رهنامه دانلود ۸ تا از از بهترین برنامه های آموزش نقاشی اندروید به زبان فارسی - رهنامه

به نقاشی ?️ علاقه دارید؟ آیا تاکنون شده که به دنبال برنامه ای باشید که به شما نقاشی یاد بدهد؟ آموزش نقاشی با توجه به ماهیت پیچیده آن ممکن است شما را به این فکر وا دارد که حتما باید از قلم و کاغذ استفاده کنید اما در واقعیت اینطور نیست. از این رو در این پست به بررسی، معرفی و دانلود ۸ تا از از بهترین برنامه های آموزش نقاشی اندروید فارسی زبان خواهیم پرداخت.

بهترین برنامه آموزش نقاشی ساده تا حرفه ای اندروید

Best Simple To Professional Drawing App For Android

پیش از این در رهنامه به معرفی سرویس های آنلاینی که به نقاشی، عکس های قدیمی و طرح های شما جان می بخشند پرداختیم در این سرویس ها شما تصاویر را عملا زنده می کردید همچنین پیش از این در رهنامه به معرفی بهترین مراجع آنلاین دانلود عکس و نقاشی آثار هنری معروف با کیفیت بالا پرداختیم.

به طور خلاصه می توان گفت تنوع خدمات ارائه شده در برنامه های موبایل بخصوص برنامه های تحت سیستم عامل اندروید بسیار بالا است، یکی از این قابلیت ها، قابلیت یادگیری نقاشی از طریق اپلیکیشن های موبایل است، اندروید دارای برنامه های بسیاری در این زمینه است از برنامه آموزش نقاشی کودکان تا آموزش گام به گام نقاشی برای بزرگسالان از تنوع برنامه ها در این سیستم عامل موبایل است. از این رو در این پست به معرفی چند برنامه آموزش نقاشی حرفه ای و غیر حرفه ای در اندروید خواهیم پرداخت.

برنامه آموزش نقاشی اندروید نقاشی به زبان ساده

برنامه آموزش نقاشی به زبان ساده (برای دختران و پسران) عبارت است یک برنامه آموزش نقاشی مرحله به مرحله که با استفاده از این برنامه می توانید با استفاده از بسیاری از الگو ها، توانایی نقاشی و رنگ آمیزی خود را ارتقا دهید، این نرم افزار علاوه بر داشتن تعداد زیادی الگو به علت حالت سرگرم کننده و البته رابط کاربری ساده، می تواند برای علاقمندان به نقاشی اعتیاد آور باشد.

برنامه آموزش نقاشی اندروید نقاشی به زبان ساده

برنامه آموزش نقاشی گام به گام همه چیز!

در برنامه آموزش نقاشی همه چیز! شما روش نقاشی ۶۵ طرح مختلف را به صورت قدم به قدم آموزش می بینید. طرح های متنوعی از سری کتاب های مختلف ۵۰ نقاشی انتخاب شده اند. میمون، گاو، گوریل، قورباغه، و … حشراتی مثل عنکبوت، پروانه، موجودات تخیلی مثل دراکولا، چند شخصیت کارتونی جالب، گیاهانی مثل گل رز، سوسن،آفتاب گردان، قارچ، چهره های مشهور سیاسی، پرندگانی مثل عقاب و سینه، حیوانات دریایی مختلف، بناهایی مثل فانوس دریایی یا برج ایفل، وسایل نقلیه متنوع از جمله هلی کوپتر، هواپیما، ماشین آتش نشانی، قطار و دوچرخه تنها بخشی از نقاشی های این برنامه هستند.

برنامه آموزش نقاشی گام به گام*

برنامه آموزش نقاشی برای نوجوانان با برنامه آموزش نقاشی ساده

در برنامه گام به گام رسم کنید با استفاده از ابزار ساده نقاشی می توانید نقاشی های مورد علاقه خود را بکشید، از مزیت های این نرم افزار، رابط کاربری ساده آن برای کاربران کم سن و سال است، با این وجود در این اپ یک راهنمای ساده نقاشی دارد. در برنامه آموزش نقاشی ساده شما می توانید با خریدن یک قلم الکترونیکی برای موبایلتان از ویژگی های بیشتر این اپ در نقاشی استفاده کنید و در کنار آن از آموزش های حرفه ای تری بهره‌مند شوید.

برنامه آموزش نقاشی برای نوجوانان با برنامه آموزش نقاشی ساده

برنامه آموزش نقاشی چهره با برنامه گام به گام رسم کنید

گام به گام یک برنامه کاربردی است که حاوی دستورالعمل های گام به گام طراحی و چیدمان چهره است. این برنامه نقاشی به شما اصول اساسی شخصیت طراحی برای افراد مبتدی را نشان می دهد. این دستورالعمل های طراحی ساده ترکیبی از دستورالعمل طراحی رسمی، تکنیک های نقاشی و برخی روش ها برای تبدیل آثار شما برای طراحی صفحه نمایش است.

برنامه آموزش نقاشی سه بعدی

برنامه آموزش نقاشی سه بعدی

نرم افزار آموزش گام به گام نقاشی ۳ بعدی برای علاقه مندان به طراحی و نقاشی تدارک دیده شده است و کاربر را با آموزش های قدم به قدم برای کشیدن نقاشی های سه بعدی تعلیم می دهد.

شاید تا به حال نقاشی های سه بعدی را در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مختلف دیده باشید. این گونه تصاویر، طراحی های تکامل یافته ای هستند که با رعایت نکاتی خاص و حرفه ای می توانند چشم بیننده را فریب دهند و جلوه ای سه بعدی و حقیقی به اشیا، مکان ها و … بدهند. نقاشی های سه بعدی به نام نقاشی های آنامورفیک نیز شناخته می شوند که با ایجاد یک زاویه دید خاص و یا شرایط نامتعارف برای بیننده، گویی بر روی کاغذ جان می گیرند! مراحل ترسیم تک تک نقاشی های سه بعدی موجود در برنامه؛ در گام های مجزا نمایش داده می شوند که رسم آن ها برای هر کاربری آسان است. تنها با رسم چند خط شروع می کنید و در نهایت به یک اثر هنری زیبا می رسید.

برنامه آموزش نقاشی سه بعدی

آموزش نقاشی سه بعدی خیلی ساده با برنامه طرح طراحی با مداد

نقاشی مداد خوب را می توان به عنوان برنامه ای معرفی کرد که بیشتر در زمینه طراحی کاربرد دارد تا زمینه آموزشی، با این حال اگر از این برنامه به درستی استفاده کنید و بر روی آموزش های آن وقت بگذارید، به یک نقاش حرفه ای تبدیل می شوید. ویژگی دیگر این اپ امکان استفاده از سایه و انواع قلم است که به شما امکان می دهد نقاشی های ساده سه بعدی بکشید.

آموزش نقاشی سه بعدی خیلی ساده با برنامه طرح طراحی با مداد

آموزش گام به گام نقاشی سه بعدی با مداد با برنامه نقاشی خط ساده برای بچه ها

نقاشی خط ساده برای بچه ها یا کودکان طراحی شده  و ممکن است شما را به یاد نقاشی با استفاده از خطوط ساده بیندازد. این برنامه به بچه ها یاد می دهد چگونه با استفاده از خطوط ساده نقاشی های زیبا بکشند. در ابتدا این برنامه یک آموزش برای کاربر قرار می دهد و کاربر با دنبال کردن این آموزش امکان طراحی یک شی را دارد، رابط کاربری ساده، نقاشی آسان و شکل و نمای زیبای تصاویر این اپ را یک برنامه ایده آل برای آموزش نقاشی به کودکان تبدیل کرده است.

دانلود برنامه آموزش نقاشی ماشین

برنامه طراحی نقاشی برای اندروید برای طراحی ماشین

برای دانلود برنامه آموزش نقاشی ماشین برنامه های متنوعی وجود دارد، یکی از این برنامه ها، برنامه طراحی خودرو با مداد ست. این برنامه آموزش طراحی خودرو با مداد جهت کمک به علاقه مندان به طراحی خودرو و وسایل نقلیه تهیه شده است. در این مجموعه شما با مراحل کلی ترسیم آشنا می شوید، یک مثال طراحی رسم شده را به صورت کامل مشاهده خواهید کرد و در پایان چندین مثال طراحی شده را برای علاقمندان و برای تمرین بیشتر آنها در این برنامه قرار دارد.

تفاوت این بسته با سایر آموزشها در روش تدریس است. در این برنامه سعی شده تا طراحی به صورت آموزش از سطح صفر تدریس شود و تمامی مراحل با عکسهای کاملا گویا همراه می‌باشند.

برنامه طراحی نقاشی برای اندروید برای طراحی ماشین

نظرات و پیشنهادات شما؟

ممنون از اینکه با پست معرفی و دانلود برنامه آموزش گام به گام نقاشی همراه رهنامه بودید. اگر سوال، نظر یا پیشنهادی درباره آموزش گام به گام نقاشی سه بعدی با مداد یا دانلود برنامه آموزش نقاشی حرفه ای دارید، می توانید از قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 416 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 14 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.