رهنامه روش های تحلیل آماری برای پایان نامه ها - رهنامه

تحلیل آماری در بیشتر تحقیقات و پژوهش ها لازم است. در گذشته که دسترسی به رایانه ها نبود انجام این کار سخت بود. اما امروزه نرم افزارهای بسیاری برای این کار وجود دارد که استفاده از هر کدام از آنها مزیت هایی را به دنبال خواهد داشت. گاهی انجام تجزیه و تحلیل آماری کار برای دانشجویان و محققان زمان بر است و از آنجا که این قشر به طور معمول وقت زیادی برای تحویل کارهایشان ندارند، این پیشنهاد که تحلیل های آماری را به افراد متخصص دیگر واگذار کنند می تواند بر روند کار سرعت ببخشد.

برای پیدا کردن افراد متخصص در این زمینه می توانید به ایران تایپیست مراجعه کنید. در این مرکز از تمام نرم افزارهای آماری معروف استفاده می شود. شما در هر مقطع و هر رشته ای که باشید جای نگرانی وجود ندارد. به طور حتم می توانید در میان افرادی که با این مجموعه همکاری می کنند، کسی را پیدا کنید که هم رشته شما باشد و با آشنایی کامل با همه مشکلات تحلیل آماری شما را در این کار کمک کند.

تحلیل آماری

بهترین نرم افزارهای تحلیل آماری کدام اند؟

تحلیل آماری در حال حاضر پیچیدگی های گذشته را ندارد و به لطف وجود نرم افزارهای تخصصی ساده شده است. یکی از این نرم افزارها PLS (Partial Least Squares) است. نرم افزاری که دانشجویان رشته های علوم انسانی، علوم پزشکی و کشاورزی می توانند برای دست یافتن به تحلیل های دقیق از آن بهره ببرند.

ایویوز (Eviews) نرم افزاری است که به طور تخصصی برای این کار طراحی شده است. این نرم افزار با شیوه های نوین اقتصادسنجی هم خوانی دارد و با آن می توان به تحلیل های حرفه ای دست یافت. بسیاری از تحلیلگران با تجربه برای الگوسازی و پیش بینی فروش از این نرم افزار استفاده می کنند.

برای انجام تجزیه تحلیل آماری می توان به سراغ نرم افزار SPSS (Statistical Package for Social Sciences) رفت. ابتدا این نرم افزار برای رشته های علوم اجتماعی کاربرد داشت، اما در حال حاضر دانشجویان همه رشته ها می توانند از آن استفاده کنند.

نرم افزار دیگری که برای این کار مناسب است اکسل است. برای تحلیل های آماری ساده می توان از همین نرم افزاری که بر روی تمام لپ تاپ ها و رایانه ها نصب است استفاده کرد. برای کار با این نرم افزار باید با تمام ابزارهای آن آشنایی داشت. در صورت نداشتن تسلط بر این نرم افزار می توانید تحلیل خود را به دست متخصصان ایران تایپیست بسپارید.

برای تحلیل آماری می توانید از نرم افزار پایتون هم استفاده کنید. تحلیلگران زیادی هستند که کار با این نرم افزار را به بقیه ترجیح می دهند.

 

تحلیل آماری پایان نامه چقدر طول می کشد؟

تحلیل آماری برای پایان نامه ها نیز با هر کدام از این نرم افزارها قابل انجام است. این که چقدر زمان باید برای این کار صرف شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از آنها حجم کار است. به طور قطع هر چه حجم کار و اطلاعات خام بیشتر و تعداد آمارها بیشتر باشد، به زمان بیشتری هم برای اتمام کار نیاز است. در ضمن، این که شما در چه رشته ای تحصیل می کنید و دانشجوی چه مقطعی هستید هم در سرعت کار اثرگذار است. اگر می خواهید کار تحلیل را به افراد دیگر واگذار کنید، انتخاب نرم افزار مناسب برای این کار را می توانید بر عهده متخصصان بگذارید. البته اگر اصرار دارید که حتماً از نرم افزار خاصی برای تحلیل های شما استفاده شود، حتماً درباره آن با فرد متخصص صحبت کنید و به یک نتیجه واحد برسید.

انجام تجزیه تحلیل آماری

چگونگی تحلیل آماری دقیق برای دانشجویان

اگر هر دانشجویی بخواهد همه کارهای مربوط به پایان نامه اش را خودش انجام بدهد، ممکن است مجبور باشد زمان خیلی زیادی را برای آن صرف کند. اما می توان برخی از کارها مانند تحلیل آماری از دیگر افراد متخصص کمک گرفت. ایران تایپیست مجهز به تحلیلگرانی با تجربه است که از حساسیت این کار به خوبی آگاهی دارند و می دانند چطور باید یک تحلیل دقیق را با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای استخراج کنند.

از آنجا که تحلیل های آماری هر دانشجویی را فردی بر عهده می گیرد که با او همه رشته است، با همه فراز و نشیب های کار به خوبی آشنایی دارد و می داند که کدام نرم افزار برای این کار مناسب تر است و چطور می تواند یک تحلیل بی نقص به دست آورد.

تحلیل آماری اگر دقیق نباشد چه نتیجه ای دارد؟

تحلیل آماری برای برخی از رشته های تحصیلی اهمیت حیاتی دارد. بسیاری از دانشجویان فرصتی برای آزمون و خطا ندارند و باید از همان زمانی که دارند برای به دست آوردن تحلیل های دقیق استفاده کنند. یک تحلیل نادقیق در کمترین حالت می تواند وقت دانشجو را به هدر بدهد و گاهی ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به آنها وارد کند. خوشبختانه در ایران تایپیست تحلیلگرانی مشغول فعالیت هستند که آزمون های سختی را برای استخدام پشت سر گذاشته اند و با تمام مراحل کار آشنایی کامل دارند. در ضمن، از اهمیت تحلیل های آماری برای دانشجویان بیش از هر چیز آگاه اند. از آنجا که دانشجویان برای تحویل پایان نامه ها و مقاله های خود وقت معینی دارند، یک آمار غیر حرفه ای می تواند آنها را حسابی با دردسر مواجه کند.

تحلیل آماری دقیق

هزینه سفارش تحلیل آماری آنلاین

تجزیه و تحلیل آماری که با مراجعه به نشانی https://irantypist.com/ انجام شود، برای دانشجویان و محققان و پژوهشگران با کمترین تعرفه تحلیل آماری خواهد بود. به طور معمول هزینه این تحلیل ها بسته به نرم افزار کاربردی متفاوت است. از دیگر عوامل اثرگذار بر روی هزینه تحلیل ها می توان به تعداد داده ها و تعداد متغیرها اشاره کرد. هر چقدر برای این کار زمان بیشتری صرف شود، بر قیمت کار نیز افزوده خواهد شد.

نمی توان نقش نوع مدل مفهومی، آزمون های و مدل های مورد نیاز برای تحلیل را نیز در تعیین هزینه آن نادیده گرفت. البته برای پروژه های بزرگ تحلیلی تخفیف های خوبی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. از آنجا که در ایران تایپیست همه تحلیلگران حرفه ای هستند، جای هیچ نگرانی برای دقیق بودن آنها وجود ندارد و هر چقدر بابت آن هزینه گرفته شود، به سود شما تمام خواهد شد.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و رهنامه هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 181 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 1 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.