رهنامه آموزش ۱۴ روش رفع ارور کلاب هاوس اندروید - رهنامه

کلاب هاوس 👋 یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا است که روز به روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. گاهی این شبکه اجتماعی دچار مشکلاتی میشود و کاربر نمیتواند از آن به درستی استفاده کند. در این مطلب از رهنامه به آموزش ۱۴ روش رفع ارور کلاب هاوس اندروید میپردازیم.

آموزش رفع ارور کلاب هاوس اندروید

?How to Fix Clubhouse Errors on Android

گاهی شبکه اجتماعی کلاب هاوس دچار مشکلاتی می شود و کاربران اندروید نمی توانند از آن استفاده کنند. این مشکلات و ارورها را می توانید با چند روش ساده برطرف کنید. در این مطلب از رهنامه روش های حل مشکل قطعی کلاب هاوس و ارور دادن آن را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

رفع مشکل کلاب هاوس با ری استارت کردن گوشی

پیش از هر کاری، برای رفع مشکل کلاب هاوس گوشی خود را ری استارت کنید. ممکن است مشکل بسیار ساده باشد و با همین کار برطرف شود.

رفع مشکل کلاب هاوس هواوی و… با چک کردن سرورهای آن

شاید مشکل کلاب هاوس هواوی و… به دلیل بروز ایراد در سرورهای این شبکه اجتماعی رخ داده باشد. در این حالت، این مشکل برای همه یا اکثر کاربران رخ می‌دهد و شما کاری نمی‌توانید بکنید. کافی است صبر کنید تا مشکلات سرور برطرف شود. می‌توانید اخبار مربوط به این مشکلات را در توییتر کلاب هاوس بخوانید.

ارور لودینگ دیتا کلاب هاوس به دلیل روشن بودن وی پی ان

روش دیگر برای رفع ارور لودینگ دیتا کلاب هاوس این است که VPN و برنامه‌های تغییر دهنده IP را خاموش کنید. اگر ارور Poor connection را دریافت می‌کنید، قبل از باز کردن Clubhouse هر گونه برنامه وی پی ان را خاموش کنید.

در اندروید به Settings > Network & internet Advanced > VPN > Turn off VPN بروید تا بتوانید وی پی ان را خاموش کنید.

حل مشکل قطعی کلاب هاوس با حالت پرواز

برای حل مشکل قطعی کلاب هاوس می‌توانید حالت پرواز یا Airplane mode را روشن کنید. از بالای اسکرین صفحه را به پایین بکشید و روی آیکون هواپیما بزنید. سپس روی OK بزنید تا حالت پرواز روشن شود. کمی صبر کنید. حال دوباره روی آن بزنید تا خاموش شود.

مشکل قطعی کلاب هاوس

حل مشکل ارور کلاب هاوس با ورود دوباره به اکانت

روش دیگر برای حل مشکل ارور کلاب هاوس این است که دوباره وارد اکانت خود شوید. وارد کلاب هاوس شوید. سپس روی پروفایل خود بزنید. حال روی آیکون چرخ دنده بزنید تا وارد Settings شوید. سپس روی Log Out بزنید.

حال کلاب هاوس را ببندید. چند دقیقه‌ای صبر کنید و دوباره وارد اکانت خود شوید.

برای یادگیری نحوه دیلیت اکانت کردن در کلاب هاوس، مطلب آموزش حذف اکانت کلاب هاوس را مطالعه کنید.

حل مشکل کلاب هاوس با اینترنت مخابرات و… با چک کردن سرعت اینترنت و ریست کردن تنظیمات شبکه

ممکن است مشکل کلاب هاوس با اینترنت مخابرات و… به دلیل سرعت پایین باشد. مودم خود را یک بار خاموش کنید. وای فای گوشی را هم خاموش کنید. کمی صبر کنید و دوباره آنان را روشن کنید. اینترنت را در برنامه دیگری مثل اینستاگرام یا کروم هم چک کنید. ممکن است اینترنت شما تمام شده باشد و برای همین کلاب هاوس لود نشود. روش دیگر این است که در صورت استفاده از وای فای آن را خاموش کنید. سپس اینترنت دیتا را روشن کنید و از اینترنت دیتا استفاده کنید، یا برعکس.

البته پیشنهاد می کنیم پس از خاموش کردن مودم، ان را از برق جدا کنید و چند دقیقه صبر کنید. سپس دوباره آن را به برق وصل و روشن کنید. اکنون سعی کنید وارد Clubhouse شوید.

همچنین می‌توانید از سایت Fast برای چک کردن سرعت اینترنت خود استفاده کنید.

آموزش رفع ارور کلاب هاوس اندروید

وارد تنظیمات گوشی خود شوید. سپس روی General Management یا Systems بزنید. حال روی Reset یا Reset Options بزنید. سپس روی Reset Network Settings بزنید. دوباره روی Reset بزنید.

حل مشکل ارور دادن کلاب هاوس با فعال کردن Mobile Data & Wifi

برای رفع مشکل ارور دادن کلاب هاوس وارد تنظیمات گوشی شوید. سپس روی Apps & notifications > See all apps بزنید. حال روی کلاب هاوس بزنید.

روی Mobile Data & Wifi بزنید. سپس در صورت غیرفعال بودن این بخش، آن را فعال کنید.

ارور دادن کلاب هاوس

حل مشکل قطعی کلاب هاوس با حذف و نصب مجدد برنامه

روش دیگر برای حل ارور دادن کلاب هاوس این است که این برنامه را حذف کنید و سپس دوباره نصب کنید. ابتدا کلاب هاوس را از گوشی خود حذف کنید. سپس گوشی را ری استارت کنید. پس از آن وارد گوگل پلی شوید و Clubhouse را جستجو کنید. سپس روی دکمه Install بزنید. صبر کنید تا برنامه نصب شود. سپس آن را باز کنید و اطلاعات کاربری خود را وارد کنید و مشکل را بررسی کنید.

آموزش رفع ارور کلاب هاوس اندروید

رفع ارور های کلاب هاوس با ری استارت کردن برنامه

روش دیگر برای حل مشکلات کلاب هاوس اندروید این است که برنامه را به صورت کامل ببندید و آن را ری استارت کنید. به تنظیمات بروید. سپس روی Apps بزنید. حال روی See all apps بزنید و کلاب هاوس را در فهرست پیدا کنید. روی آن بزنید. سپس روی Force stop بزنید. حال گوشی را ری استارت کنید. پس از آن دوباره وارد کلاب هاوس شوید.

حل مشکل کلاب هاوس برای همراه اول و… با آپدیت کردن برنامه

روش دیگر برای رفع ارور دیتا کلاب هاوس و… این است که برنامه را به روزرسانی کنید. بسیاری از مشکلات با آپدیت کردن برنامه رفع می‌شود. برای این کار کلاب هاوس را در گوگل پلی جستجو کنید. در صورت وجود آپدیت دکمه Update فعال می‌شود. روی آن بزنید. سپس صبر کنید تا آپدیت دانلود و نصب شود. سپس وارد کلاب هاوس شوید و مشکل را بررسی کنید.

حل مشکل Error loading data در کلاب هاوس با آپدیت کردن اندروید

راه حل دیگر برای رفع ارورهای کلاب هاوس این است که سیستم عامل گوشی خود را به روز کنید. ممکن است سیستم عامل گوشی قدیمی شده باشد و با به روزرسانی مشکلات آن برطرف شود. برای این کار به تنظیمات گوشی بروید. سپس روی About phone بزنید. در این بخش می‌توانید مشاهده کنید که امکان به روزرسانی اندروید وجود دارد یا نه.

رفع مشکل کلاب هاوس با بالا بردن ظرفیت حافظه گوشی

مشکل کمبود حافظه ذخیره سازی در گوشی‌های اندروید رخ میدهد. بهتر است برنامه‌های اضافی را حذف کنید. هر چه حافظه گوشی بیشتر پر باشد، اجرا کردن برنامه‌ها به ویژه برنامه‌های سنگین برای دستگاه دشوار می‌شود. بنابراین بهتر است همیشه فضای خالی در گوشی داشته باشید تا برنامه‌ها درست کار کنند و اجرا شوند.

اگر در کلاب هاوس با مشکل صدا مواجه شدید، مطلب رفع مشکل نداشتن صدا در کلاب هاوس اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

رفع ارور دادن کلاب هاوس با تغییر دادن DNS

روش دیگر برای رفع ارور دادن کلاب هاوس تغییر دادن DNS است. برای این کار وارد تنظیمات گوشی خود شوید. سپس روی Network and Internet بزنید.

رفع ارور کلاب هاوس

حال روی Private DNS بزنید.

مشکلات کلاب هاوس اندروید

گزینه Private را روشن کنید. حال در کادر dns.google را وارد کنید.

رفع ارور کلاب هاوس

البته از ۱dot1dot1dot1.cloudflare-dns.com هم می توانید استفاده کنید.

گزارش دادن به صفحه پشتیبانی کلاب هاوس

اگر با هیچ کدام از روش های گفته شده مشکل حل نشد، پیشنهاد می‌کنیم مسئله را در صفحه پشتیبانی کلاب هاوس مطرح کنید و گزارش دهید. همچنین می‌توانید از مشکل خود اسکرین بگیرید و آن را ضمیمه درخواست خود کنید. علاوه بر این، می‌توانید مشکلات خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنید. در ایمیل مشکل خود را توضیح دهید و در صورت داشتن اسکرین، آن را ضمیمه کنید. حتما نام کاربری خود را در ایمیل ذکر کنید.

صفحه پشتیبانی کلاب هاوس

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه روش های رفع مشکلات کلاب هاوس اندروید را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای رفع این مشکلات استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 493 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 19 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.