رهنامه ۷ تا از بهترین برنامه های آشپزی مبتدی تا حرفه ای فارسی اندروید - رهنامه

برای علاقه مندان به آشپزی ? ، کتاب های مختلفی طراحی شده اند. اما با زندگی امروزه که اکثر افراد از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، استفاده از برنامه های آشپزی به راهکار جایگزینی تبدیل شده است. امروز در رهنامه بهترین برنامه آشپزی مبتدی تا حرفه ای فارسی اندروید را به شما معرفی می کنیم.

دانلود بهترین برنامه آشپزی اندروید فارسی رایگان

Best Persian Cooking Apps for Android

برای بسیاری از افراد آشپزی کار لذت بخشی است و بسیاری دیگر برای تست غذا ها جدید و..، نیاز به مرجعی در این زمینه دارند. برنامه آشپزی فارسی اندروید می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. اما اگر به دنبال نصب این برنامه ها باشید، با طیف مختلف و گسترده ای مواجه می شوید که در این مطلب برترین آن ها را بررسی خواهیم کرد.

برنامه آشپزی ایرانی مرجع آشپزی

برنامه آشپزی ایرانی مرجع آشپزی

یکی از انتخاب های مناسب در زمینه نرم افزار آشپزی اندروید، استفاده از برنامه مرجع آشپزی می باشد. این برنامه تا کنون بیش از ۵۰ هزار نصب فعال داشته و امتیاز ۴٫۶ از ۵ را از کاربران دریافت کرده است. در این نرم افزار آشپزی ساده می توانید از ۱۷۰۰ نوع دستور غذایی مختلف استفاده کنید. از ویژگی های برنامه می توان به امکان اندازه گیری مواد، کم و اضافه کردن بر حسب تعداد نفرات و.. اشاره کرد.

همچنین اگر می خواهید از وبسایت های فعال در این زمینه نیز استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی و مقایسه بهترین وب سایت های فارسی آموزش آشپزی و شیرینی پزی را هم مطالعه نمایید.

آموزش آشپزی، برنامه آشپزی برای اندروید

آموزش آشپزی، برنامه آشپزی برای اندروید

دیگر گزینه شما برای نصب برنامه آشپزی رایگان، برنامه آموزش آشپزی می باشد. غذا ها در دسته های مختلف مانند انواع آش، پلو، خورشت، سوپ، رژیمی، کیک و شیرینی، نوزاد و.. برای شما آماده شده اند. این برنامه آشپزی اندروید فارسی، رابط کاربری ساده ای دارد و با حجم کم می توانید از آن استفاده کنید.

برنامه آشپزی برای موبایل آشپزی کامل

برنامه آشپزی برای موبایل آشپزی کامل (یکی از بهترین برنامه آشپزی اندروید)

در اپلیکیشن آشپزی اندروید آشپزی کامل آموزش تهیه بیش از ۲۶۰ نوع غذا همراه با عکس در دسته های پیش غذا، نوشیدنی، انواع کباب، سنتی، فست فود و.. گنجانده شده است. داشتن قابلیت جستجو، تغییر تم، سازگاری با بیشتر سیستم عامل های اندروید از ویژگی های این نرم افزار آشپزی کامل محسوب می شود.

برنامه آشپزی برای گوشی اندروید آشپزخونه

برنامه آشپزی برای گوشی اندروید آشپزخونه

اگر به دنبال مرجعی با دستور غذا های متفاوت هستید، می توانید برنامه آشپزخونه را امتحان کنید. با دانلود برنامه مرجع آشپزی در این برنامه شما به بیش از ۲۵۰۰ دستور غذایی دسترسی خواهید داشت. این برنامه رایگان امکان اشتراک گذاری دستور ها را هم دارد. انواع غذا، دسر، نوشیدنی و.. در این برنامه گنجانده شده است.

دانلود برنامه آشپزی برای موبایل، آشپزی با سرآشپز پاپیون (یکی از بهترین برنامه آشپزی اندروید)

دانلود برنامه آشپزی برای موبایل، آشپزی با سرآشپز پاپیون

در برنامه آشپزی با سرآشپز پاپیون، علاوه بر غذا های ایرانی، دستور پخت غذا های خارجی نیز قرار داده شده است تا در کل به بیش از ۴۰۰۰ دستور پخت دسترسی داشته باشید. با نصب برنامه آشپزی رایگان، در این برنامه غذا ها در ۲۱ گروه اصلی و ۷۱ زیرگروه قرار داده شده اند تا راحت تر به منوی مورد نظر خود برسید. امکان دنبال کردن سایر کاربران، ثبت نظر برای غذا، امکان مشاهده و ارسال تصویر مراحل پخت، ارسال عکس نهایی پخت شده توسط شما و درج با نام شما، تنظیم تایمر، لیست خرید و.. از ویژگی های این برنامه می باشند.

دانلود برنامه آشپزی برای اندروید، کتاب آشپزی

دانلود برنامه آشپزی برای اندروید، کتاب آشپزی

دیگر برنامه ای که می توانید از آن استفاده کنید، برنامه کتاب آشپزی می باشد. دستورالعمل های مختلفی از غذا های سنتی تا پیتزا و.. در این برنامه قرار داده شده اند. با دانلود برنامه آشپزی ایرانی حجم کم، رابط سبک، جستجوی سریع و اشتراک گذاری دستور و.. بهره مند خواهید شد.

اپ آشپزی اندروید کوکباد (Cookpad نسخه رمضان ۲۰۲۰)

اپ آشپزی اندروید کوکباد (Cookpad نسخه رمضان 2020)

نرم افزار آشپزی اندروید کوکباد (برنامه Cookpad نسخه دستورالعمل های رمضان ۲۰۲۰) دارای امکان پشتیبانی از بیش از یک زبان، مرجعی برای اشتراک گذاری دستورالعمل های غذا های خانگی می باشد. در روز میلیون ها آشپز از سراسر دنیا برای تبادل دستور ها در برنامه جمع می شوند. بنابراین به انواع غذا های ملل در این برنامه دسترسی خواهید داشت.

در پایان اگر قصد سر زدن به رستوران های مختلف را هم داشتید، مطالعه مطلب معرفی بهترین سایت های نقد و بررسی رستوران های ایران و جهان را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین برنامه آشپزی حرفه ای و ساده را به شما معرفی کردیم. می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه بهترین برنامه آشپزی فارسی و انگلیسی را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 315 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 15 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.