رهنامه انتشار پوستر جدید فیلم The Matrix Resurrections - رهنامه

شرکت برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم The Matrix Resurrections را در فاصله‌ی یک ماه مانده به اکران آن منتشر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم The Matrix Resurrections (رستاخیزهای ماتریکس) را در فاصله‌ی یک ماه مانده تا اکران آن منتشر کرده است. قسمت چهارم فیلم ماتریکس در تاریخ ۱ دی (۲۲ دسامبر) به سینماهای سراسر دنیا و شبکه آنلاین HBO Max راه می‌یابد.

این پوستر اطلاعات جدیدی از فیلم The Matrix Resurrections را در اختیار طرفداران نمی‌گذارد، اما دید خوبی از نئو با بازی کیانو ریوز ارائه می‌دهد. باتوجه‌به اینکه نام فیلم خود به‌تنهایی باعث جذب مخاطب می‌شود، خیلی تعجب‌آور نیست که پوستر جدید اطلاعات زیادی را به‌همراه نداشته باشد. بالاخره تا به امروز تنها یک تریلر بلند از فیلم The Matrix Resurrections منتشر شده است.

کیانو ریوز و کری-ان ماس دوباره برای ایفای نقش‌های نئو و ترینیتی در ماتریکس ۴ باز می‌گردند

کیانو ریوز، کری-ان ماس و جیدا پینکت اسمیت باری دیگر برای ایفای نقش‌های نمادین نئو، ترینیتی و نیوبی در فیلم The Matrix Resurrections باز خواهند گشت. از دیگر بازیگران این دنباله‌ی مورد انتظار نیز می‌توان به جسیکا هنویک، نیل پاتریک هریس، پریانکا چوپرا، الن هولمن، توبی انوومر، لمبرت ویلسون، کریستینا ریچی، تلما هاپکینز، اراندیرا ایبارا، برایان جی اسمیت، جاناتان گروف و یحیی عبدالمتین دوم اشاره کرد. مدتی قبل اعلام شد که دنیل برنارد دوباره برای ایفای نقش مأمور جانسون در ماتریکس ۴ حضور دارد.

لانا واچوفسکی سکان هدایت فیلم The Matrix Resurrections را در دست داشت و درکنار الکساندر همن و دیوید میچل فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر در آورد. لیلی واچوفسکی دیگر در چهارمین فیلم مجموعه‌ی ماتریکس با خواهرش همکاری نکرد. زیرا تمایلی به بازگشت به دنیای The Matrix نداشت. جان تول، فیلمبردار برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم Legends of the Fall (افسانه‌های خزان) و فیلم Braveheart (شجاع‌دل)، فیلم‌برداری فیلم ماتریکس ۴ را پس از بیل پوپ، فیلمبردار سه‌گانه‌ی ماتریکس انجام داد.

گمانه‌زنی‌ها از این حکایت دارند که فیلم The Matrix Resurrections می‌تواند شروع یک سه‌گانه‌ی دیگر از ماتریکس باشد. با اینکه این موضوع هنوز به هر نحوی تایید نشده است، اما دیگر مجموعه‌ی بزرگ کیانو ریوز یعنی John Wick (جان ویک) در آینده صاحب یک سریال پیش‌درآمد با نام The Continental (کانتیننتال) و یک فیلم اسپین-آف به اسم Ballerina خواهد شد.

فیلم The Matrix در سال ۱۹۹۹ میلادی و دو فیلم The Matrix Reloaded (ماتریکس: بارگذاری مجدد) و The Matrix Revolutions در سال ۲۰۰۳ میلادی روی پرده سینما رفتند و در مجموع موفق به کسب بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه‌ی جهانی شدند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.