رهنامه دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه های ترجمه اندروید - رهنامه

وقتی از یک زبان خارجی نا آشنا ?️ استفاده می کنید برنامه های ترجمه ضروری به نظر می رسند به همین دلیل یک برنامه ترجمه خوب می تواند به شما در استفاده از این ابزار برای سایر کشورها بدون مانع کمک بسیاری نماید. در اینجا ما با دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه های ترجمه اندروید قصد داریم تا اهمیت نرم افزارهای ترجمه را در رهنامه بررسی کرده و نکات جالبی را در مورد هوش مصنوعی این ابزارها به شما می گوییم.

دانلود بهترین نرم افزار مترجم انگلیسی به فارسی اندروید

Download Best English to Persian Translator Android Apps

قبل از مطالعه این مطلب پیشنهاد می کنیم دو مطلب مربوط به ۱۰ تا از بهترین برنامه های آموزشی اندروید  و بهترین برنامه های آموزش زبان را مطالعه نمایید در ادامه مطلب ما شما را با دانلود بهترین نرم افزار مترجم انگلیسی به فارسی اندروید آشنا می کنیم. لازم به ذکر است این نرم افزارها علاوه بر زبان فارسی بسیاری از زبان های شاخص را نیز تحت پوشش قرار داده و برخی نیز با دارا بدون تلفظ های صوتی و وام واژه های تخصصی قابل نصب بر روی تلفن همراه خواهند بود.

قابل ذکر است که می توانید نسخه کامل برنامه های معرفی شده بهترین برنامه های ترجمه اندروید را از سرویس های معتبر فارسی به صورت رایگان دانلود کنید.

بهترین اپلیکیشن های ترجمه

بهترین اپلیکیشن ترجمه اندروید

بهترین اپلیکیشن های ترجمه بر روی تمامی تلفن های هوشمند قابل نصب خواهند بود وقتی از تلفن همراه استفاده می کنیم نصب بهترین مترجم اندروید از سایت های نرم افزاری باید مطابق با آخرین نسخه سیستم عامل شما باشد تا کارایی خوبی از خود نشان دهند. برنامه ترجمه اندروید با اهداف مختلفی عرضه می شوند. برخی به دلیل کاربرد زیاد در مسافرت ها و برخی صرفا به دلیل استفاده از کسب و کار به عنوان یک همراه در کنار شما خواهد بود. امروزه با پیشرفت فناوری و تکنیک حافظه ترجمه که توسط برنامه نویسان در نرم افزار ترجمه اندروید تعبیه شده است افراد قادر هستند تا یک ترجمه رایگان و همیشه در دسترس را برای متون تخصصی بدون کمترین خطا در کنار خود داشته باشند.

دانلود برنامه ترجمه متن انگلیسی به فارسی و.. برای اندروید : مترجم گوگل!

دانلود برنامه ترجمه متن انگلیسی به فارسی و.. برای اندروید : مترجم گوگل!

احتمالا محبوب ترین سرویس خدمات ترجمه آنلاین و رایگان را می شناسید موتور ترجمه هوشمند گوگل با نام گوگل ترنسلیت ( Google Translate ) به عنوان یک پلت فرم وب در نسخه های iOS و همچنین Android شاهکار عصر فناوری امروز است. در حال حاضر بیش از ۱۲۰ زبان زنده در دنیا وجود دارند که برخی به عنوان زبان شاخص و برخی به عنوان زبان های نادر نامیده می شود , زبان های چون زبان انگلیسی , آلمانی , ترکی , عربی و غیره به عنوان زبان های شاخص در عرصه ترجمه زبان است از طرفی برخی زبان های چون براهویی نیز جزء زبان های نادر و رو به انقراض است.

بهترین مترجم اندروید در حال حاضر نرم افزار ترجمه گوگل برای اندروید است که به آن گوگل ترنسلیت نیز می گویند این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی و شبکه عصبی توانسته تا با استفاده ترجمه با دوربین اندروید برای تلفن همراه به عنوان یک ابزار رایگان و برتر خدمات رسانی کند.

مترجم خودکار اندروید

مترجم خودکار اندروید

این امکان دنیا را در عرصه فناوری ترجمه نرم افزاری دگرگون ساخت , بهترین مترجم اندروید یا بهترین مترجم انگلیسی به فارسی برای اندروید را در حال حاضر کمپانی گوگل در اختیار دارد. یکی از مهمترین امکانات این ابزار , ترجمه سایت با استفاده از موتور هوشمند گوگل است نرم افزار ترجمه سایت اندروید شرکت گوگل , هم از طریق گوگل پلی (Google Play ) و هم از طریق سایت Google translate و یا مارکت های ایرانی قابل دریافت , بارگیری و نصب خواهد بود.

مترجم خودکار اندروید Bk Translate

مترجم خودکار BK Translate

BK Translate به عنوان یک تیم برنامه نویسی در تولید نرم افزار ترجمه پیشتاز است , آنها ده ها نرم افزار را در فروشگاه Google Play به زبان های مختلفی از جمله زبان اسپانیایی , عربی , آلمانی , فرانسوی و بسیاری زبان های دیگر منتشر کرده اند. رابط کاربری بسیار آسان این اپلیکیشن ترجمه باعث افزایش تقاضا در استفاده از نرم افزارهای ترجمه BK Translate شده است.

نرم افزار مترجم اندروید Dict Box

نرم افزار مترجم اندروید Dict Box

این نرم افزار به عنوان یک فرهنگ لغت چند زبانه به حساب می آید , اپلیکیشن ترجمه Dict Box از ده ها زبان از جمله انگلیسی , اسپانیایی , عربی , ژاپنی , کره ای , چینی و سایر موارد پشتیبانی می کند. جالب اینجا است که در حالت آفلاین قادرید با تصحیح کلمات , تلفظ صوتی , تمرین و وام واژه های تخصصی در این فرهنگ لغت آشنا شوید از طرفی این نرم افزار هم نسخه رایگان دارد و هم نسخه پرمیوم از طرفی با پرداخت و یا استفاده از نسخه پولی امکان بیشتری اضافه خواهد شد.

فرهنگ لغت Linguee

فرهنگ لغت Linguee

این فرهنگ لغت به عنوان یک نرم افزار چند زبانه در بین زبان آموزان شناخته شده است , دیکشنری Linguee ده ها زبان را پشتیبانی می کند از طرفی یک رابط کاربری بسیار خوبی برای زبان آموزان داشته که نکاتی چون تلفظ صوتی , جملات مثال گونه و پشتیبانی باعث شده این دیکشنری چند زبانه به یکی از بهترین فرهنگ لغت در تلفن های هوشمند تبدیل شود. لازم به ذکر است استفاده از این برنامه کاملا رایگان , بدون تبلیغات مزاحم و خریدهای درون برنامه ای است.

مترجم هوشمند iTranslate Voice 3

مترجم هوشمند iTranslate Voice 3

آیا تاکنون با مباحث مترجم شفاهی آشنا شده اید؟ آیا میدانید مترجم همزمان چه کسی است؟ این مترجم کسی است که میتواند به صورت همزمان زبان مبدا را به زبان مقصد ترجمه کند. حتما در سمینارها و یا همایش های حضوری و آنلاین با این افراد آشنا شده اید اما جالبتر از همه این است که نرم افزار مترجم هوشمند اندروید iTranslate Voice 3 یک ارتباط صوتی جادویی را در بین زبان ایجاد می کند شما می توانید با استفاده از این نرم افزار زبان مبدا را به بیش از ۴۲ زبان زنده دنیا تنها از طریق صحبت کردن مخاطب ترجمه کنید.

مترجم اندروید Easy Language

مترجم اندروید Easy Language

اگر میخواهید از اپلیکیشن هوشمند ترجمه با رابط کاربری بسیار آسان استفاده کنید , مترجم اندروید Easy Language یکی از بهترین نرم افزارهای ترجمه برای سیستم عامل Android خواهد بود. دو قابلیت بسیار مهم در این نرم افزار قابلیت های ترجمه با استفاده از متن و صوت خواهد بود. فونت به کار رفته در این نرم افزار از فونت استاندارد تهیه شده تا کار کردن با آن توسط کاربران بسیار آسان باشد. می توانید مترجم اندروید Easy Language Translator را هم اکنون نصب نمایید.

مترجم هوشمند اندروید iTranslate 

مترجم هوشمند اندروید iTranslate

این مترجم هوشمند قادر به ترجمه با دقت بسیار بالا برای زبان شاخص در حدود ۹۰ زبان زنده دنیا می باشد. مترجم هوشمند iTranslate قابلیت ترجمه فوری با انتخاب متن بر روی متون را به صورت همزمان دارد. یکی از مهمترین قابلیت های تعبیه شده در این برنامه ترجمه استفاده از تکنیک محبوب کردن عبارات و متون ذخیره شده در نرم افزار است تا هر زمان که نیاز باشد بتوان به آنها دسترسی پیدا کرد.

نرم افزار مترجم ارسال پیام GBoard

نرم افزار مترجم ارسال پیام GBoard

حتما پیش آمده که بخواهید ترجمه متن پیام و متون نوشتاری ارسال شده توسط دوستان و آشنایان خود را ترجمه نمایید. نرم افزار مترجم GBoard قادر است تا تک تک پیام های ارسالی شما ترجمه کند. البته مکانیزم ترجمه GBoard بر اساس امکانات اضافه شده در کیبورد تلفن همراه است به گونه ای که در هنگام استفاده از این نرم افزار میتوانید متن خود را تایپ کنید و به صورت کاملا خودکار ترجمه پیام مورد نظر خود را مشاهده کنید. یکی از مهمترین قابلیت های این نرم افزار اصلاح خودکار متون نیز خواهد بود.

مترجم هوشمند اندروید Dict.cc

مترجم هوشمند اندروید Dict.cc

Dict.cc به عنوان یک برنامه و یک فرهنگ لغت چند زبانه شناخته می شود. این نرم افزار با زبان های مختلفی از جمله فرانسوی , ایتالیایی , ارمنی , عربی و غیر نیز کار میکند. مترجم هوشمند Dict.cc با قابلیت پشتیبانی آفلاین و ارائه پیشنهادات در تلفظ های صوتی امکانات خوبی را در ترجمه تخصصی متون به کاربران ارائه خواهد داد. از طرفی نسخه رایگان این نرم افزار حدود ۱۰ زبان شاخص را تحت پوشش قرار می دهد.

Microsoft Translator

نرم افزار مترجم اندروید Microsoft Translator

Google Translate بسیار شناخته شده است اما نرم افزار مترجم مایکروسافت بسیار عالی عمل می کند. لازم به ذکر است این برنامه حدود ۶۰ زبان را تحت پوشش قرار می دهد. درست است از لحاظ تعداد شاید کمتر از مترجم هوشمند گوگل است اما به صورت آفلاین نیز همه زبان ها در دسترس خواهد بود. یکی از قابلیت های اصلی و مهم نرم افزار مترجم Microsoft این است که می تواند به طور همزمان از مکالمه ۱۰۰ نفر پشتیبانی کرد.

فرهنگ لغت Reverso

 فرهنگ لغت Reverso

دیکشنری و فرهنگ لغت Reverso یکی دیگر از ابزارهای مترجم محبوب چند زبانه است. البته از لحاظ رتبه بندی و محبوبیت چندان به اندازه Dict.cc یا دیکشنری Linguee خوب نیست. با این حال، اگر در حال استفاده از این نرم افزار هستید گزینه مناسبی خواهد بود. فرهنگ لغت Reverso ده ها زبان را پشتیبانی می کند. علاوه بر این این برنامه شامل جملات مثال ، تلفظ های صوتی ، بازی با کلمات ، پشتیبانی آفلاین و موارد دیگر است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما سعی کردیم تا حد امکان شما را با نرم افزارها و مترجم خودکار اندروید آشنا کنیم از اینکه با مقاله دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه های ترجمه اندروید با ما همراه بودید بسیار خرسندیم اگر پیشنهاد در مورد این مطلب دارید خوشحال می شویم نظرات خود را انتهای همین پست برای ما ارسال نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 553 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 17 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.