رهنامه آموزش ۳ روش جدید آنبلاک شخص و پیج در اینستاگرام - رهنامه

اینستاگرام مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها با دوستان و خانواده است. اما اگر خود را هدف آزار و اذیت  قرار گرفتید، ویژگی مسدود کردن می تواند مفید باشد. از طرفی ممکن است بخواهید فرد را آنبلاک ? کنید، اکنون برای شما سوال می شود آنبلاک یعنی چه؟ پس در این پست به آموزش روش جدید آنبلاک شخص و پیج در اینستاگرام و پاسخ به سوال چگونه در اینستاگرام آنبلاک کنیم خواهیم پرداخت.

نحوه آنبلاک فرد در ایسنتاگرام

How to Unblock Someone on Instagram

پیش از این در رهنامه آشنایی با روش های تشخیص بلاک شدن  و آموزش نحوه محدود کردن فالوور در اینستاگرام پرداختیم. در این پست به رفع بلاک اینستاگرام توسط کاربران اینستاگرام و از بلاک درآمدن در اینستاگرامخواهیم پرداخت. وقتی شخصی را در اینستاگرام بلاک می کنید، دیگر نمی توانید پست های آن شخص را مشاهده کنید  و قادر به تعامل با پروفایل شما نخواهد بود. پس چگونه یک نفر را از بلاک در بیاوریم؟

اگر فردی را بخواهید از دیدن پروفایل و کارهایتان در اینستاگرام محروم کنید، همیشه گزینه بلاک افراد را دارید. این کار بسیار راحت است، و به سادگی از طریق رفتن به پروفایل شخصی که می خواهید آن را بلاک کنید قابل انجام است.

اما اگر بعد از بلاک کردن فرد نظرتان عوص شد چه؟ چگونه فرد را آنبلاک کنیم؟ ممکن است این کار در برابر بلاک کردن فرد کار سخت تری باشد، اما نگران نباشید در پست امروز تمام روش های اصلی ایکار را توضیح می دهیم.

اساساً می توانید شخصی را در کمتر از یک دقیقه و فقط با چند ضربه  آنبلاک کنید. اولین قدم پیدا کردن برنامه اینستاگرام در موبایل اندرویدی، آیفون یا استفاده از نسخه تحت وب است، پس از آن کار اصلی شما شروع می شود. پس در ادامه با رهنامه همراه باشید.

آنبلاک در اینستاگرام از طریق پروفایل

به پروفایل شخص بلاک شده بروید. به جای دکمه “Follow” یا “Following” ، دکمه “Unblock” را مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید.

آنبلاک در اینستاگرام

در کادر تأیید دوباره روی “Unblock” ضربه بزنید.

روش آنبلاک دوطرفه در اینستاگرام

اینستاگرام به شما خواهد گفت که پروفایل رفع مسدودی شده است ، و می توانید در هر زمان مجدداً آن را بلاک کنید، روی گزینه “Dismiss” ضربه بزنید شما هنوز هیچ پستی را در پروفایل آن شخص مشاهده نمی کنید تا زمانی که صفحه را به سمت پایین بکشید و  صفحه را رفرش کنید.

block در اینستاگرام

رفع بلاک Block در اینستاگرام از طریق تنظیمات

اگر نام پروفایل یا یوزرنیم اینستاگرام شخصی را که بلاک کرده اید به خاطر نمی آورید، یا آن  شخص آن را تغییر داده است، می توانید به لیستی از تمام پروفایل های بلاک شده از صفحه تنظیمات پروفایل اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید.

برای انجام این کار، برنامه اینستاگرام را باز کرده و سپس در نوار ابزار پایین، روی نماد پروفایل خود ضربه بزنید.

block در اینستاگرام

بعد، روی دکمه منو سه خط در گوشه سمت راست بالای نمایه خود ضربه بزنید.

آنبلاک یعنی چه؟*

روی “Settings” ضربه بزنید.

آنبلاک یعنی چه؟*

در “Settings”  بخش “Privacy” را انتخاب کنید.

آنبلاک یعنی چه؟*

در آخر، روی “Blocked Accounts” ضربه بزنید.

رفع بلاک اینستاگرام توسط کاربران*

اکنون لیستی از همه پروفایل هایی که بلاک کرده اید می بینید. برای رفع بلاکی، روی “Unblock” در کنار آن حساب ضربه بزنید.

حذف مخاطب از بلاک لیست اینستاگرام

با ضربه زدن روی “Unblock” دوباره در پنجره جدیدی باز می شود و عملکرد خود را تأیید کنید.

حذف مخاطب از بلاک لیست اینستاگرام

نحوه آنبلاک فرد در ایسنتاگرام دسکتاپ

به http://www.instagram.com بروید و در صورت لزوم وارد اکانت خود شوید. کاربر اینستاگرام مورد نظر را در نوار جستجو در بالای صفحه وارد کرده و روی اسم آنها کلیک کنید. این  روش شما را به صفحه اکانت بلاک شده آن ها می برد. درست در کنار اسم کاربر ، روی دکمه “Unblock” کلیک کنید تا پستهای آنها را ببینید و آنها را دنبال کنید ، یا برعکس.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های حذف مخاطب از بلاک لیست اینستاگرام را به شما معرفی کردیم. آیا شما روش دیگری را نیز می شناسید؟ می توانید آن را به همراه سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه روش آنبلاک دوطرفه در اینستاگرام و رفع بلاک کامنت در اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 462 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 17 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.