم به ذکر است اگر قبلا اکانت فیس بوک خود را حذف کرده باشید پس از یک دوره کوتاه دیگر قابل بازیابی نخواهد بود. اما ما در آموزش فعال سازی دوباره اکانت فیس بوک (Facebook) در سایت رهنامه به شما یاد خواهیم داد که اکانت های غیر فعال شده چگونه قابل بازگردانی خواهد بود.

آموزش نحوه بازگرداندن اکانت غیر فعال شده در فیس بوک

How to Reactivate Facebook Account

قبل از آشنایی با این راهنمای فارسی پیشنهاد می کنیم تا با این دو مطلب ۳ روش حذف اکانت فیس بوک و روش های جدید هک اکانت فیس بوک را مطالعه نمایید. اکانت های غیرفعال شده برای کاربران فیس بوک معمولا امری نگران کننده است , در ادامه مطلب ما شما را با آموزش نحوه بازگرداندن اکانت غیر فعال شده در فیس بوک آشنا می کنیم.

 اکانت غیر فعال شده در فیس بوک

این اتفاق برای هرکسی می تواند رخ دهد حتی افراد مشهور و معمولا با کمی تلاش و رویکردی دقیق برطرف خواهد شد. قبل از هر چیزی بد نیست بدانیم شبکه های اجتماعی چون فیس بوک برخی خطی مشی ها و رهنمودهایی دارند که در بخش قوانین فیس بوک به روشنی توضیح داده شده اند به همین دلیل به راهنما و باید و نباید ها جهت برگرداندن اکانت دی اکتیو شده فیس بوک در این شبکه اجتماعی بزرگ خوب دقت نمایید.

فعال سازی اکانت فیس بوک از طریق تلفن همراه

در این روش ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه می توانید اقدام به فعال سازی فیس بوک موبایل به صورت کاملا اصولی نمایید.

برنامه فیس بوک در تلفن همراه

۱-ابتدا کافی است در تلفن همراه خود بر روی نماد فیس بوک در لیست برنامه ها کلیک کنید ( مانند تصویر بالا) پس از کلیک بر روی کادر مورد نظر اطلاعاتی از جمله ” آدرس ایمیل و یا شماره تلفن” وارد نمایید. در اینجا منظور از شماره تلفن همراه شماره تماسی خواهد بود که قبلا در حساب Facebook خود ذخیره نموده اید.

ورود به فیس بوک از طریق موبایل

۲- در باکس بعدی رمز عبور خود را وارد کنید. این رمز شماره گذرواژه ای است که در ابتدا برای ایجاد اکانت فیس بوک ساخته بودید. اگر رمز خود را فراموش کرده اید می توانید از بخش یادآوری رمز عبور مجددا آن را تنظیم نمایید. بعد از وارد کردن رمز صحیح بر روی دکمه ورود و یا Login کلیک کنید. شما همچنین می توانید مطلب مربوط به نحوه بازیابی رمز فیس بوک را در رهنامه مطالعه نمایید.

ورود به فیس بوک با موبایل

۳- پس از کلیک بر روی دکمه ورود به فضای شبکه اجتماعی فیس بوک اگر بعد مرحله اعتبار سنجی نتوانستید وارد صفحه فیس بوک خود شوید مطمئن باشید که اکانت شما غیر فعال شده و سعی کنید درخواست تجدید نظر کنید تا بتوانید اکانت خود را بازگردانی کنید. البته در صورتی که اکانت شما غیر فعال شده باشد یک پیام هشدار نیز در بالای اکانت دریافت خواهید کرد.

به همین ترتیب در صورتی که به دنبال حل مشکل ورود به فیس بوک از طریق تلفن همراه هستید می توانید از طریق مرحله درخواست تجدید نظر اقدام به بازیابی اکانت غیرفعال شده فیس بوک نمایید.

نحوه ارسال درخواست تجدید نظر

برای ارسال درخواست تجدید نظر جهت بازگردانی اکانت فیس بوکی که غیر فعال شده است به ترتیب زیر عمل می کنیم. لازم به ذکر است فعال سازی دوباره اکانت فیس بوک منوط به قوانین و خطی مشی این شبکه اجتماعی بزرگ خواهد بود و به این صورت نخواهد بود که بلافاصله بعد از درخواست تجدید نظر جهت بازیابی و همچنین مشکل تایید هویت در فیس بوک پروفایل شما قابل مشاهده عمومی باشد.

My Personal Account was Disabled

۱- ابتدا وارد صفحه My Personal Account was Disabled شوید در این صفحه شما میتوانید فرم تجدید نظر را به دقت پر کرده و ارسال کنید. لازم به ذکر است هیچ تضمینی وجود ندارد که کارمندان فیس بوک به درخواست تجدید نظر شما به زودی واکنشی نشان دهند. بسته به عملکرد هایی که منجر به غیر فعال شدن حساب شما شده است , فعال شدن دوباره آن کاملا پالایش خواهد شد.

ورود اطلاعات در صفحه تجدید

۲- پس از ورود به صفحه تجدید نظر می توانید در فرم مورد نظر اطلاعاتی از قبلی ایمیل و یا شماره تلفن خود را وارد کرده و همچنین یک نام کاملی که در اکانت فیس بوک خود انتخاب کرده بودید. البته لازم به ذکر است این نام در واقع متفاوت با نام قانونی شما می تواند باشد.

یک نکته جالب اینجا وجود دارد شما بایستی از بخش (Your IDs) تصویری واضح از شناسه خود (کارت شناسایی برای فیسبوک) که می توانید شامل گواهینامه رانندگی ، گذرنامه ، شناسه ایالتی و سایر مدارک که قبلا در قانون فیس بوک به طور کامل ذکر شده است آپلود نمایید.

پس از آن در کادر اطلاعات اضافی , جزئیات دقیق مورد نظر خود را که فکر میکنید در روند تصمیم گیری در مورد فعال کردن مجدد اکانت فیس بوک تاثیر گذار است درج کنید. این شانس شما را برای توضیح شرایط اکانت شما بالا خواهد برد. به عنوان مثال اگر حساب شما هک شده بود , مکان مناسبی برای ذکر جزئیات آن خواهد بود.

در انتها نیز بر روی دکمه ارسال کلیک میکنیم تا درخواست تجدید نظر شما برای بررسی به کارمندان فیس بوک ارسال گردد. اگر فیس بوک تصمیم به بازگردانی حساب شما کند تقریبا حدود دو هفته از اولین درخواست تجدید نظر شما طول خواهد کشید تا اکانت شما فعال گردد.

فعال سازی اکانت فیس بوک از طریق دسکتاپ

بازیابی اکانت غیر فعال شده فیسبوک به چندین روش قابل انجام است. ما در این روش از طریق دسکتاپ این کار را خواهیم کرد. ابتدا در باکس آدرس مرورگر خود وارد سایت اصلی فیس بوک شوید. پس از ورود به سایت فیس بوک از طریق کادر نوشتاری ایمیل و یا شماره تماس خود را به همراه رمز انتخابی در اکانت خود وارد نمایید.

فعال سازی اکانت فیس بوک از طریق دسکتاپ

حال می توانید بر روی دکمه ورود کلیک کرده تا وارد محیط اصلی فیس بوک شوید اگر مجددا وارد صفحه شما نشد به این معنا است که اکانت شما نیز در حالت دسکتاپ غیر فعال شده است.  چاره کار تنها درخواست تجدید نظر برای فیس بوک است.

فعال سازی دوباره اکانت فیس بوک بعد از چند سال

برای فعال سازی دوباره اکانت فیس بوک باید اطمینان حاصل کنید که هنوز می توانید حساب خود را بازیابی کنید. اگر حساب شما به طور موقت غیر فعال شده باشد شما میتوانید به راحتی آن را بازیابی کنید.

اما اگر حساب خود را حذف کرده اید یا برای حذف اکانت آن را انتخاب کرده اید شما حدود ۱۴ روز از زمان درخواست فرصت دارید تا آن را بازیابی کنید در غیر اینصورت به هیچ وجه نمی توانید حساب قبلی خود را بازگردانی نمایید. به همین دلیل بایستی یک حساب جدید ایجاد نمایید.

اخیرا برای حساب های غیر فعال شده زمانی که با استفاده از اطلاعات قبلی سعی در ورود به سایت فیس بوک میکنیم در بالا اکانت هشداری مبنی بر غیر فعال بودن اکانت خواهید دید. به همین دلیل اطلاعات بیشتری در این زمینه می توانید کسب کنید.

فعال سازی دوباره اکانت فیس بوک

یک نکته بسیار مهم دیگر این است که فیس بوک به طور خودکار تمام داده ها و اطلاعات را برای حسابهای غیر فعال شده ذخیره میکند. تا در صورت تغییر نظر کاربر و ری اکتیو به راحتی بتوان آن را مجددا به شبکه اجتماعی بازگردانی کنند. مهم است بدانیم که فیس بوک اطلاعات قدیمی حساب را حذف نمی کند , بنابراین حتی بعد از چند سال میتوان مجددا اقدام به فعال کردن حساب فیس بوک نمود.

از طرفی علاوه بر روش های بالا در بازگردانی حساب های غیر فعال شده شما میتوانید به آدرس پست الکترونیکی [[email protected]] یک نامه الکترونیکی ارسال نموده و هرگونه توضیح را که برای بازگرداندن حساب شما مفید می باشد بدون هر گونه محتوای توهین آمیز ارسال نمایید.

اگر حساب فیس بوک غیر فعال شود چه اتفاقی می افتد

زمانی که با پیام غیر فعال شدن حساب فیس بوک روبرو می شوید. در واقع شما ترافیک شیرین را از یکی از بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان را از دست می دهید. بنابراین زحمات چندین و چند ساله خود را از دست دهید. زیرا روزانه میلیون ها نفر در سراسر جهان از این شبکه اجتماعی سود خواهند برد. بنابراین حتی اگر این اتفاق تلخ برای شما افتاده است هیچ گاه تسلیم نشده و با اکانت خود خداحافظی نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما سعی کردیم تا حد امکان روش اصولی و آموزش فعال سازی دوباره اکانت فیس بوک را با راهنمای فارسی برای شما منتشر کنیم از اینکه این راهنما را مطالعه نمودید بسیار خرسندیم لازم به ذکر است در صورتی که راهنمایی بیشتر در خصوص فعال سازی مجدد فیس بوک نیاز داشتید میتوانید از طریق همین بخش نظرات مطلب رهنامه ما را در جریان گذاشته تا شما را راهنمایی کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 411 views بار دسته بندی : معرفی سرویس تاريخ : 16 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.