رهنامه آموزش کامل ۱۲ روش رفع مشکل برنامه دیوار در اندروید و آیفون - رهنامه

برنامه دیوار در اندروید و آیفون یک اپلیکیشن فارسی است که به شما اجازه می دهد تا آگهی های خود اعم از فروش محصولات تا آگهی استخدام و کاریابی را در آن درج کنید. اگر می خواهید از وب سایت دیوار استفاده نکنید بهترین راه حل استفاده از برنامه دیوار است، اما گاهی اوقات با مشکل اتصال برنامه دیوار ⚠️ مواجه می شویم. به همین خاطر امروز قصد داریم در مورد روش های حل مشکل باز نشدن برنامه دیوار صحبت کنیم.

حل مشکل اتصال ، باز نشدن و… برنامه دیوار

دیوار یکی از بسترهای اینترنتی ایرانی است که از آن برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم استفاده می شود. بسیاری از کاربران آگهی های استخدام خود را در این سایت درج می کنند و حتی کارجویان با استفاده از این آگهی ها به استخدام در می آیند. شما می توانید علاوه بر وب سایت دیوار از برنامه دیوار در اندروید و آیفون خود استفاده کنید. اما گاهی وقتی که می خواهید آگهی را در سایت درج کنید با مشکل باز نشدن برنامه دیوار؛ مشکل آپلود عکس در دیوار، ارور متاسفانه ارتباط بین دستگاه شما و دیوار برقرار نشد و حتی مشکل ثبت آگهی در دیوار مواجه خواهید داشت. در ادامه ما راه حل هایی را برای رفع مشکل برنامه دیوار ارائه خواهیم داد که امیدواریم برای شما مفید واقع شود.

حل مشکل باز نشدن برنامه دیوار با بروزرسانی

اگر باز نشدن اپلیکیشن مشکل برنامه دیوار شما است؛ احتمالا برنامه شما به بروزرسانی نیاز دارد. برای بروزرسانی می توانید به گوگل پلی استور بروید و برنامه دیوار را باز کنید و روی بروزرسانی تپ کنید. بعد از اینکه مراحل بروزرسانی به پایان رسید دکمه “بروزرسانی” به “باز شود” تغییر پیدا می کند.

حل مشکل باز نشدن برنامه دیوار با بروزرسانی

رفع ارور متاسفانه ارتباط بین دستگاه شما و دیوار برقرار نشد

مشکل اجرا نشدن برنامه دیوار یا نمایش رفع ارور متاسفانه ارتباط بین دستگاه شما و دیوار برقرار نشد می تواند به اتصال اینترنت گوشی اندروید یا آیفون شما برگردد. برای این که از این موضوع مطمئن شوید می توانید برنامه دیگری را که روی دستگاه دارید را باز کنید و بررسی کنید که آیا برنامه کار می کند، یا می توانید یک سایت اینترنتی را باز کنید. در صورت عدم موفقیت این مسئله به اینترنت گوشی شما بر می گردد و برای حل آن باید اقدام کنید.

حل مشکل باز نشدن برنامه دیوار با بروزرسانی

مشکل بالا نیامدن برنامه دیوار

مشکل برنامه دیوار آیفون یا اندروید می تواند به تداخلات نرم افزاری برگردد برای حل این مشکل کافیست که دستگاه خود را ریستارت کنید. گاهی راه اندازی مجدد گوشی می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

چرا برنامه دیوار به اینترنت وصل نمی شود؟

تنظیمات نامناسب شبکه می تواند باعث شود برنامه دیوار به اینترنت وصل نشود و حتی مشکل آپلود عکس در دیوار یا مشکل ثبت آگهی در دیوار و .. را تجربه کنید. برای حل این مشکل باید تنظیمات شبکه گوشی خود را ریست کنید. برای این کار وارد تنظیمات (Settings ) گوشی خود شوید و گزینه مدیریت عمومی (General management) را انتخاب کنید بازنشانی (Reset) و سپس بازنشانی تنظیمات شبکه (Reset network settings) را انتخاب کنید. ۴ روش ساده و کاربردی ریست تنظیمات شبکه اندروید را یاد بگیرید.

چرا برنامه دیوار به اینترنت وصل نمی شود؟

حل مشکل برنامه دیوار اندروید و آیفون با پاک کردن کش و دیتا

برخی از مشکلات برنامه دیوار به راحتی با پاک کردن دیتا و کش حل می شود. برای این کار وارد تنظیمات دستگاه خود شوید و از برنامه های گوشی خود دیوار را انتخاب کنید. محل ذخیره (Storage) را تپ کنید و بعد دکمه های پاک کردن داده (Clear Data) و پاک کردن حافظه پنهان (Clear Cache) را انتخاب کنید. اگر نحوه پاک کردن کش را یاد ندارید می توانید از ۴ روش پاک کردن حافظه پنهان کش Cache و داده های برنامه اندروید که قبلا آموزش داده ایم استفاده کنید.

حل مشکل برنامه دیوار اندروید و آیفون با پاک کردن کش و دیتا

حل مشکل در برنامه دیوار با غیر فعال کردن VPN

شاید از خودتان سوال کنید که چرا برنامه دیوار قطع شده؟ وی پی ان و برنامه های تغییر دهنده آی پی می توانند باعث ایجاد این مشکل شوند، پس در صورت وجود آنها را غیر فعال کنید. برای انجام این کار VPN را در گوشی خود باز کنید بسته به برنامه ای که نصب کرده اید می توانید روی علامت X تپ کنید و یا از گزینه On و Off یا Disconnect استفاده کنید و وی پی ان خود را غیرفعال کنید.

علت خطای سرور در سایت دیوار

مشکل باز نشدن برنامه می تواند به دستگاه شما ربطی نداشته باشد. احتمال دارد سرور خود برنامه Down شده باشد پس در برخی مواقع فقط باید صبر کرد تا مشکلات سایت حل شود.

عدم نمایش آگهی ها در دیوار

اگر برنامه در دسترس است اما آگهی ها نمایش داده نمی شود از تنظیمات برنامه از حساب کاربری خود خارج شوید و مجددا وارد اپلیکیشن دیوار شوید.

رفع خطای اتصال به برنامه دیوار با بررسی مجوزها

یکی از راه حل های دیگری که وجود دارد این است که از تنظیمات گوشی خود مجوزهای دسترسی برنامه دیوار را چک کنید. برای انجام این کار وارد تنظیمات گوشی خود شوید، برنامه را انتخاب کنید. برنامه دیوار را تپ کنید، دسترسی ها را انتخاب کنید و مجوزهای دسترسی خود را چک کنید.

خطای اتصال به برنامه دیوار

رفع مشکل چت دیوار در آیفون و..

مشکل چت یا آپلود نشدن عکس و یا حتی اتصال برنامه دیوار می تواند به علت استفاده از آنتی ویروس باشد. آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید و بار دیگر برنامه دیوار را باز کنید.

بررسی تاریخ برای حل خطای اتصال به سرور دیوار

برای حل مشکل خود می توانید تاریخ و زمان گوشی خود را بروز کنید. برای این کار وارد تنظیمات گوشی خود شوید و تاریخ و ساعت (Date and Time) را انتخاب کنید. در نسخه های جدیدتر باید مدیریت عمومی (General management) را انتخاب کنید و تاریخ و زمان را انتخاب کنید. شما می توانید به صورت دستی برای تنظیم تاریخ و زمان گوشی خود اقدام کنید و یا زمان و تاریخ خودکار را انتخاب کنید.

خطای اتصال به سرور دیوار

عدم نمایش عکس؛ آگهی، اتصال و باز نشدن برنامه دیوار

اگر با روش های گفته شده در بالا مشکل اپلیکیشن دیوار شما حل نشد، می توانید از خود سایت دیوار استفاده کنید و موضوع را به پشتیبان سایت دیوار اطلاع دهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز سعی کردیم با ارائه راه کارهای کوتاه و ساده مشکل برنامه دیوار در اندروید و آیفون شما را حل کنیم. برای شما کدام یک از این روش ها جواب داد؟ آیا راه حل دیگری را سراغ دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 156 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.