رهنامه آموزش ۴ روش رفع ارور api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0 ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ - رهنامه

اگر شما هم قصد اجرا برنامه یا فایلی در ویندوز خود دارید اما به جای آن با ارور api-ms-win-crt-runtime-l1–۱–۰٫dll ⚠️ مواجه شده اید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. وجود این خطا ممکن است نگران کننده باشد اما با انجام یکی از راه حل هایی که در ادامه به آن ها می پردازیم، می توانید مشکل را رفع کنید. امروز در رهنامه راه های رفع ارور api-ms-win-crt-runtime-l1–۱–۰ ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ را به شما آموزش خواهیم داد.

حل مشکل پیغام خطای api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0 ویندوز

 How to Fix api-ms-win-crt-runtime-l1–۱–۰٫dll is Missing from Your Computer Error

فرض کنید که قصد انجام کار فوری و مهمی را در کامپیوتر خود دارید. اما به جای باز شدن برنامه یا فایل مورد نظر، با ارور api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0 مواجه می شوید. این خطا ممکن است برای برنامه هایی مانند Adobe برنامه های , SmartFTP , Skype, Autodesk, Corel Draw, Microsoft Office, XAMPP رخ دهد. این مشکل ممکن است به شکل های زیر نمایش داده شود.

  • The program can’t start because api-ms-win-crt-convert-l1-1-0 DLL is missing from your computer
  • Error The program can t start because api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0 DLL is missing

 رفع ارور api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0 با آپدیت ویندوز

همانطور که از خطا مشخص است، یکی از فایل های سیستمی در کامپیوتر شما دچار مشکل شده و یا حذف شده است. برای رفع خطای api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0 کافیست تا ویندوز خود را آپدیت کنید. با این کار فایل جدید و مورد نیاز روی سیستم شما بارگیری می شود. برای این کار در سرچ ویندوز عبارت Update را جستجو کرده و در نتایج روی Check for updates کلیک کنید. (در ویندوز ۷ گزینه Windows Update را مشاهده خواهید کرد.)

 رفع ارور api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0 با آپدیت ویندوز

حال در پنجره باز شده روی Check for updates کلیک کنید. منتظر بمانید تا فایل های آپدیت دانلود شوند و برای نصب آنها روی Install Updates کلیک کنید. پس از آپدیت شدن ویندوز و اتمام فرایند، سیستم را ریستارت کنید.

همچنین در صورت بروز خطای VCRuntime140.dll، پیشنهاد می کنیم مطلب ۹ روش حل مشکل ارور VCRuntime140.dll is missing ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ را هم مطالعه نمایید.

نصب Visual C++ Redistributable برای رفع ارور api ms win crt conio l1 1 0 dll

فایل api-ms-win-crt-runtime-l1–۱–۰٫dll جزو پکیج Visual C++ Redistributable برای Visual Studio 2015 می باشد. بنابراین راه دیگر شما برای رفع مشکل، دانلود Visual C++ Redistributable برای Visual Studio 2015 می باشد (api-ms-win-crt-locale-l1-1-0.dll دانلود). این فایل را از وبسایت رسمی مایکروسافت دانلود کنید. بسته به نوع سیستم خود، فایل را دانلود کرده و آن را به سادگی نصب کنید. پس از نصب ویندوز را ریستارت کرده و مشکل را تست کنید.

حل مشکل api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0 با تعمیر Visual C++ Redistributable برای Visual Studio 2015

جهت تعمیر فایل Visual C++ Redistributable برای Visual Studio 2015 به کنترل پنل بروید. سپس وارد قسمت Programs and Features شده و روی Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015 راست کلیک کنید. حال روی Change و سپس Repair کلیک کنید. در نهایت روی Yes نیز کلیک کرده و منتظر بمانید تا تعمیر صورت بگیرد.

همینطور مطالعه مطلب آموزش ۹ روش حل مشکل ارور d3dx9_43.dll و d3dx9_39.dll بازی ها نیز برای شما کاربردی خواهد بود.

آپدیت کردن Universal C Runtime برای رفع مشکل api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll

همچنین بهتر است اقدام به آپدیت کردن Universal C Runtime نیز کنید. پس از آپدیت و ریستارت ویندوز، مشکل رفع خواهد شد.

در پایان برای آشنایی با راه حل های بیشتر مطالعه مطلب ۱۲ روش حل مشکل ارور فایل های DLL در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های حل مشکل Api ms win crt runtime l1 1 0 dll missing را به شما آموزش دادیم. مشکل شما با چه برنامه ای بود و با کدام روش رفع شد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه رفع ارور API win crt runtime l1 1 0 dll و رفع ارور ۱ ۱ ۰dll را  در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 174 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.