رهنامه آموزش گوش دادن ویس در واتساپ بدون فهمیدن شخص مقابل - رهنامه

بسیاری از مواقع پیش می‌آید که در پیام‌رسان واتساپ تمایل ندارید که طرف فرستنده پیام متوجه شود که شما پیام آن را خوانده‌اید. در خصوص ویس واتساپ ?️ هم این مسئله صادق است. در این مطلب رهنامه، آموزش گوش دادن ویس در واتساپ بدون فهمیدن شخص مقابل را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

پخش ویس واتساپ بدون خوردن دو تیک و آبی شدن

How To Play Whatsapp Voice Message Without Sender Knowing

در حالت عادی وقتی پیامی در واتساپ دیده می‌شود، دو تیک آبی در کنار پیام برای فرستنده به نمایش در می‌آید. اما گاهی اوقات شما به عنوان گیرنده پیام تمایل ندارید که فرستنده متوجه شود شما پیام او را مشاهده کرده‌اید. برای گوش دادن به فایل‌های صوتی که در واتساپ برای شما ارسال می‌شود، بدون اینکه دو تیک آبی برای فرستنده نمایش داده شود، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

عدم نمایش تیک آبی در واتساپ برای ویس ها توسط حالت هواپیما

می‌خواهیم در خصوص گوش دادن به ویس‌ها به این سوال پاسخ دهیم که چه کنیم که در واتساپ تیک آبی نخورد؟ یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای گوش دادن به ویس‌ها در واتساپ بدون نمایش تیک آبی برای فرستنده، قرار دادن تلفن همراه روی حالت هواپیما است.

پس از انجام اینکار به صفحه چت مورد نظر رفته ویس مورد نظر را برای خود یا شخص دیگر فوروارد کنید و سپس پیام فوروارد شده را پلی کنید. پس از انجام اینکار مجددا حالت هواپیما را فعال کنید.

این کار تمام سیگنال‌های رادیویی و تلفن همراه را در دستگاه شما مسدود می‌کند. به این ترتیب واتساپ قادر نیست که متوجه شود شما پیام را مشاهده کرده‌اید یا خیر.

چه کنیم که در واتساپ تیک آبی نخورد

شنیدن ویس با تیک آبی نخوردن در واتساپ با دانلود مدیا

راه حل دیگر برای گوش دادن ویس در واتساپ بدون فهمیدن شخص مقابل، این است که دانلود خودکار مدیا واتساپ که ویس ها هم شامل آن میشود را فعال کنید و سپس به File Manager تلفن همراه خود بروید و وارد پوشه Whatsapp (در حافظه داخلی یا کرت حافظه گوشی های اندروید) شوید. سپس فایل صوتی ویس مد نظر را جستجو نموده (توسط روش اجرا کردن چون نام فایل ها متفلاوت است) و پخش کنید.

واتساپ به طور خودکار رسانه‌ها را در تلفن همراه شما دانلود می‌کند. اما اگر می‌خواهید از این موضوع اطمینان حاصل کنید، وارد نرم‌افزار شوید و به بخش Settings مراجعه نمایید. سپس وارد بخش Storage And Data شوید.

پلی کردن ویس واتساپ بدون تیک دوم

در ادامه در قسمت Media Auto Download بررسی کنید که بارگیری رسانه‌ها در هنگام اتصال وای‌فای و دیتا (با توجه به نیاز خود) فعال باشد.

عدم نمایش تیک آبی در واتساپ برای ویس ها

راه حل دیگر آن است که وارد نرم‌افزار شوید و آیکون سه نقطه را بزنید. سپس گزینه More  را انتخاب نمایید و روی گزینه Export Chat بزنید.

پخش ویس واتساپ بدون خوردن دو تیک و آبی شدن

در این لحظه پنجره‌ای به نمایش در می‌آید که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید چت را با یا بدون مدیا منتقل کنید. گزینه Include Media را انتخاب کنید.

شنیدن ویس با تیک آبی نخوردن در واتساپ

در ادامه چت مورد نظر را به گوگل درایو یا هر سرویس ذخیره دیگری که در تلفن همراه در دسترس دارید، منتقل کنید. در ادامه فایل زیپ منتقل شده را Extract کنید و فایل صوتی مورد نظر را به کمک پلیر خود اجرا کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آموزش گوش دادن ویس در واتساپ بدون فهمیدن شخص مقابل را مشاهده کردید. می‌توانید به کمک روش‌های فوق، فایل‌های صوتی که برای شما ارسال می‌شود را گوش کنید بدون این که طرف مقابل متوجه این مسئله شود. شما از کدام روش ذکر شده استفاده می‌کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 296 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 3 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.