رهنامه آموزش ۱۱ روش متحرک ‌سازی عکس در اندروید، آیفون و آنلاین - رهنامه

وقتی صحبت از شبکه‌های اجتماعی و اینترنت می‌شود، محتوای ویدئویی و انیمیشن به‌ مراتب بهتر از عکس است. برای مثال، در صورتی ‌که استوری های اینستاگرام شما متحرک باشد، با میزان بیشتری از بازدیدها و نظرات مواجه خواهید شد. شما حتی می‌توانید یک ارائه پاورپوینت خسته‌کننده و یکنواخت را به کمک متحرک‌سازی و تبدیل تصاویر به فرمت GIF ?️ احیا کرده و جذابیت بخشید. پس با ما همراه باشید تا با ۱۱ روش متحرک ‌سازی عکس در اندروید، آیفون و به صورت آنلاین آشنا شوید.

نحوه تبدیل عکس به عکس متحرک در آیفون، اندروید و کامپیوتر

How to Convert Photos to Animated Photos on iPhone, Android and PC

یکی از راه‌های متحرک‌سازی تصویر، یادگیری نحوه انجام آن در فتوشاپ است. البته این کار به زمان، صبر و مهارت خاصی نیاز دارد. از سوی دیگر برای آن دسته از افرادی که تمایل به صرف وقت و تلاش زیاد برای انجام این کار ندارند، ابزارها و برنامه‌های زیادی وجود داشته که می‌تواند به سادگی به شما کمک کند تا عکس‌های آنلاین را متحرک‌سازی کنید. آموزش متحرک‌سازی تصاویر ثابت، موضوعی است که می‌تواند به کمک تنها چند نرم‌افزار ساده، مهارت ایجاد تصاویر جدید و خلاقانه را در شما ایجاد کند.

در گذشته نیز در راستای آموزش متحرک سازی و ساخت تصاویر متحرک، نحوه ساخت این نوع از تصاویر را به صورت GIF آموزش دادیم. اکنون در مقاله پیش رو قصد داریم شما را با ۱۱ روش جدید متحرک سازی آشنا کنیم.  همچنین شما می‌توانید با مراجعه به مطلب چگونه با عکس های گالری اندروید، تصاویر متحرک Gif بسازیم به این آموزش‌های دسترسی پیدا کنید.

نحوه تبدیل عکس به عکس متحرک در آیفون ، اندروید و کامپیوتر

ابزارهای متحرک‌سازی عکس که در ادامه ذکر خواهد شد، به شما این فرصت را می‌دهد فقط در عرض چند دقیقه یک عکس ثابت را به یک تصویر پویا تبدیل کنید. برخی از آن‌ها به شما امکان می‌دهند چیزهایی را که در تصاویر اصلی نبوده‌اند حذف و به عکس‌های خودتان اضافه کنید. این نرم‌افزار برای هر طراح حرفه‌ای یا عکاس یا کسانی که تازه شروع به یادگیری ویرایش عکس می‌کنند مفید خواهد بود. علاوه بر این نرم افزار و برنامه های مشابه، بسیاری از وب سایت‌های متحرک سازی در این زمینه می‌توانند راهنمای شما باشند. برای این منظور ما در آموزشی مجزا بهترین سایت‌های ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی متحرک و ثابت رایگان آنلاین را معرفی کرده ایم.

نسخه کامل برنامه های متحرک سازی عکس اندروید و آیفون معرفی شده را می توانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

متحرک‌سازی تصاویر با استفاده از PixaMotion

PixaMotion (اندروید و آیفون) یک برنامه انیمیشن عکس رایگان است که تقریباً می‌تواند همه کارها را انجام دهد. از طراحی مدرن و زیبایی برخوردار بوده و در عین‌ حال پیمایش برنامه آسان است. شما می‌توانید عکس خود را متحرک کنید، عناصر صوتی و متحرک را از گالری برنامه به آن اضافه کنید و نیز فیلترهای عکس را اعمال کنید.

این برنامه متحرک سازی عکس برای اندروید و آیفون، چند حالت انیمیشن متفاوت دارد. شما به راحتی می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید کل تصویر متحرک شود، یا فقط برخی از عناصر عکس. همچنین می‌توانید تعیین کنید که عکس از کدام جهت متحرک شود و نیز برخی از بخش‌های تصاویر را به کمک سنجاق کردن ثابت نگه دارید. در نهایت در صورتی ‌که از  عکس متحرک خود راضی هستید، می‌توانید انتخاب کنید که آن را به ‌عنوان فیلم یا GIF ذخیره کنید.

برنامه متحرک سازی عکس

متحرک‌سازی تصاویر ثابت با استفاده از اپلیکیشن Plotagraph

Plotagraph (اندروید و آیفون) یک برنامه انیمیشن تصویری آنلاین است که بخشی از برنامه‌های هنری حرکتی Plotaverse Suite است. همه برنامه‌ها با طرح اشتراک Plotaverse باقیمت ۱۹٫۹۹ دلار در هرماه یا ۹۹٫۹۹ دلار در سال البته همراه با یک دوره آزمایشی ۳۰ روزه رایگان، در دسترس هستند. اگر قیمت برای شما خیلی زیاد به نظر می‌رسد، می‌توانید از نسخه رایگان Plotagraph در تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

Plotagraph یک برنامه متحرک‌سازی عکس برای آیفون محسوب می‌شود که دارای چند حالت مختلف انیمیشن عکس است که شما را قادر می‌سازد کنترل جهت و سرعت انیمیشن را کنترل کنید. ابزارهای دیگری که این نرم‌افزار ارائه می‌دهد شامل ابزارهای Overlays، فیلترهای عکس و گزینه‌ای زیبا برای افزودن کلیپ‌های صوتی از گالری برنامه به انیمیشن شما است. یک نکته مهم که در ارتباط با Plotagraph باید به خاطر داشته باشید این است که این برنامه فقط به شما امکان می‌دهد عکس‌های ثابت متحرک خود را در قالب ویدئو صادر کنید. بنابراین اگر می‌خواهید آن را به GIF تبدیل کنید مجبورید از نرم‌افزار دیگری استفاده کنید.

برنامه متحرک سازی عکس برای ایفون

متحرک‌سازی تصویر به کمک Movepic

Movepic (اندروید و آیفون) یک برنامه و متحرک‌سازی عکس مبتدی و دوستانه است که احتمالا عاشق آن خواهید شد. در داخل برنامه تبدیل عکس ثابت به متحرک تعداد استانداردی از ابزارها مانند انیمیشن جهت‌دار، حرکت دوربین و کنترل سرعت را پیدا خواهید کرد. آنچه باعث برجسته شدن Movepic می‌شود، گالری گسترده‌ای از جلوه‌ها است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها تصاویر را به ‌صورت یک انیمیشن پویا درآورید و آن‌ها را بهبود بخشید. این برنامه متحرک‌سازی عکس اندروید، عناصر عکس مانند آسمان یا آب را تشخیص می‌دهد و برای متحرک سازی قسمتی از عکس دارای تعدادی فیلتر متحرک است تا مناظر شما را به تصاویری با دنیای جدید، تبدیل کند.

برنامه متحرک سازی عکس اندروید

متحرک‌سازی با برنامه متحرک‌سازی اندروید و آیفون StoryZ

StoryZ (اندروید و آیفون) اگرچه کمی شیک به نظر می‌رسد، اما عملکردی مشابه Movepic را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از ابزارهای حرکت دوربین استفاده کنید، جهت انیمیشن خود را انتخاب کنید و همچنین برای تغییر شکل عکس خود ، افکت‌ها ، لایه‌ها و فیلترهایی را  اضافه کنید. برخلاف Movepic ، برنامه متحرک‌سازی عکس برای اندروید StoryZ به شما امکان می‌دهد تصویر متحرک خود را در دو قالب ویدئویی و GIF ذخیره کنید.

برنامه متحرک سازی عکس برای اندروید

متحرک‌سازی با نرم‌افزار کاملاً رایگان GIFMaker.me

اگر نمی‌خواهید برنامه‌ای را بارگیری کنید یا مراحل ثبت‌نام را طی کنید ، می‌توانید از GIFMaker.me برای متحرک‌سازی عکس‌های خود استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد عکس‌های ثابت را به ‌صورت آنلاین متحرک کنید و همچنین فیلم‌ها را به GIF تبدیل کنید.

از طریق مرورگر وب خود می‌توانید از این ابزار به‌ صورت آنلاین استفاده کنید. در مقایسه با سایر برنامه‌های موجود در این لیست ، GIFMaker.me بسیار پیچیده نیست. این برنامه از شما می‌خواهد که برای ایجاد یک GIF متحرک ، هر فریم (یا تصویر) را جداگانه بارگذاری کنید. حداکثر تعداد تصاویری که می‌توانید بارگذاری کنید ۳۰۰ تصویر است. متحرک‌سازی قسمتی از عکس فرصتی است که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد.

متحرک سازی قسمتی از عکس

متحرک‌سازی و سه‌بعدی سازی تصاویر با برنامه ۳Dthis

۳Dthis یک پلت فرم انیمیشن عکس منحصربه‌فرد است که دارای تعدادی برنامه مختلف داخلی برای ایجاد انیمیشن عکس و مدل‌های سه‌بعدی است. از ایجاد مدل‌های سه‌بعدی چهره افراد گرفته تا ساخت انیمیشن‌ها – ۳Dthis دارای برنامه‌ای است که می‌تواند هر یک از تصاویر شما را به تصاویر سه‌بعدی تبدیل کند و به اشیا موجود در عکس شما حجم اضافه کند.

برنامه متحرک سازی عکس ایفون رایگان

متحرک‌سازی تصویر در اندروید و iOS با Pixaloop

Pixaloop (اندروید و آیفون) از دید بسیاری از کاربران به‌ عنوان بهترین برنامه متحرک‌سازی عکس، شناخته می‌شود. این  برنامه متحرک سازی عکس آیفون  و اندروید رایگان با بیش از ۵۹،۰۰۰ رتبه‌بندی ستاره‌دار در فروشگاه برنامه iOS از آخرین شمارش، یکی از بهترین بررسی‌ها است. استفاده از Pixaloop رایگان است، اگرچه نسخه Pro و اشتراک نیز وجود دارد. برخلاف بسیاری از برنامه‌های مشابه، هنگام بارگیری تصویر روی تلفن، Watermark روی آن قرار نمی‌گیرد. اگر به دنبال دانلود برنامه ساخت عکس متحرک برای اندروید هستید استفاده از این برنامه بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

دانلود نرم افزار متحرک سازی عکس

متحرک‌سازی تصویر با برنامه Werble آیفون

برنامه متحرک سازی عکس برای آیفون Werble مانند Pixaloop عمل می‌کند. هدف اصلی آن متحرک‌سازی و نیز تبدیل عکس به عکس متحرک اندروید است. این نرم‌افزار افکت متحرک روی عکس، درحالی‌که حساب اصلی آن رایگان است، خریدهای درون برنامه‌ای آن نیز در دسترس است. بیشتر انیمیشن‌های این برنامه از طریق جلوه‌های فیلتر انجام می‌شود که می‌توانید در بالای تصاویر خود اضافه کنید. این برنامه علاوه بر نسخه اندروید، در نسخه iOS نیز موجود است.

متحرک سازی قسمتی از عکس ios

متحرک‌سازی عکس با نرم افزار متحرک سازی عکس اندروید و.. Giphy

بیشتر افراد Giphy (اندروید و آیفون) را به‌ عنوان موتور جستجوی مگا برای همه موارد مربوط به GIF می‌شناسید. اما باید بگوییم Giphy یک برنامه تلفن همراه نیز دارد: برنامه‌ای که به شما امکان می‌دهد با ایجاد افکت متحرک روی عکس اندروید، GIF های خود را ایجاد کنید و عکس‌ها را متحرک کنید. این نرم‌افزار به دلیل رابط کاربری آسان و ساده آن بسیار دوست‌داشتنی بوده و قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد.

نرم افزار متحرک سازی عکس اندروید

دانلود نرم افزار متحرک سازی عکس ImgPlay

ImgPlay (اندروید و آیفون) برنامه دیگری است که می‌توانید برای متحرک‌سازی عکس‌ها استفاده کنید. این برنامه عکس‌های متحرک آماده برای وب ایجاد می‌کند و دارای کنترل‌های پیشرفته و قابل‌فهم است. در ImgPlay ، مراحل ساخت عکس‌های متحرک و GIF به چند روش مختلف انجام می‌شود. می‌توانید عکس‌های ثابت را کنار هم قرار دهید و از قابلیت عکس‌های سریع یا فیلم استفاده کنید.

دانلود برنامه ساخت عکس متحرک برای اندروید

متحرک‌سازی تصاویر به کمک نرم‌افزار Photo Bender

Photo Bender یک برنامه مخصوص Android است که به شما امکان می‌دهد تصاویر خود را برای متحرک‌سازی عکس‌ها به‌صورت دیجیتالی تغییر دهید. این کار را می‌توانید با رنگ‌آمیزی تصویر ، خم کردن ، کشیدن و استفاده از براش انجام دهید. سپس می‌توانید عکس‌های خود را با فرمت‌های MP4 ، GIF ، JPEG و PNG ذخیره کنید. پیش از این نیز مطالب آموزشی بسیاری در مورد  ساخت تصاویر متحرک Gif در کامپیوتر  به ساده ترین روس، ارائه شده است. شما قادر خواهید بود با دنبال کردن یک به یک این آموزش‌ها از یک ویرایشگر تصویر آماتور به یک فرد با تجربه و حرفه‌ای در این حوزه، تبدیل شوید.

افکت متحرک روی عکس اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

نرم افزارهایی که در این بخش معرفی شده است از بهترین و محبوبترین‌ها در حوزه ویرایش و ایجاد تصاویر متحرک به شمار می‌روند. اگر شما نیز در این راستا نرم افزارهایی پر قابلیت را می‌شناسید می‌توانید تجربه خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 255 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.