رهنامه آموزش تصویری نحوه حذف اکانت یوتیوب در اندروید و آیفون - رهنامه

اگر کانال و اکانت یوتیوب دارید و می‌خواهید آن را حذف کنید، به سادگی می‌توانید این کار را از طریق گوشی یا تبلت خود انجام دهید. در این مطلب از رهنامه به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت یوتیوب در اندروید و آیفون میپردازیم.

چگونه اکانت و کانال یوتیوب را در اندروید و آیفون حذف کنیم؟

?How to Delete YouTube Account in Android and iOS

اگر می‌خواهید کانال یا اکانت یوتیوب خود را حذف کنید، کافی است از گوشی یا تبلت خود برای این کار استفاده کنید. در این مطلب از رهنامه حذف اکانت یوتیوب در اندروید و آیفون را آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نحوه حذف اکانت از برنامه یوتیوب در اندروید و آیفون

برای حذف اکانت یوتیوب اندروید و iOS، ابتدا برنامه YouTube را در گوشی یا تبلت خود باز کنید. حال برای خروج از یوتیوب و غیرفعال کردن کانال خود روی عکس پروفایل که در سمت راست و بالای اسکرین قرار دارد، بزنید.

حذف اکانت یوتیوب در اندروید

در منوی باز شده، روی Manage Your Google Account بزنید.

حذف اکانت یوتیوب در اندروید

سپس از سربرگ Home و از بخش Privacy & Personalisation روی Manage your data & Personalisation بزنید (به جای این کار می‌توانید به سربرگ Data and Personalization بروید و از آنجا گزینه Delete a service or your account را انتخاب کنید).

حذف اکانت یوتیوب در اندروید

حال پایین‌تر بیایید و از بخش Download, delete or make a plan for your data روی Delete a service or your account بزنید.

حذف اکانت یوتیوب در اندروید

از بخش Delete a Google service روی Delete a service بزنید. حال باید وارد اکانت YouTube خود شوید و رمز و نام کاربری را وارد کنید.

حذف اکانت یوتیوب در اندروید

پس از آن روی آیکون سطل زباله که رو به روی YouTube قرار دارد، بزنید. در اینجا دوباره باید وارد اکانت خود شوید تا تایید کنید که این شما هستید که اکانتتان را حذف می‌کنید.

حذف اکانت یوتیوب در اندروید

سپس روی  I want to permanently delete my content بزنید.

حذف اکانت یوتیوب در اندروید

تیک را بزنید تا تایید کنید که می‌دانید با حذف اکانت یوتیوب در آیفون و گوشی اندروید خود چه چیزهایی را پاک خواهید کرد. تمامی Playlist، پیام‌ها، کامنت‌ها و… با حذف اشتراک در یوتیوب پاک خواهند شد.

سپس دکمه Delete My Content را بزنید.

حذف اکانت یوتیوب در اندروید

برای فعال کردن محدودیت سنی در یوتیوب به مطلب آموزش فعال‌سازی و تنظیم محدودیت سنی در یوتیوب مراجعه کنید.

حذف کانال یوتیوب در اندروید و آیفون از طریق مرورگر (گوشی یا تبلت)

برای غیر فعال سازی یوتیوب و کانال خود از مرورگر گوشی یا تبلت هم می‌توانید استفاده کنید. ابتدا مرورگر خود را باز کنید و سپس YouTube studio را جستجو کنید. وارد آن شوید. از منوی سمت چپ Settings را انتخاب کنید. سپس در صفحه باز شده و از منوی سمت چپ Channel را انتخاب کنید.

حذف اکانت یوتیوب در اندروید

حال روی سربرگ Advance Settings کلیک کنید. در پایین صفحه گزینه Remove YouTube Content را انتخاب کنید. در این بخش وارد صفحه دیگری خواهید شد و باید به اکانت خود وارد شوید تا این گونه هویت خود را تایید کنید.

حذف اکانت یوتیوب در اندروید

پس از این کار روی I want to permanently delete my content بزنید. تیم باکس‌ها را بزنید تا حذف کانال تایید شود. در نهایت، روی Delete my content بزنید. حذف کانال YouTube کمی زمانبر است و باید مدتی صبر کنید تا به طور کامل حذف شود.

حذف اکانت یوتیوب در اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه نحوه حذف اکانت یوتیوب در اندروید و آیفون را آموزش دادیم. همچنین مراحل حذف کانال یوتیوب را هم توضیح دادیم. آیا موفق شدید اکانت خود را حذف کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 408 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 3 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.