رهنامه آموزش ۳ روش حل مشکل باز و دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام - رهنامه

گاهی ممکن است بخواهید پروفایل تلگرام ? فردی دیگر را چک کنید اما نمی‌توانید عکسی مشاهده کنید. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می‌دهد و راه‌حل‌هایی نیز دارد. در این مطلب از رهنامه به آموزش ۳ روش حل مشکل باز و دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام می‌پردازیم.

رفع مشکل نشان ندادن و سیاه شدن عکس پروفایل در تلگرام

?How To Fix Telegram Contact’s Profile Picture Not Showing

به دلایل مختلفی ممکن است نتوانید عکس پروفایل تلگرام یک فرد دیگر را ببینید. در ابتدا باید بدانید علت این عدم نمایش تصویر چیست و سپس راه‌حل ان را پیدا کنید. در این مطلب از رهنامه به بررسی علت دیده نشدن عکس پروفایل در تلگرام می‌پردازیم و راه ‌حل‌هایی را برای رفع این مشکل آموزش می‌دهیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چرا عکس های پروفایل تلگرام باز نمی شود؟

علت دیده نشدن عکس پروفایل در تلگرام می‌تواند تنظیمات آن کاربر باشد. اگر فرد در تنظیمات حالت Nobody را برای نمایش پروفایل انتخاب کرده باشد، شما نمی‌توانید عکس او را مشاهده کنید. از طرفی هم ممکن است شما خودتان این تنظیمات را اعمال کرده باشید. در نتیجه نمی‌توانید پروفایل تلگرام سایرین را مشاهده کنید.

دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام

همچنین ممکن است دلیل ندیدن عکس پروفایل در تلگرام این باشد که آن فرد شما را در مخاطبان خود ندارد. در این حالت اگر برای نمایش پروفایل گزینه My Contacts را انتخاب کرده باشد، شما نمی‌توانید عکس پروفایل تلگرام را ببینید. حتی ممکن است دلیل دیده نشدن عکس پروفایل در تلگرام این باشد که آن فرد شما را بلاک کرده است. همچنین ممکن است شخص عکسی برای پروفایل خود نگذاشته باشد.

عدم نمایش عکس پروفایل در تلگرام به علت پر شدن حافظه کش و دیتا برنامه

باز نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام می‌تواند به خاطر پر شدن حافظه Cache و Data باشد. در دستگاه‌های اندروید، ابتدا وارد Settings شوید.

دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام

سپس وارد Storage شوید.

دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام

حال Cached Data را پیدا کنید و روی آن بزنید.

دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام

حال OK را بزنید و صبر کنید فرایند پاک شدن انجام شود.

دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام

شیوه دیگر این است که پس از ورود به تنظیمات گوشی، وارد بخش Apps شوید و تلگرام را پیدا کنید.

دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام

Storage را پیدا کنید و روی آن بزنید. حال CLEAR CACHE را انتخاب کنید.

دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام

برای حل مشکل دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام در دستگاه‌های iOS باید وارد Settings و سپس General شوید. حال به iPhone Storage بروید. در این بخش می‌توانید برنامه‌هایی که فضای زیادی را اشغال کرده‌اند، ببینید. تلگرام را انتخاب کنید و بخش Documents & Data را بررسی کنید. اگر حجم این بخش بیش از ۵۰۰ مگابایت است، برنامه را با انتخاب Delete App پاک کنید و دوباره نصب کنید.

دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام

همچنین می‌توانید وارد برنامه تلگرام شوید. سپس وارد Settings و Data and Storage شوید. حال روی Storage Usage بزنید. Clear Telegram Cache را انتخاب کنید.

دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام

سیاه شدن عکس پروفایل در تلگرام به دلیل کمبود حافظه

دیگر دلیل نشان ندادن عکس پروفایل در تلگرام می‌تواند پر شدن حافظه گوشی شما باشد. در این حالت، اکثر گوشی‌ها و تبلت‌ها به شما اخطار پر شدن حافظه را می‌دهند. اگر چنین اخطاری دریافت کرده‌اید، حتما حافظه گوشی را پاک کنید.

برای دیدن میزان حافظه وارد تنظیمات شوید. سپس وارد Storage شوید. در این بخش میزان حافظه داخلی و خارجی (در صورت داشتن کارت حافظه) خواهید دید. با پاک کردن Cache کلی گوشی و فایل‌های صوتی، تصویری و… درون حافظه گوشی، می‌توانید بخشی از حافظه را آزاد کنید.

دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام

اگر می‌خواهید عکس پروفایل خود را از دیگران پنهان کنید، به مطلب آموزش مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام برای یک نفر یا همه مراجعه کنید.

عدم نمایش عکس پروفایل در تلگرام به علت اینترنت

دلیل دیگر عدم نمایش عکس پروفایل در تلگرام می‌تواند اتصالات اینترنت دستگاه شما باشد. ممکن است اینترنت قطع شده باشد. در نتیجه نمی‌توانید تصویر پروفایل Telegram را ببینید. همچنین ممکن است نرم‌افزار تغییر آی پی شما مشکل داشته باشد و به خوبی به اینترنت وصل نشود. در صورتی که این مشکلات وجود داشته باشد، وقتی وارد تلگرام شوید، در بالای برنامه عبارت …Connecting یا Waiting for network را خواهید دید. این به معنای عدم اتصال به اینترنت یا تغییردهنده IP است.

دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام

پیشنهاد دیگر ما این است که با شماره‌ای دیگر هم پروفایل را چک کنید و درباره بلاک بودن یا تنظیمات امنیتی آن کاربر مطمئن شوید.

شما می‌توانید تصاویر مخاطبان خود را با پروفایل آن‌ها همگام کنید. برای یادگیری این کار به مطلب آموزش همگام‌سازی عکس مخاطبین اندروید با تصویر پروفایل تلگرام و… مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه به آموزش ۳ روش حل مشکل باز و دیده نشدن عکس پروفایل مخاطب در تلگرام پرداختیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 147 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 3 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.