رهنامه ۱۲ نقطه برای مخفی کردن اشیا ارزشمند خود در ماشین - رهنامه

ممکن است لوازم مهم و ارزشمندی داشته باشید که بخواهید در خودروی خود 🚙 از آن‌ها نگهداری کنید یا مجبور باشید همیشه آن وسایل را همراه خود نگه دارید. لوازمی مانند کلید، پول، گوشی و… مواردی هستند که تقریبا همیشه همراه خود داریم. اگر این لوازم برای شما مهم هستند و نمی‌خواهید در دسترس بقیه باشند، می توانید آنان را در خودروی خود مخفی کنید. در این مطلب از رهنامه ۱۲ نقطه برای مخفی کردن اشیا ارزشمند خود در ماشین را بررسی می کنیم.

بهترین جاساز مخفی در ماشین برای کلید ، پول و…

Best Places to Hide Crap in Your Car

گاهی در هنگام رانندگی در ماشین باید لوازمی را با خود حمل کنیم و به این طرف و آن طرف ببریم که بسیار مهم و گاهی ارزشمند هستند. اگر جز آن دسته افرادی هستید که فراموشکار هستند، ممکن است لوازم مهم خود را مدام گم کنند و… پیشنهاد می‌کنیم برای لوازم مهمی که مدام باید با خود داشته باشید، محلی در خودروی خود پیدا کنید. بخش‌های مختلفی برای مخفی کردن اشیا ارزشمند و مهم در ماشین وجود دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

در صورتی که با نحوه باز کردن بخش های مختلف خودرو آشنا نیستید بهتر است نحوه کار و باز کردن آن را از یک متخصص بپرسد، رهنامه در قبال مشکلات پیش آمده هیچگونه مسئولیتی ندارد.

بهترین جاساز در ماشین: داخل جعبه فیوز

بهترین جاساز ماشین

برای مخفی کردن کلید در ماشین و سایر لوازم کوچک می‌توانید از بخش جعبه فیوز ماشین استفاده کنید. برخی افراد پیشنهاد داده‌اند که ایرباکس ماشین هم گزینه مناسبی است اما اگر چیزی در این بخش بگذارید، در نحوه کار کردن ماشین تاثیر منفی می‌گذارد.

مخفی کردن گوشی در ماشین: زیر کنسول مرکزی

یکی از بهترین مکان‌ها برای جاساز گوشی در ماشین و لوازم کوچک دیگر، زیر کنسول مرکزی ماشین است. اگر کنسول مرکزی ماشین خود را بالا بیاورید، متوجه خواهید شد که فضای خالی زیادی زیر آن وجود دارد که دسترسی به آن سخت است اما می‌تواند جای خوبی برای پنهان کردن اشیای مهم و قیمتی باشد.

بهترین جاساز ماشین: زیر پوشش چرمی دنده

جای مخفی ماشین

زیر پوشش چرمی دنده هم می‌تواند بهترین جاساز در ماشین باشد. در این بخش می‌توانید لوازم کوچک و ارزشمند خود را مخفی کنید.

مکان مخفی سازی در ماشین: پشت سیستم صوتی

دیگر جای مخفی ماشین شما پشت سیستم صوتی است. در این بخش فضای خالی زیادی وجود دارد. می‌توانید از این بخش برای مخفی کردن اشیا ارزشمند استفاده کنید و روی آن پوششی ساختگی بگذارید.

اگر می خواهید لوازم با ارزش را در خانه خود پنهان کنید، مطلب بهترین روش های قایم کردن و جاسازی اشیا مهم و وسایل قیمتی در خانه را مطالعه کنید.

مخفی کردن اشیا ارزشمند در ماشین: داخل فرمان

مخفی کردن کلید در ماشین

از دیگر موارد بهترین جاساز ماشین می‌توان به داخل فرمان خودرو اشاره کرد. در برخی از خودروها این بخش برای قرار گرفتن کیسه هوا است اما در برخی دیگر این بخش خالی است و فضای مناسبی برای پنهان کردن لوازم است.

بهترین جاساز در ماشین: زیر انبوهی از لوازم

گزینه بعدی ما در فهرست بهترین جاساز در ماشین، بسیار ساده ساخته می‌شود. کافی است ماشین خود را از خرت و پرت پر کنید و وسیله موردنظر خود را در زیر آن‌ها پنهان کنید.

جای مخفی ماشین: جعبه مخفی

مخفی کردن گوشی در ماشین

برخی از خودروها دارای جعبه مخفی هستند. این محفظه داخلی جای مخفی ماشین است و برای پنهان کردن اشیای مهم طراحی شده است. می‌توانید ماشین و مدل آن را در اینترنت جستجو کنید و در صورت داشتن این جعبه، از آن استفاده کنید.

بهترین جاساز در ماشین: رول بار

رول بار دیگر جای مخفی ماشین است. البته رول بار گذاشتن هزینه بردار است. در صورتی که در ماشین خود رول بار نصب کرده‌اید، می‌توانید اشیا قیمتی کوچک خود را در لوله‌ها جاساز کنید. بسیاری از ماشین‌های مسابقه دارای رول بار یا رول کیج هستند.

مخفی کردن اشیا در ماشین: داخل باتری

برای مخفی کردن اشیا در ماشین به این شیوه باید یک بدنه باتری مناسب تهیه کنید و سپس باتری اصلی را درون ان قرار دهید. مسلما باتری اصلی باید کوچک‌تر باشد که بتوانید آن را در این بدنه قرار دهید و فضایی هم برای پنهان کردن وسایل باقی بماند.

بهترین جاساز در ماشین: سردنده

بهترین جاساز ماشین

سردنده ماشین دیگر جای مناسب برای مخفی سازی اشیا ارزمند است. در این فضای کوچک می‌توانید لوازمی مانند قرص، جواهرات، کلید و امثال این موارد را پنهان کنید.

برای یادگیری مخفی کردن دوربین مداربسته، مطلب نحوه مخفی کردن دوربین مداربسته بی سیم و سیم دار در منزل و بیرون را مطالعه کنید.

جای مخفی ماشین: نگه دارنده لیوان

برخی از خودروها دارای بخشی برای نگه داری لیوان هستند. این بخش گرد و فرو رفته است تا شما بتوانید لیوان خود را در آن قرار دهید و نوشیدنی درون آن در حین رانندگی نریزد.

بهترین جاساز در ماشین

ظرف خالی کرم، آبنبات، آدامس و… به اندازه این فرورفتگی پیدا کنید.

بهترین جاساز در ماشین

در این نگه دارنده لایه فومی قرار دارد.

بهترین جاساز در ماشین

اگر نگه دارنده خودرو شما چنین چیزی ندارد، می‌توانید به راحتی آن را با ماوس پدی ارزان درست کنید. ابتدا اندازه آن بخش را بگیرید. سپس شکل آن را روی ماوس پد بکشید و با قیچی ببرید.

بهترین جاساز در ماشین

حال چسبی دوطرفه تهیه کنید و این فوم را روی درب ظرف خالی خود بچسبانید.

بهترین جاساز در ماشین

بهترین جاساز در ماشین

بهترین جاساز در ماشین

سپس ظرف را درون نگه دارنده قرار دهید.

بهترین جاساز در ماشین

بهترین جاساز در ماشین

به راحتی می‌توانید لیوان خود را روی آن بگذارید و کسی متوجه نشود که زیر آن چیزی پنهان کرده‌اید.

بهترین جاساز در ماشین

شیوه‌های مخفی کردن کلید در ماشین

روش‌های مختلفی برای مخفی کردن کلید در ماشین وجود دارد. البته از این روش‌ها برای پنهان کردن لوازم کوچک دیگر هم می‌توانید استفاده کنید.

داخل سپر ماشین یکی از این موارد است. اگر خودروی شما دارای سپر فلزی است و کلید شما هم حالتی مغناطیسی دارید، می‌توانید کلید را به پشت سپر بچسبانید. البته امکان این هم وجود دارد که آن ربایی را به کلید و زیر سپر محکم بچسبانید و کلید را این گونه به سپر وصل کنید. هر چند این روش ریسک دارد و ممکن است در صورت عدم استفاده از چسب قوی، کلید جدا شود!

محل دیگر، پشت پلاک است. می‌توانید کلید خود را به شیوه گفته شده به پشت پلاک هم بچسبانید.

مخفی کردن کلید در ماشین

روش مطمئن‌تر این است که ظرفی کوچکی تهیه کنید و آن را به یکی از قطعات پشت پلاک بچسبانید و محکم کنید. سپس کلید را در ظرف پشت پلاک نگه دارید.

دیگر محل مناسب مخفی کردن کلید یا وسایل کوچک مهم، دیواره داخلی محل قرارگیری چرخ ماشین است.

بهترین جاساز در ماشین

اگر بدنه ماشین شما فلزی باشد، می‌توانید کلید خود را با آهن ربا به ان وصل کنید. امکان چسباندن ظرفی کوچک برای انجام این کار هم وجود دارد. البته باید حواستان باشد که آن را محکم کنید و به چرخ آسیبی وارد نشود و کار چرخ مختل نشود.

داخل سرپوش گاز یا بنزین هم گزینه مناسبی است. در این محل هم باید کلید خود را با چسب محکم کنید.

Inside the Gas Cap

جعبه اینچ هم گزینه مناسبی است. حتی می‌توان گفت ایمن‌ترین گزینه است. در اینجا می‌توانید کلید خود را در بیرون از ماشین نگه دارید و در عین حال، آن را پنهان کنید. می‌توانید کلید را پشت این جعبه بچسبانید.

مخفی کردن کلید در ماشین

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه نقطه برای مخفی کردن اشیا ارزشمند خود در ماشین را معرفی کردیم. شما چه مکان‌های دیگری را برای پنهان کردن اشیا در خودرو می شناسید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 403 views بار دسته بندی : گوناگون تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.