رهنامه بررسی روش پولی در به دست آوردن یوسی در بازی پابجی - رهنامه

امروزه بسیاری از بازی ها به صورت آنلاین صورت میگیرد و همین امر باعث شده است تعداد کاربران زیادی رو به این بازی ها بیاورند. بازی های آنلاین طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا در این بازی ها شما می توانید با دوستان خود یک تیم باشید و به مبارزه با دشمنان در بازی بروید.

بازی های پابجی، فورتنایت، کلش اف کلنز، کال آف دیوتی، کلش رویال و … بازی های پر مخاطبی بوده که امروزه در میان کاربران بسیار محبوب هستند. این بازی ها به دلیل تنوع در مراحل بازی و همچنین وجود سلاح ها و تجهیزات متنوع در بازی هیجان این بازی ها را دو چندان کرده می کنند.

اهمیت یوسی در بازی پابجی به چه صورت است؟

کاربران در این بازی ها برای غلبه بر دشمن باید سلاح ها و تجهیزات پیشرفته داشته باشند اما در این بازی ها به صورت عادی سلاح ها فقط تا حدودی قابل استفاده و یا سلاح و تجهیزات محدودی وجود دارد و برای استفاده از سلاح های پیشرفته و یا تجهیزات مناسب تری باید  آن ها را در فروشگاه بازی خریداری کنید.

لازمه خرید در فروشگاه ها نوعی ارز است که در بازی های مختلف اسامی متفاوتی دارد. ما در این قسمت می خواهیم بازی پابجی را بررسی کنیم که ارز لازم برای خرید در فروشگاه را یوسی می نامند.

یوسی چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم یوسی پابجی یک نوع ارز است که در بازی پابجی از آن برای خرید سلاح و وسایل پیشرفته و همچنین ورود به مراحلی از بازی که در حالت عادی قفل است، استفاده می کنیم. با خرید این مراحل از طریق یوسی به آن ها وارد شویم که یوسی ها را می توان در بازی هم به صورت پولی با پرداخت وجه رایج هر کشوری خریداری کرد و هم می توان آن ها را به صورت رایگان با انجام یک سری کار ها که در ادامه توضیح خواهیم داد به دست آورد.

روش های به دست آوردن یوسی در پابجی

روش پرداخت وجه: برای خرید یوسی در بازی پابجی چند روش وجود دارد که یکی از روش های آن نیازمند پرداخت پول به ازای خرید یوسی است. این روش خود شامل چندین روش دیگر است که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم. البته ابتدا جالب است داستان بازی پابجی و مزایای استفاده از آن را به صورت مختصر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در هر بازی شما در مقابل ۹۹ بازیکن دیگر قرار خواهید گرفت که با استفاده از چتر نجات بر روی جزیره ای فرود می آیید که باید بتوانید در زمان مشخص به منطقه ای که بازی بر روی نقشه مشخص کرده برسید و علاوه برتلاش برای رساندن خود به این منطقه باید یک استراژدی برای از بین بردن بازیکنان دیگر نیز داشته باشید.

با شروع بازی، شما به لابی وارد می شوید که میتوانید در آن طیف کاملی از تنظیمات را تغییر دهید، نوع بازی خود را انتخاب کنید، ادعای پاداش کنید و موجودی پول پابجی خود را مدیریت کنید.

خرید یوسی در بازی یا در فروشگاه درون برنامه ای پابجی: در این روش چون در ابتدا شما معمولا با جیمیل و یا ایمیل وارد بازی شده اید، پس تمام مراحل بازی و همچین تمام کارهایی که در بازی انجام می دهید منحصر به فرد شده و در واقع اکانتی را برای خود ساخته اید که فقط و فقط متعلق به شما می باشد. بنابراین هنگامی که به فروشگاه مراجعه می کنید، در واقع با همان حساب کاربری منحصر به فرد وارد بازی شده و می توانید با پرداخت وجه به صورت آنلاین به خرید یوسی بپردازید.

مشکلی که در این جا وجود دارد این است ک خرید یوسی برای کاربران ایرانی بسیار دشوار است زیرا کشور ایران به دلیل تحریم ها قادر به تهیه کارت های بین المللی اعتباری نیست. اما کاربران می توانند با مراجعه به بعضی از فروشگاه های مجاز و دادن آی دی که همان نام کاربری منحصر به فرد است به فروشگاه ها آن ها اقدام به خرید یوسی برای شما کنند.

خرید کارت از فروشگاه: روش دومی که برای خرید یوسی می توان انجام داد این است که با توجه به اینکه تهیه کارت اعتباری بین المللی برای کاربران ایرانی دشوار است، برخی از فروشگاه ها اقدام به تهیه و خرید کارت هایی می کنند. بر روی این کارت ها کد هایی هستند که با وارد کردن آن کد در قسمتی از بازی پابجی که مخصوص یوسی است شما می توانید با توجه به مبلغی که در قبال خرید کارت پرداخت کرده اید یوسی خریداری کنید.

روش رایگان: برای به دست آوردن یوسی به صورت رایگان چندیدن روش وجود دارد که در ادامه بیشتر راجع به آن ها توضیح خواهیم داد. در روش های به دست آوردن یوسی رایگان باید وقت و تلاش بیشتری را صرف به دست آوردن یوسی ها کرد اما به دلیل رایگان بودن این کار، این قسمت طرفداران زیادی دارد.

  1. دریافت یوسی رایگان از طریق google opinion rewards  که در چند گام انجام می شود.
  2. استفاده از نرم افزار و نصب Zupee gold
  3. استفاده از گیفت کارت گوگل پلی
  4. استفاده از سرویس های آنلاین
  5. استفاده از الایت رویال در پابجی موبایل
  6. استفاده از اعتبار گوگل پلی
  7. انجام ماموریت های روزانه در پابجی
  8. شرکت در چالش های پابجی

نکته: در الیت رویال برای انجام این قسمت حتما لازم است که مقداری یوسی پرداخت شود تا این قسمت از بازی به حالت باز در بیاید و کاربر بتواند وارد آن بشود. ممکن است این سوال در ذهن کاربر پیش بیاید که در صورتی که یوسی پرداخت شود برای انجام این قسمت از بازی این کار بیهوده و بی فایده بوده و در واقع مقدار یوسی های موجود خود را نیز از دست می دهد.

اما چنین نیست و در واقع کاربر با پرداخت مقدار کمی یوسی می تواند وارد این قسمت شده و پس از انجام موفقیت آمیز مراحل بازی بسیار بیشتر از مقداری که یوسی پرداخت کرده است، می تواند یوسی رایگان به دست بیاورد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 415 views بار دسته بندی : رپورتاژ ، ریپورتاژ ، معرفی سرویس تاريخ : 20 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.