رهنامه بانک اطلاعات ساختمان | اطلاعات سازندگان ساختمان تهران و کرج - رهنامه

اگر در صنعت ساختمان حضور دارید احتمالاً می‌دانید که منابع اطلاعاتی می‌توانند نقش مهمی در کسب‌وکار شما داشته باشند. به‌عنوان‌مثال زمانی که به‌عنوان یک فروشنده محصولات ساختمان فعالیت می‌کنید یکی از دغدغه‌های شما داشتن اطلاعات مناسب سازندگانی است که پروژه ساختمانی در حال ساخت‌وساز دارند. جستجو و دنبال کردن پروژه‌ها کار سختی است و خیلی اوقات هم شما در این مسیر به پروژه‌های موردنظر خود دست پیدا نمی‌کنید. اینجا است که داشتن یک بانک اطلاعات ساختمانی خوب به شما کمک می‌کند تا شماره تماس و سایر اطلاعات موردنیاز خود را خیلی آسان به دست آورید. این خدمتی است که بانک اطلاعات پرشین سازه برای کسب‌وکارهای صنعت ساخت‌وساز انجام ‌می‌دهد و پلی بین فروشندگان محصولات ساختمانی و سازندگان ایجاد می‌کند.

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه

مجموعه پرشین سازه اولین بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت، باهدف ارائه اطلاعات و خدمات جهت سهولت و افزایش بازاریابی و فروش محصولات صنعت ساختمان تأسیس شد و در اختیار فعالان این صنعت قرار گرفت. بانک اطلاعات ساختمانهای در حال ساخت پرشین سازه همیشه به بهسازی عملکرد کوتاه‌مدت و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت جهت تخصیص سهم بیشتری از بازار برای کاربران خود توجه می‌کند.

مجموعه پرشین سازه به‌واسطه پشتیبانی و حمایت شما و همچنین با استفاده از سابقه کافی و آشنایی کامل به فرآیند جمع‌آوری و آنالیز اطلاعات، توانسته است در جایگاه اول بانک‌های اطلاعاتی ساختمانی کشور قرار بگیرد. ولی بانک اطلاعات ساختمانهای در حال ساخت پرشین سازه به این جایگاه قانع نشده و هرلحظه برای بهبود و بالا بردن دایره خدمت‌رسانی و امکانات نرم‌افزاری قدرتمند و همچنین جلب اعتماد بیشتر شما تلاشش را افزایش داده تا مثل همیشه برای ماندن و درخشیدن و همچنین همراهی در این مسیر در کنارتان باقی بماند.

پرشین سازه به دنبال پیشرفت هرچه بیشتر کاربران خود است و برای دستیابی سریع‌تر و مطمئن‌تر به این هدف، خدمات متعددی را در کنار بانک اطلاعات ساختمانی ارائه می‌دهد.

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت

به مجموعه اطلاعات ساختمان های در حال ساخت شامل اطلاعات عمومی سازه ازجمله آدرس پروژه، نام و شماره تماس کارفرما، مرحله ی ساخت، تعداد طبقات و واحدها، تصویر پروژه، کروکی روی نقشه و… بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت گفته می‌شود.

تعداد پروژه‌های مفید قابل‌ارائه، به‌روز بودن اطلاعات و دارا بودن تصویر مرحله کاری ساختمان و ارائه خدمات جانبی از مهم‌ترین شاخصه‌های تفاوت میان بانک‌های اطلاعاتی است. با توجه به اینکه اطلاعات بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه همان بازار هدف بسیاری از شرکت‌های تأمین‌کننده محصولات و خدمات ساختمانی است، استفاده از بانک اطلاعات ساختمانهای در حال ساخت پرشین سازه باعث بهینه‌سازی قابل‌توجه در هزینه‌های مادی و زمانی گروه فروش تأمین‌کنندگان و درنهایت باعث افزایش راندمان مجموعه در کوتاه‌مدت و به‌خصوص در میان‌مدت و بلندمدت خواهد شد.

مزایای بانک اطلاعات پرشین سازه

  • پرشین سازه با بیش از یک دهه تجربه و آشنایی کامل با فرآیند بسیار دشوار به‌روزرسانی و تحلیل روزانه اطلاعات صدها ساختمان، مزایای زیر را به کاربران خود ارائه می‌دهد:
  • بالاترین میزان حجم مفید قابل ارائه پروژه‌های فعال به تعداد بیش از ۲۲۵۰۰ ساختمان در حال ساخت به تفکیک منطقه و مرحله و محدوده به‌صورت مسیر بندی شده به همراه تصویر و کروکی ساختمان؛ آماده ارائه در لحظه عقد قرار داد.
  • آنالیز اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت و استخراج نیازهای هر ساختمان در بازه زمانی حدود یک ماه که منجر به بهینه‌سازی عظیم در هزینه‌های مادی و زمانی کاربران و بازدهی به‌مراتب بالاتر اطلاعات می‌شود.

و امکانات و خدمات رایگان شامل:

  • ۸ ساعت آموزش رایگان فروش و بازاریابی در دو سطح کارشناسان فروش و مدیران فروش
  • ۸ ساعت آموزش دیجیتال مارکتینگ با رویکرد صنعت ساختمان شامل: مدیریت سایت و شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا، سئو، گوگل ادوردز و…
  • تبلیغات رایگان در سایت sazeafzar.com در صفحه اول گوگل
  • پنل ارسال پیامک تبلیغاتی، دارای شماره همراه سازندگان با قابلیتهای ویژه نظیر دفتر تلفن، ارسال به نام گیرنده، ارسال زمان‌دار و…
  • CRM سطح مقدماتی: ثبت زمان‌دار مذاکرات انجام‌شده با سازندگان به همراه هشدار خودکار در تاریخ سررسید پیگیری، همراه با امکان گزارش‌گیری‌های گوناگون
  • نصب لیبل و کارتن پلاست در محل ساختمان‌های در حال ساخت تا ۱۰۰ عدد رایگان
  • ارائه روزانه اطلاعات مناقصات ساختمانی در سطح کشور

خدمات بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه

خدمات شرکت پرشین سازه برای کسب‌وکارهای صنعت ساخت‌وساز به شرح زیر است:

خدمات بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه

سازه افزار

سازه افزار یک رسانه گسترده و مؤثر تبلیغات ساختمانی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند بهترین و اثربخش‌ترین تبلیغات را با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان در اختیار داشته باشند. در سازه افزار امکان درج پروفایل انحصاری برای معرفی شرکت و مجموعه، امکان معرفی محصولات و خدمات، امکان درج بنر تبلیغاتی، امکان درج رپورتاژ آگهی، امکان درج تصاویر برای هر آگهی، امکان درج رزومه کاری، امکان درج کاتالوگ محصولات، امکان درج قیمت اصلی و یا بازه قیمتی و امکان درج آگهی‌های ویژه و ستاره‌دار فراهم است.

سازه ادز

سازه ادز بستری مناسب برای بهتر و بیشتر دیده‌ شدن کسب‌و‌کار در موتورهای جستجو و شبکه‌‌های اجتماعی است. از طریق سازه‌ ادز می‌توانید در فضای دیجیتال محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل معرفی کنید. تیم متخصص و باتجربه این مجموعه از طراحی سایت تا ایجاد محتوای مناسب و ارتباط مطلوب با مخاطبان در کنار شما خواهد بود.

پنل ارسال پیامک

امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی هدفمند به بازار هدف به‌همراه امکان برگشت اعتبار پیامک‌های ناموفق از قابلیت‌های پنل ارسال پیامک شرکت پرشین سازه است. بانک اطلاعات ساختمانهای در حال ساخت پرشین پنلی در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد که در عین کاربری راحت، سرعت مناسبی برای ارسال پیامک انبوه به همراه دارد. با پنل ارسال پیامک شرکت پرشین سازه امکان استفاده از بانک شماره همراه بیش از ۲۶۰۰۰ سازنده و انبوه‌ساز، ارسال پیامک با نام گیرنده (ارسال نظیر به نظیر)، ارسال پیامک زمان دلخواه (ارسال زمان‌دار)، قابلیت ذخیره متون دلخواه، قابلیت ایجاد دفتر تلفن، برگشت اعتبار، ارائه گزارش‌های ارسال، ارائه شماره اختصاصی باقابلیت صندوق دریافت و پاسخگویی خودکار برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی برای کسب‌وکار فراهم است.

دوره آموزش بازاریابی و پروژه‌های بازاریابی شده

شرکت پرشین سازه با دوره‌های رایگان آموزش فروش و بازاریابی برای افزایش شناخت بازار، آنالیز‌ رقبا و تکنیک‌های مؤثر فروش و آموزش‌های هدفمند در راستای توسعه کسب‌وکارهای صنعت ساخت‌وساز تلاش می‌کند. همچنین مجموعه پرشین سازه به‌صورت روزانه‌ درخواست خرید سازندگان را برای کاربران خود ارائه می‌دهد تا کسب‌وکار علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و انرژی، بازاریابی ساده‌تری با بازدهی بالاتری داشته باشد. تعداد پروژه بازاریابی شده بستگی به سطح دسترسی کسب‌وکار خواهد داشت و قابل ارتقا است.

نصب اوراق تبلیغاتی

از خدمات دیگر شرکت پرشین سازه نصب و توزیع اوراق تبلیغاتی مانند کاتالوگ، کارتن پلاست، بنر در محل ساختمان‌های در حال ساخت و… است. بسیار مهم است که اوراق تبلیغاتی در دسترس مخاطب هدف باشد و برای معرفی و ترغیب مخاطب باید در زمان و مکان مناسب قرار داشته باشد. مجموعه بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت پرشین سازه این کار در کوتاه‌ترین زمان و به‌صورت گسترده در تمام نقاط تهران انجام می‌دهد. اوراق تبلیغاتی در منطقه دلخواه شما نصب خواهد شد و گزارش تصویری به متقاضی ارائه می‌شود.

پنل ثبت مذاکرات

پنل CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان یکی از ابزارهای کلیدی بازاریابی محسوب می‌شود. در این راستا شرکت پرشین سازه پنل ثبت مذاکرات با امکان درج تاریخ یادآوری و ثبت توضیحات را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا به‌صورت پیامکی و یا آنلاین، پیگیری‌های لازم را به شرکت یادآوری کند. این پنل امکان ثبت مذاکرات با سازندگان را به‌صورت زمان‌دار، دارا است و هشدار پیامکی و آنلاین برای شرکت در سیستم وجود دارد.

نتیجه‌گیری و جمع‌بندی

مجموعه پرشین سازه از سال ۱۳۸۶ که تأسیس گردیده است، همواره خدمت به مشتریان را در اولویت کاری خود قرار داده است و نیروهای متخصص این مجموعه با ارائه خدمات خود در راستای رضایتمندی کاربران صنعت ساخت‌و‌ساز تلاش می‌کنند. به‌منظور ثبت سفارش، مشاوره و استفاده از آخرین خدمات پرشین سازه می‌توانید به سایت پرشین سازه مراجعه کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و رهنامه هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 174 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 20 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها