رهنامه ۱۲ روش حل مشکل ارور MSVCP100.dll is missing در بازی و.. - رهنامه

تاکنون با مشکل MSVCP100.dll در اجرای بازی ⚠️ مواجه شده اید؟ جهت رفع ارور MSVCP100.dll چه راهکار هایی وجود دارد؟ مشکل ارور MSVCP100.dll از آنجا اتفاق می افتد که فایل MSVCP100.dll در کامپیوتر شما دچار مشکلاتی می شود، این ارور می تواند در برنامه های بازی یا سایر نرم افزار ها اتفاق بیفتد، در این پست سعی شده است که به طور جامع به آموزش ۱۲ روش حل مشکل ارور MSVCP100.dll is missing در بازی و… ویندوز بپردازیم، همراه ما باشید.

دلیل و رفع مشکل پیغام خطای MSVCP100.dll is missing هنگام اجرا بازی ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

How to Fix Msvcp100.dll Not Found or Missing Errors

پیش از این در رهنامه به آموزش ۷ روش رفع ارور MSVCP140.dll ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ و ۱۰ روش رفع مشکل ارور Msvcp120.dll is Missing ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ پرداخته شد، در پست پیش رو سعی شده است که تمام های روش های رفع ارور MSVCP100DLL.dll is missing آورده شود.

همانطور که پیش تر گفته شد، خطاهای MSVCP100DLL.dll وقتی اتفاق می افتد که فایل MSVCP100DLL به نوعی حذف یا خراب شود. گاهی اوقات، علت خطاهای MSVCP100.dll می تواند مشکلی در ثبت رجیستری ویندوز، مشکل ویروس یا بدافزار یا حتی خرابی سخت افزار باشد. پس بدون تاخیر آموزش را شروع می کنیم.

رفع مشکل msvcp110.dll is missing from your computer

رفع ارور MSVCP100.dll در بازی و سایر برنامه ها از طریق دانلود Microsoft Visual C++ 2010

به‌روزرسانی امنیتی بسته (MFC Security Visual C ++ 2010 Service Pack 1 (Microsoft Visual C ++ 2010 را دانلود کرده و آن را اجرا کنید. در این روش فایل MSVCP100.dll با جدیدترین نسخه ارائه شده توسط مایکروسافت جایگزین می شود. برای این به‌روزرسانی بیش از یک گزینه دانلود وجود دارد که بر اساس نسخه ویندوز نصب شده — (x86 (32 بیتی یا (x64 (64 بیتی مشخص می شود. پس باید مطمئن شوید که به چه ورژنی از آن نیاز دارید، سپس با دانلود و نصب آن احتمالا مشکل شما حل می شود.

حل مشکل MSVCP100.dll از طریق آپدیت کردن ویندوز

جهت رفع مشکل MSVCP100.dll is missing from your computer شما می توانید به‌روزرسانی موجود در ویندوز را نصب کنید. این امکان وجود دارد که یک بسته سرویس یا پچ نصب شده توسط Windows Update باعث خطا در فایل MSVCP100.dll شود، پس در این حالت ویندوز را آپدیت کنید.

حل مشکل پیغام MSVCP100.dll از طریق ریکاوری سلطل آشغال ویندوز

شما می توانید در صورت حذف فایل MSVCP100.dll آن را از سطل زباله کامپیوتر خود بازیابی کنید. ساده ترین دلیل مشکل فایل MSVCP100.dll  این است که شما به طور تصادفی آن را حذف کرده اید و این فایل به سطل زباله رفته باشد. اگر فایل DLL در پوشه مناسب نباشد، ممکن است دچار مشکلاتی شوید که از برنامه های مورد علاقه خود نتوانید استفاده کنید. اگر فکر می کنید ممکن است سهواً  فایل MSVCP100.dll را حذف کرده باشید، سطل آشغال کامپیوتر خود را چک کنید.

حل ارور MSVCP100.dll از طریق اسکن کردن کامپیوتر

اسکن ویروس / بدافزار را در کل سیستم خود را اجرا کنید. این امکان وجود دارد که علت خطاهای خاص MSVCP100.dll ، بد افزار یا سایر ویروس های مخرب که منجر به آسیب به فایل DLL شده اند باشد.

حل مشکل ارور MSVCP100.dll از طریق ریستور کردن سیستم

برای از بین بردن تغییراتی که اخیرا در سیستم به وجود آورده اید، می توانید از System Restore استفاده کنید. با استفاده از System Restore می توانید فایل های مهم خود را به سیستم برگردانید، پس در این روش ممکن است خطاهای MSVCP100.dll را که ناشی از تغییر در این نوع فایلهای سیستم هستند، برطرف شوند.

حل مشکل پیغام MSVCP100.dll از طریق نصب دوباره برنامه

برنامه ای را که خطای MSVCP100.dll هنگام اجرای آن وجود دارد را مجددا نصب کنید. اگر هنگام باز کردن یک برنامه خاص، خطای MSVCP100.dll را مشاهده کردید یا در حالی که از آن نرم افزار استفاده می کنید، ناگهان این خطا در حین اجرا ظاهر می شود احتمالاً این خطا در اثر آن برنامه ایجاد می شود، در این صورت نصب مجدد آن باید کمک کند تا مشکل حل گردد.

رفع مشکل ارور MSVCP100.dll از طریق تعمیر کردن ویندوز (Windows Repair)

جهت رفع ارور The program can’t start because msvcp100.dll is missing ویندوز خود را تعمیر کنید. اگر توصیه های مراحل قبلی کارساز نبود می توانید با تعمیر کردن ویندوز در جهت حل این مشکل عمل کنید، ممکن است با این روش مشکل شما حل شود.

حل مشکل ارور MSVCP100.dll از طریق بررسی هارد

دلیل ارور MSVCP100.dll می تواند هارد باشد، بنابراین حافظه و هارد خود را بررسی کنید. به وسیله روش های ساده ای می توانید صحت و سلامت هارد خود را بررسی کنید، در صورتی که این تست ها شکست بخورند و به عبارت بهتر هارد شما خراب باشند، قویا توصیه می شود که هارد خود را تعویض کنید.

رفع ارور MSVCP100.dll با استفاده از Registry cleaner

هرگونه مشکل در رجیستری ویندوز ممکن است باعث خطا در فایل MSVCP100.dll شود، برای رفع مشکل از یک Registry cleaner رایگان استفاده کنید. این امر معمولاً باعث حل مشکل شده و سیستم شما قادر به اجرای برنامه ای که در آن ارور رخ می داده می شود.

رفع ارور MSVCP100.dll با استفاده از نصب مجدد ویندوز

نصب ویندوز را مجددا انجام دهید تا همه چیز از هارد حذف شود و سپس یک نسخه جدید از ویندوز را با فایل های DLL نصب کنید. اگر هیچ یک از مراحل بالا خطای MSVCP100.dll را اصلاح نکرد، این روش باید جوابگوی مشکل شما باشد.

حل مشکل MSVCP100.dll از طریق نصب مجدد Adobe Acrobat Reader DC

برای انجام این روش ابتدا برنامه Acrobat Reader DC حذف و سپس مجددا نصب کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول، به کنترل پنل ویندوز بروید و بخش Programs and Features را باز کنید.

مرحله دوم،  برنامه Adobe Acrobat Reader DC را انتخاب کرده و روی گزینه Uninstall کلیک کنید(مطابق شکل زیر).

مشکل ارور msvcp100.dll*

مرحله سوم، برای حذف Acrobat Reader، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کرده و کامپیوتر را مجدداً راه اندازی کنید (ریست کنید).

مرحله چهارم، پس از راه اندازی مجدد، مرورگر وب خود را باز کرده و به صفحه دانلود Acrobat Reader DC بروید و بر روی گزینه Install Now کلیک کنید تا آخرین نسخه Acrobat Reader را برای سیستم خود دانلود و نصب کنید.

دلیل ارور msvcp100.dll

حل مشکل MSVCP100.dll با استفاده از رفع عیب سخت افزار

علت ارور MSVCP100.dll می تواند سخت افزاری باشد. اگر مراحل بالا خطای مربوط  MSVCP100.dll را برطرف نکرده اند، برای رفع مشکل سخت افزار، عیب یابی کنید. به احتمال زیاد مشکل شما سخت افزاری است که بهتر است برای حل آن در صورتی که تخصص کافی ندارید به تعمیر کار معتبر مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ممنون از اینکه با آموزش ۱۲ روش حل مشکل ارور MSVCP100.dll is missing در بازی و… ویندوز همراه رهنامه بودید. اگر سوال، نظر یا پیشنهادی درباره رفع ارور MSVCP100.dll دارید می توانید از قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 175 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 12 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.