رهنامه آیکون پک اندروید چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ - رهنامه

سیستم عامل اندروید به کاربران اجازه می‌دهد تا بسیاری از چیزهایی را که در گوشی یا تبلت وجود دارد، سفارشی‌سازی کنند. یکی از این موارد Icon Pack ? است. آیکون پک به کاربر کمک می‌کند تا شکل و ظاهر آیکون‌ها را به دلخواه تغییر دهند. در این مطلب از رهنامه به این موضوع می‌پردازیم که آیکون پک اندروید چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

آیکون پک ها به کاربران کمک می‌کنند تا بتوانند آیکون‌های گوشی اندروید خود را تغییر دهند. در این مطلب از رهنامه بهترین آیکن پک های اندروید را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آیکون پک آیفون برای اندروید چیست؟

اگر از ظاهر آیکون‌های گوشی خود راضی نیستید، می‌توانید با استفاده از آیکون پک برای اندروید آنان را تغییر دهید. نحوه استفاده این برنامه‌ها با توجه به نوع گوشی شما متفاوت است. در برخی از موارد هم ممکن است گوشی شما از برخی از آن‌ها پشتیبانی نکند. به عنوان مثال، اگر گوشی سامسونگ دارید، می‌توانید آیکون پک هایی را که در بخش Themes قرار دارند، اینستال کنید.

اگر گوشی OnePlus دارید، می‌توانید Icon Pack در Oxygen launcher را دانلود کنید. در نتیجه، ممکن است همه آیکون پک ها با گوشی شما سازگار نباشند. البته می‌توانید Launcher دیگری روی گوشی خود نصب کنید. Nova Launcher و Apex Launcher هم گزینه‌های خوبی هستند. هر دو مورد در گوگل پلی هستند.

در صورتی که با ناپدید شدن آیکون برنامه‌ها مشکل دارید، به مطلب آموزش حل مشکل مخفی و ناپدید شدن آیکون برنامه‌های اندروید مراجعه کنید.

دانلود آیکون پک اندروید ۹ ،۱۰ و…

در این بخش برنامه‌هایی دانلود آیکون های زیبا برای اندروید معرفی می‌کنیم.

Flight یکی از ساده‌ترین برنامه‌های آیکون پک اندروید است. آیکون‌ها با این برنامه بسیار ساده و مینیمال هستند و با خطی سفید یا سیاه از صفحه اسکرین جدا می‌شوند.

آیکون پک اندروید

Crayon دیگر بهترین  Icon pack اندروید است. اگر دوست دارید آیکون‌ها رنگارنگ باشند، این برنامه را دانلود کنید. رنگ‌های پاستلی آن را با تصویر‌های پس‌زمینه خود برنامه می‌توانید ست کنید.

Aura هم آیکون پک سامسونگ، ال جی و سایر گوشی‌های اندروید است. با این برنامه می‌توانید آیکون‌ها را به صورت تک‌ رنگ دربیاورید و همه آن‌ها را یک‌دست کنید.

آیکون پک اندروید

PixBit به صفحه نمایشگر شما حالتی کلاسیک و پیکسلی می‌دهد. آیکون‌ها با این برنامه به صورت پیکسلی می‌شوند.

Verticons دیگر برنامه آیکون پک است. با این برنامه شکل آیکون‌ها حفظ می‌شود اما حالت آنان به مستطیل عمودی تغییر می‌کند.

آیکون پک اندروید

Rondo آیکون‌ها را به شکل دایره درمی‌آورد و سایه کمی به آن‌ها می‌دهد. رنگ دایره‌ها نیز ساده و تک است.

آیکون پک Lines نیز برای افرادی مناسب است که طرح‌های ساده و مینیمال دوست دارند. این برنامه آیکون‌ها را تنها با خط‌های ساده نشان می‌دهد.

آیکون پک Whicons هم مناسب کسانی است که به رنگ سفید علاقه دارند. آیکون‌ها در این حالت شکل ظاهری خود را حفظ می‌کنند اما رنگ آن‌ها کاملا سفید است.

آیکون پک اندروید

با استفاده از آیکون پک Unicorn تمی یونیکورنی به صفحه نمایشگر گوشی خود بدهید. اگر عاشق رنگ‌های بنفش، صورتی، آبی و طیف‌های مختلف آن‌ها هستید، دانلود آیکون پک سامسونگ، هواوی و… Unicorn را پیشنهاد می‌کنیم.

با Matte Black Icon Pack هم می‌توانید تمی تیره و مات به اسکرین گوشی بدهید. این آیکون پک برای ساده‌ پسندان مناسب است. آیکون‌ها به رنگ سیاه و طوسی درمی‌آیند. حالت آنان نیز ساده است.

آیکون پک اندروید

آیکون پک Zwart تقریبا شبیه به Whicons است. با این تفاوت که آیکون‌ها به رنگ سیاه درمی‌آیند.

برای تغییر اندازه آیکون‌ها به مطلب آموزش ۷ روش تغییر سایز آیکون و نام برنامه اندروید مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه به بهترین آیکن پک های اندروید را معرفی و بررسی کردیم. شما کدام سبک آیکون پک ها را می‌پسندید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 180 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 3 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.