رهنامه آموزش ۷ روش زمان بندی تماس گوشی اندروید - رهنامه

نرم افزار های زیادی برای زمان بندی تماس اندروید ? وجود دارد که ما در آموزش ۷ روش زمان بندی تماس گوشی اندروید قصد دارید چند تا از بهترین این نرم افزار ها را به شما معرفی کنیم.

دانلود بهترین برنامه زمانبندی تماس اندروید

Download The Best Android Call Schedule

وظیفه برنامه زمانبندی تماس این است که شما شماره و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب می کنید و سپس نرم افزار در زمان مقرر یک هشدار برای شما ارسال می کند که با ضربه زدن بر روی آن می توانید بدون وارد کردن شماره تماس بگیرید. با نرم افزار زمانبندی تماس می توانید تماس های خود را برنامه ریزی کنید و بدون اتلاف وقت آن ها را انجام دهید.

توجه: برای دانلود برنامه تماس زمانبندی شده که در این مطلب هم معرفی شده است می توانید بر روی نام نرم افزار در مطلب کلیک کنید تا به صفحه نرم افزار در گوگل پلی منتقل شوید و همچنین می توانید از سایت های ایرانی برای دانلود نرم افزار های پولی استفاده کنید. همچنین بیشتر نرم افزار های ارائه شده در این مطلب به ساعت گوشی شما واسطه است و بهتر است قبل از تنظیم تاریخ و زمان، ساعت و منطقه زمانی گوشی خود را تنظیم کنید. (بهتر است تنظیمات گوشی خود را بر روی حالت خودکار قرار دهید تا به استفاده از اینترنت تنظیم شود.)

برنامه زمانبندی تماس اندروید Auto Call Scheduler

برنامه زمانبندی تماس اندروید Auto Call Scheduler

برنامه Auto Call Scheduler بهترین نرم افزار برای برنامه ریزی تماس تلفنی اندروید است. پس از نصب و باز کردن برنامه، بر روی دکمه “+” ضربه بزنید تا یک تماس تلفنی را برنامه ریزی کنید. از شما می خواهد شماره تلفن مورد نظر را وارد نمایید و زمانی را تعیین کنید. همچنین می توانید یک یادداشت برای برنامه ریزی تماس اضافه کنید. همچنین می توانید تماس برنامه ریزی شده را بر اساس دقیقه ، ساعت ، روز یا حتی هفته تکرار کنید.

هنگامی که زمان برقراری تماس فرا رسید، یک صفحه نمایش برای شما ظاهر می شود. در صفحه ظاهر شده گزینه برقراری تماس و لغو برای شما نمایش داده می شود که با انتخاب گزینه برقراری تماس، تماس با شماره مشخص شده برقرار می شود. در تعداد تماس هایی که می توانید بصورت رایگان برنامه ریزی کنید محدودیتی وجود ندارد.

نرم افزار تماس در زمان مشخص Schedule Phone Calls

نرم افزار تماس در زمان مشخص Schedule Phone Calls

Schedule Phone Calls یکی دیگر از برنامه های رایگان برقراری تماس در زمان مشخص است که به شما امکان می دهد تا تماس ها را به سهولت برنامه ریزی کنید. می توانید به سادگی این برنامه را باز کرده و سپس بر روی نماد “+” در صفحه اصلی ضربه بزنید تا یک تماس برنامه ریزی کنید. شما برای برنامه ریزی تماس نیاز به وارد کردن شماره تلفن ، تنظیم تاریخ و اضافه کردن یادداشت های اختیاری دارید.

سپس گزینه ای را برای تکرار تماس برنامه ریزی شده ساعتی ، روزانه ، هفتگی و غیره مشاهده خواهید کرد که با تنظیم آن در زمان مشخص دوباره هشدار تماس برای شما ارسال می شود. این برنامه همچنین می تواند هنگام فرا رسیدن زمان تماس، زنگ گوشی شما را به صدا درآورد. این قابلیت را با میزان و شدت صدا می توانید از قسمت Settings فعال و ویرایش کنید.

وقتی همه تنظیمات را تنظیم کردید، به سادگی روی نماد “تیک” در قسمت بالا صفحه نرم افزار ضربه بزنید تا تماس تعیین شده فعال شود. پس از فرا رسیدن زمان ، به صورت خودکار زنگ هشدار به شما می آید و صفحه ای را به شما نشان می دهد که می توانید تماس را به تعویق بیاندازید ، تماس برقرار کرده یا آن را رد کنید. این برنامه همچنین در تعداد تماس هایی که می توانید برنامه ریزی کنید محدودیتی ندارد.

نرم افزار تماس زمانبندی شده SKEdit Scheduling

نرم افزار تماس زمانبندی شده SKEdit Scheduling

برنامه SKEdit Scheduling نیز یکی از بهترین برنامه های زمان بندی تماس تلفنی اندروید است که به شما امکان می دهد تا در هر زمان به راحتی تماس تلفنی را برنامه ریزی کنید. بعد از نصب و باز کردن این برنامه ، می توانید با ضربه زدن بر روی دکمه “Call” در صفحه اصلی، برنامه تماسی را تنظیم کنید. وقتی این کار را انجام دادید ، از شما می خواهد مخاطبی را مشخص و تاریخ و زمانی را تعیین کنید. همچنین گزینه ای را برای تکرار تماس برنامه ریزی شده در یک ساعت ، روز ، هفته ، ماه یا سال مشاهده خواهید کرد.

پس از اتمام تنظیمات برای ذخیره کار ، به سادگی دکمه “Schedule” را در بالای صفحه بزنید. اکنون، وقتی زمان تعیین شده فرا رسید نرم افزار یک اعلان را در بالا صفحه نمایش می دهد. در اعلان شما سه گزینه برای برقراری تماس مستقیم ، ویرایش کار یا رد تماس مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید از این برنامه برای برنامه ریزی پیام کوتاه، ایمیل، پست های فیس بوک و حتی پیام های واتس اپ استفاده کنید. محدودیتی در تعداد تماس هایی که می توانید برنامه ریزی کنید وجود ندارد.

برنامه تماس زمانبندی شده Call Planner

برنامه تماس زمانبندی شده Call Planner

Call Planner یک برنامه ساده دیگر است که می توانید برای برنامه ریزی تماس تلفنی به صورت رایگان استفاده کنید. استفاده از این برنامه برای برنامه ریزی تماس ها بسیار آسان است ، زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را باز کرده و در بالای صفحه بر روی نماد “تایمر” ضربه بزنید. پس از آن، شما قادر خواهید بود شماره تماس را وارد و تاریخ و زمانی را تنظیم کنید. یک رنگ را انتخاب و یادداشت دلخواه خود را تایپ نمایید. سپس بر روی دکمه “Done” ضربه بزنید تا زمان بندی تماس تعیین می شود.

پس از آن وقتی به زمان مقرر رسید، در نوار اطلاع رسانی یک اعلان برای شما ارسال می شود. این اعلان شامل گزینه ای برای برقراری تماس و اضافه کردن کار است. استفاده از این نرم افزار کاملاً رایگان است و محدودیتی برای برنامه ریزی تماس نخواهید داشت.

نرم افزار تماس در زمان تعیین شده Auto Redial

نرم افزار تماس در زمان تعیین شده Auto Redial

Auto Redial یک برنامه ساده اندروید است که می توان از آن برای برنامه ریزی تماس های تلفنی استفاده کرد. هنگامی که این برنامه را نصب و باز می کنید ، می توانید فقط با ضربه زدن روی نماد “+” در قسمت بالا صفحه اقدام به افزودن یک تماس زمان بندی شده کنید. پس از آن از شما خواسته می شود شماره تلفن مورد نظر را وارد کرده و نوع برنامه (به صورت تکرار شونده یا فقط یکبار) را انتخاب کنید. سپس زمان و تاریخ تماس را تعیین نمایید. یکی از قابلیت های به خصوصی که این نرم افزار دارد قابلیت تنظیم زمان مکالمه است. همچنین می توانید هنگام برنامه ریزی تماس، مشخص کنید که نوع تماس شما عادی یا SIP باشد.

پس از اعمال تمام تنظیمات، روی دکمه “Ready” ضربه بزنید تا تماس ذخیره و تنظیمات اعمال شود. هنگامی که زمان برقراری تماس فرا رسید، نرم افزار به طور خودکار تماس برنامه ریزی شده را شروع می کند و یک اعلان پاپ آپ را با گزینه برقراری تماس یا لغو آن به شما نشان می دهد. این برنامه کاملا رایگان است و محدودیتی نخواهید داشت.

برنامه زنگ زدن زمان بندی شده SMS And Calls Scheduler Free

برنامه زنگ زدن زمان بندی شده SMS And Calls Scheduler Free

برنامه SMS And Calls Scheduler Free یکی دیگر از نرم افزارهای Android است که می توانید به سهولت برای برنامه ریزی تماسهای خود از آن استفاده کنید. برای استفاده از این نرم افزار، کافیست آن را باز کرده و سپس بر روی دکمه “Call” در صفحه اصلی ضربه بزنید. پس از آن، دکمه “+” را انتخاب کنید و نام و شماره تماس فرد مورد نظر را وارد نمایید یا از دفترچه تلفن خود یک شماره را برگزینید. وقتی این کار را انجام دادید، می توانید تاریخ و ساعت را به صورت دستی برای برنامه ریزی یک تماس تنظیم کنید.

پس از تنظیم همه موارد خواسته شده روی دکمه “Schedule” که در پایین صفحه قرار دارد، ضربه بزنید. با این کار اطلاعات وارد شده ذخیره می شود. با فرا رسیدن زمان تماس در نوار اطلاع رسانی هشداری همراه با صدا برای شما ارسال می شود که می توانید برای برقراری تماس بلافاصله روی آن ضربه بزنید. همچین این برنامه از قابلیت برنامه ریزی برای پیام کوتاه برخوردار است.

دیگر برنامه های تماس زمانبندی شده اندروید

دیگر برنامه های تماس زمانبندی شده اندروید

همچنین شما می توانید برای برقراری تماس از نرم افزار های Zoho CRM ، Auto Call Scheduler و Phone Schedule – Call, SMS, Wifi استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ممنون از اینکه با آموزش ۷ روش زمان بندی تماس گوشی اندروید همراه رهنامه بودید. حال با استفاده از روش های بالا می توانید تماس زمان بندی شده برقرار کنید. اگر سوال یا مشکلی درباره روش های ارائه شده دارد می توانید از قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 460 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.