رهنامه آموزش کامل برنامه اینشات : ساخت ویدیو ، حذف صدا ، برش فیلم و.. - رهنامه

برنامه اینشات ? یکی از کامل‌ترین برنامه‌ها در زمینه ادیت ویدئو، ساخت کلیپ و… است. استفاده از این برنامه بسیار ساده است. در این مطلب از رهنامه به آموزش کامل برنامه اینشات از ساخت ویدیو ، حذف صدا ، برش فیلم و… می‌پردازیم.

آموزش حرفه ای برنامه InShot: صداگذاری ،ادیت فیلم و…

How to Work with InShot App

اگر به دنبال برنامه‌ای کامل برای ادیت فیلم و ساخت کلیپ می‌گردید، حتما InShot را امتحان کنید. با این برنامه می‌توانید به سادگی ویدئوهای خود را ویرایش کنید و کلیپ‌های مختلف و زیبا بسازید. اگر از خود می‌پرسید چگونه با برنامه اینشات کلیپ بسازیم؟ ادامه این مطلب را بخوانید. در این پست به آموزش اپلیکیشن Inshot می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

برای دانلود نسخه کامل این برنامه می توانید از سرویس های داخلی یا برای اندروید از گوگل پلی و برای آیفون از اپ استور اقدام کنید.

آموزش صداگذاری در اینشات

آموزش کامل برنامه اینشات را با ویرایش صدا در این برنامه شروع می‌کنیم. برای ویرایش صدا در اینشات، وارد برنامه شوید. روی Video بزنید. سپس روی Create New بزنید. حال New را انتخاب کنید. در این جا گالری گوشی شما باز می‌شود. ویدئوی موردنظر خود را برای حذف صدای فیلم در اینشات یا هر گونه ادیت دیگر انتخاب کنید.

آموزش کامل برنامه اینشات

آموزش کامل برنامه اینشات

آموزش کامل برنامه اینشات

روی تیک سبزرنگ بزنید. ویدئو وارد برنامه خواهد شد. سپس روی Music بزنید.

آموزش کامل برنامه اینشات

حال صدای موجود روی ویدئو را تنظیم کنید. در بخش پایین بخشی برای زمان‌بندی وجود دارد. روی آن بزنید.

آموزش کامل برنامه اینشات

نشانگر صدا را به دلخواه حرکت دهید. برای حذف صدا درجه را به سمت چپ و برای بالا بردن صدا درجه را به سمت راست ببرید. می‌توانید آهنگ برای اینشات بگذارید. روی Tracks بزنید تا آهنگ دلخواه را روی ویدئو بگذارید. می‌توانید با انتخاب Effects، افکت صدا به ویدئو اضافه کنید.

آموزش کامل برنامه اینشات

حال صدا را در بخش زمانی که می‌خواهید بگذارید. با انتخاب Edit می‌توانید طول آهنگ یا افکت صدا را تغییر دهید. با زدن روی Volume می‌توانید میزان صدای آهنگ و… را تغییر دهید. سپس روی تیک بزنید. می‌توانید چیزهای دیگری مانند استیکر یا متن هم به ویدئو اضافه کنید. در نهایت، دو بار روی Save که در گوشه سمت راست و بالای برنامه قرار دارد، بزنید. در iOS ابتدا باید Share و سپس Save را بزنید. اکنون کیفیت ویدئو را انتخاب کنید. ممکن است این گزینه را در گوشی‌های iOS نبینید.

آموزش کامل برنامه اینشات آموزش کامل برنامه اینشات

آموزش ضبط صدا در اینشات

در این بخش از آموزش استفاده از Inshot، ضبط کردن صدا را آموزش می‌دهیم. در کنار گزینه Effects و Tracks گزینه دیگر به نام Record وجود دارد که با زدن روی آن می‌توانید صدا ضبط کنید.

آموزش کامل برنامه اینشات

برای یادگیری جدا کردن صدا از ویدئو به مطلب آموزش جداسازی صدا از فیلم در کامپیوتر مراجعه کنید.

آموزش حذف صدا در اینشات

در این قسمت از آموزش کار با Inshot حذف صدای ویدئو را آموزش می‌دهیم. ویدئوی موردنظر خود را در برنامه باز کنید. سپس روی تایم لاین که در پایین صفحه برنامه قرار دارد بزنید، در این بخش برای حذف صدای ویدئو، نشانگر صدا را تا آخر به سمت چپ بکشید. در نهایت Save را بزنید.

آموزش کامل برنامه اینشات

برای حذف صدا به شیوه‌های دیگر به مطلب آموزش حذف صدا از روی ویدیو در اندروید و آیفون مراجعه کنید.

آموزش برنامه Inshot و تغییر فونت

حال به آموزش نوشتن در اینشات می‌پردازیم. برای این که بتوانید فونت دلخواه خود را وارد برنامه کنید، آن را در اینترنت جستجو و دانلود کنید. سپس فایل دانلود شده فونت را از حالت زیپ درآورید. سپس وارد فایل فونت شوید.

آموزش کامل برنامه اینشات

روی بخش اجرایی آن بزنید. سپس روی Open in another app بزنید. از بین برنامه‌ها Inshot را انتخاب کنید. سپس عکس، ویدئو و… موردنظر خود را از طریق برنامه باز کنید. روی حرف T در نوار پایین آن برنامه بزنید و متن موردنظر خود را بنویسید. حال روی آیکون Aa بزنید و فونت را پیدا کنید. در نهایت، تیک کنار آیکون Aa را بزنید و ویرایش خود را ذخیره کنید.

آموزش کامل برنامه اینشات

آموزش ساخت کلیپ در اینشات

اولین قدم برای آموزش برش فیلم در اینشات این است که برنامه را دانلود و سپس اجرا کنید. روی New بزنید. می‌توانید از میان Video، Photo و Collage یکی را انتخاب کنید. ویدئوی موردنظر خود را وارد کنید.

آموزش کامل برنامه اینشات

از نوار پایین ویدئو یا عکس می‌توانید گزینه‌های مختلفی را انتخاب کنید. می‌توانید روی ویدئو استیکر، متن، آهنگ و… بگذارید. با فیلترهای مختلف رنگ و ظاهر آن را تغییر دهید. از بخش Duration می‌توانید سرعت پخش ویدئو را تغییر دهید. برای کم کردن سرعت نوار را به سمت چپ بکشید و برای بیشتر کردن سرعت نوار را به سمت راست بکشید.

آموزش کامل برنامه اینشات

آموزش کامل برنامه اینشات

با استفاده از گزینه Apply to all می‌توانید تغییرات اعمال شده را روی همه ویدئوها اعمال کنید. این گونه ویرایش سایر ویدئوها زودتر انجام خواهد شد.

آموزش کامل برنامه اینشات

با استفاده از گزینه Canvas هم می‌توانید اندازه ویدئو را تغییر دهید. به عنوان مثال، سایزی را انتخاب کنید که برای به اشتراک‌ گذاری در Instagram مناسب است.

آموزش کامل برنامه اینشات

بعد از انجام هر کدام از تغییرات تیکی را که در هر بخش قرار دارد، بزنید. با استفاده از این آموزش کامل برنامه اینشات می‌توانید هر کلیپی را که می‌خواهید به زیبایی و سادگی بسازید.

معرفی برنامه‌های جایگزین Inshot

در این بخش پس از آموزش ادیت با اینشات، برنامه‌هایی را معرفی می‌کنیم که جایگزین مناسبی برای آن هستند:

KineMaster

برنامه KineMaster هم برای اندروید و هم برای iOS عرضه شده است. این برنامه قابلیت‌های زیادی دارد. با آن می‌توانید ویدئوها و تصاویر را ویرایش کنید، روی آن‌ها متن، آهنگ و… بگذارید. صداگذاری به سبک‌های مختلفی امکان‌پذیر است و کیفیت بالای خروجی این برنامه از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است. این برنامه رایگان است.

VivaVideo

VivaVideo دیگر برنامه‌ای است که برای ویرایش ویدئو، ساخت کلیپ و… می‌توانید استفاده کنید. امکانات فراوان و قابلیت‌های ویرایش زیاد از جمله ویژگی‌های این برنامه است. علاوه بر این، می‌توانید با خود برنامه فیلم بگیرید. این برنامه برای اندروید و iOS منتشر شده است.

iMovie

iMovie هم جایگزین مناسبی برای برنامه اینشات است. این برنامه برای iOS و macOS است. در این برنامه آهنگ‌ها، تم‌ها، الگوهای آماده و… زیادی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ویدئوی خود را زیباتر کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه به آموزش نرم افزار Inshot و آموزش ادیت ویدیو با اینشات پرداختیم. آیا موفق شدید ویدئوی موردنظر خود را بسازید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 306 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 3 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.