رهنامه ۳ روش ساخت کلمه با حروف فارسی به صورت آنلاین - رهنامه

برای حل پازل و بازی های حدس کلمات آنلاین ❓ ، گرفته تا مقالات علمی گاهی نیاز است از برنامه های ساخت کلمات کمک گرفت بنابراین امروز به درخواست شما ۳ روش ساخت کلمه با حروف فارسی به صورت آنلاین را آموزش خواهیم داد.

ساخت واژه با کلمات فارسی آنلاین

Best Online Services For Generate Persian Words with Letters

برای ساختن کلمات جدید و یا انتخاب در بین کلمات بهم ریخته فارسی؛ ابتدا چند حرف از حروف انتخابی خود را وارد کنید و در لحظه بعد با یک کلیک کلمه های معنی داری که با اون حروف می شود ساخت را مشاهده کنید؛ به همین راحتی تا آخر مطلب را مطالعه بفرمایید تا بهترین سرویس‌ها برای این کار را به شما معرفی کنیم پیش از آن پیشنهاد می کنیم در راستای این مطلب آموزش بالا بردن سرعت تایپ را نیز مطالعه کنید.

ساخت کلمه با حروف فارسی

ساخت کلمات با حروف آنلاین

ساخت کلمات با حروف آنلاین؟ تصور کنید به طور مثال قصد دارید برای گذر از مرحله ای از بازی، و یا حل کردن بخشی از جدول با حروف ف، ل، ی کلمات جدید بسازید به جای ساعت‌ها فکر کردن کافی است این ۳ حرف را در نوار حروف تایپ کنید سپس گزینه انتخاب تعداد حروف را انتخاب کنید، تمام کلماتی که با این ۳ حروف می توان ساخت را بر روی صفحه خواهید دید. در راستای این موضوع در گذشته ترفند جستجوی کلمات فارسی در ورد را آموزش داده‌ایم که مطالعه آن پیشنهاد می شود.

ساختن کلمه با حروف در دیکشنری آبادیس

دیکشنری آبادیس یکی از بهترین ابزار‌های واژه سازی برای ساختن کلمه با حروف انتخابی است که دارای کاربری ساده و آسانی نیز است علاوه بر ساختن کلمه با حروف؛ آبادیس دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد که در زیر به چند نمونه اشاره می کنیم:

  • دیکشنری انگلیسی و فارسی
  •  نمایش مترادف‌ها و گروه بندی معانی ( اسم، صفت، ضمیر، فعل، قید، حرف اضافه و … )
  •  مترجم دوسویه فارسی به انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی، کردی، روسی، ژاپنی
  •  تلفظ کلمات و جملات انگلیسی به دو لهجه انگلیسی و آمریکایی
  •  لیست کامل مخفف و حروف اختصاری
  •  دیکشنری فارسی به عربی و عربی به فارسی
  •  دیکشنری های تخصصی (کامپیوتر، برق و الکترونیک، عمران و معماری، شیمی، نفت، مهندسی گاز، معدن، خاک شناسی، زمین شناسی، آب و خاک، حسابداری، ریاضیات، آمار، سینما، حقوق،
  • صنعت، خودرو، صنایع غذایی، نساجی، پلیمر، بهداشت، دندانپزشکی، روانپزشکی، علوم دامی، فوتبال، کاراته، یوگا، کوه نوردی)

ساخت کلمه با حروف فارسی واژه ساز

ساختن کلمه با حروف آنلاین واژه ساز

در مطالب قبل درباره  روش تولید اعداد تصادفی آنلاین صحبت کرده‌ایم حال برای پیدا کردن کلمات بازی آمیرزا یا باقلوا یا بازی‌هایی مانند فندق و جدولستان می توانید به طور مثال از ابزاری به سادگی و کاربردی واژه ساز نیز استفاده کنید که در مبحث ایجاد کلمه با دادن حروف بسیار کاربردی است.

حروف انتخابی خود را به صورت چسبیده به هم در نوار جستجو تایپ کنید و کلمات مرتبط برای شما در کسری از ثانیه ساخته می شوند.

کلمه سازی با حروف آنلاین با گوشی

کلمه سازی با حروف آنلاین با گوشی

اگر قصد کار کردن با کامپیوتر را ندارید و ترجیح می دهید با گوشی کلمات خود را بسازید ما در رهنامه پیشنهاد می کنیم برنامه‌هایی مانند واژه ساز – راهنمای بازی کلمات را که دارای حجم بسیار اندکی هستند را نصب کنید تا هنگام بازی با برنامه های حدس کلمات به سرعت بتوانید از این برنامه در گوشی همراه خود استفاده کنید و کلمات جدید را بسازید.

این برنامه با ۱۸ هزار نصب یکی از موفق‌ترین برنامه های این حوضه از سرگرمی به شمار می آید البته این برنامه تنها برای کاربرانی که خواهان ساخت کلمات ترکیبی با هم در گوشی هستند مناسب است.

نظرات و پیشنهادات؟

ساخت واژه در زبان فارسی نیاز به مهارت و تفکر دارد اما با استفاده از ابزار های بالا که به شما معرفی کردیم اکنون شما توسط این ۳ روش ساخت کلمه با حروف فارسی به صورت آنلاین هم مهارت دارید و هم زمان کافی برای تفکر پس شروع به ساخت کلمات جدید کنید و بازی‌ها و جدول های آنلاین را یکی پس از دیگری ببرید اما پیش از آن تجربه خود از ساختن کلمه با حروف را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,006 views بار دسته بندی : معرفی سرویس تاريخ : 17 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.