رهنامه آموزش کامل پوشه بندی تلگرام: مرتب سازی چت ، گروه ، کانال ، مخاطبین و… - رهنامه

تلگرام این قابلیت را برای کاربران خود ایجاد کرده است تا بتوانند به بهترین نحو ممکن چت‌ها ، گروه و.. را دسته‌بندی کنند. ? تفکیک کانال و گروه در تلگرام از آن جایی روی کار آمد که کاربران این شبکه اجتماعی از برنامه‌های شخص ثالث برای مرتب کردن چت، کانال و… استفاده می‌کردند. در این مطلب رهنامه به آموزش کامل پوشه بندی تلگرام برای مرتب سازی چت ، گروه ، کانال ، مخاطبین و… می‌پردازیم.

نحوه فولدربندی تلگرام و ساخت پوشه در تلگرام اندروید ، آیفون و دسکتاپ

?How To Create Chat Folders In Telegram

قابلیت تفکیک گروه و کانال تلگرام به کاربران کمک می‌کند تا بهتر بتوانند پیام‌های خود را مدیریت کنند. ساخت پوشه در تلگرام این امکان را به کاربران می‌دهد. در این مطلب از رهنامه طریقه پوشه بندی تلگرام را توضیح می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

فولدر تلگرام چیست؟

تب بندی تلگرام قابلیت نسبتا جدیدی است که به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. این برنامه چند دسته بندی به صورت پیش فرض دارد که شامل Channels، Groups، Contacts، Non contacts، Bots، Unread و Personal می‌شود اما شما می‌توانید دسته‌بندی دلخواه خود را درست کنید.

آموزش نحوه ساخت پوشه در تلگرام

با قابلیت فولدر در تلگرام می‌توانید همه پیام‌ها، کانال‌ها، گروه‌ها و… را دسته‌بندی کنید. اگر گروه، کانال و… زیادی در تلگرام داشته باشید، مدیریت آن‌ها بسیار سخت می‌شود. این مسئله برای افرادی که دارای بیزنس و… هستند و از طریق تلگرام با مشتریان در ارتباط هستند، سخت‌تر هم می‌شود. حتی امکان دسته بندی موضوعی کانال های تلگرام هم وجود دارد. طریقه ساخت پوشه در تلگرام بسیار ساده است.

برای پوشه سازی در تلگرام، ابتدا برنامه را باز کنید. سپس روی منوی سه خطی که در بالا و سمت چپ برنامه قرار دارد، بزنید.

حال وارد Settings شوید.

اکنون برای ساخت فولدر در تلگرام روی Folders بزنید.

پوشه بندی تلگرام

حال روی Create New Folder بزنید. حال نامی برای فولدر تلگرام انتخاب کنید. برای اضافه کردن چت روی Add chats بزنید. در نهایت Save را بزنید.

پوشه بندی تلگرام

حال وقتی به صفحه اصلی برگردید، می‌توانید چت فولدر تلگرام را مشاهده کنید.

نحوه دسته بندی تلگرام دسکتاپ هم به همین شیوه است.

نحوه حذف فولدر بندی تلگرام

ممکن است پوشه‌ای را اشتباها درست کنید یا پس از مدتی بخواهید فولدربندی تلگرام را تغییر دهید و حذف کنید. برای این پوشه بندی تلگرام را حذف کنید، پس از رفتن به بخش Folders روی پوشه موردنظر خود بزنید. حال برای حذف فولدر تلگرام در آیفون و گوشی‌های اندروید، Remove Chat بزنید.

پوشه بندی تلگرام

برای انتقال چت و داده از واتساپ به تلگرام به مطلب آموزش تصویری انتقال چت و داده‌ها از واتساپ به تلگرام مراجعه کنید.

پوشه آرشیو تلگرام چیست؟

پوشه آرشیو تلگرام نیز گزینه مناسب دیگری برای دسته بندی مخاطبین در تلگرام است. به عنوان مثال، ممکن است چت‌هایی داشته باشید که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید و در عین حال نمی‌خواهید آنان را حذف کنید. کافی است چت را از سمت راست به چپ بکشید. این گونه آن چت وارد بخش آرشیو می‌شود. در صورتی که پیامی جدید در آن چت ارسال شود، به صورت خودکار از آرشیو حذف خواهد شد و به صفحه اصلی تلگرام منتقل می شود.

برای ساخت آلبوم عکس، پین کردن پیام و… به مطلب آموزش ساخت آلبوم عکس و فیلم در تلگرام و پین کردن پیام در کانال و… مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه روش ایجاد پوشه در تلگرام را آموزش دادیم. آیا توانستید تنظیمات گپ تلگرام را به صورت دلخواه انجام دهید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 187 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 3 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.