رهنامه بررسی علت و روش حل مشکل پاک نشدن پیام در واتساپ - رهنامه

گاهی ممکن است در واتساپ پیامی را اشتباها به فردی دیگر بفرستید یا متن پیامتان را درست ننوشته باشید. با این حال، پیام را ارسال کرده‌اید و پس از ارسال متوجه اشتباه خود شوید. پاک کردن پیام در واتساپ ?️ مانند تلگرام کار آسانی نیست و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، دیگر نمی‌توان در حالت عادی پیام ارسال شده را پاک کرد. در این مطلب از رهنامه به بررسی علت و روش حل مشکل پاک نشدن پیام در واتساپ می‌پردازیم.

دلیل و رفع مشکل حذف نشدن پیام در واتساپ

?How To Delete WhatsApp Messages Up To One Week Old

حذف پیام در واتساپ نکاتی دارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید در مواقع ضروری زودتر دست به کار شوید و پیام را پاک کنید. حذف نشدن پیام در واتساپ دلایلی دارد. در این مطلب از رهنامه علت پاک نشدن پیام در واتساپ و راه‌هایی برای حذف آن را بررسی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

علت پاک نشدن پیام در گروه واتساپ چیست؟

حذف پیام قدیمی در واتساپ (در حالت عادی) ممکن نیست. زمان حذف پیام در واتساپ برای همه، یک ساعت است. یعنی پس از گذشت یک ساعت از زمان ارسال پیام، دیگر گزینه Delete for everyone را نمی‌توانید ببینید. شما تنها می‌توانید گزینه Delete for me را بزنید که پیام را فقط برای شما پاک می‌کند.

پاک نشدن پیام در واتساپ

علاوه بر این، شما نمی‌توانید پیام ارسالی دیگران را برای همه پاک کنید. این تنظیمات تنها برای پیام ارسال شده توسط خودتان وجود دارد.

پاک نشدن پیام در واتساپ

علاوه بر این، اگر فردی دیگر پیام شما را Reply کند، شما می‌توانید پیام اصلی را پاک کنید اما پیامتان در حالت Reply شده همچنان نمایان خواهد بود. در واقع، انتظار می‌رود پس از این که شما پیام اصلی را پاک کردید، پیامی هم که در پاسخ به شما ارسال شده است، پاک شود. نه تنها آن پیام که در جواب به شما نوشته شده است، پاک نخواهد شد، بلکه پیام شما هم در حالت Reply آن شخص مشخص است.

پاک نشدن پیام در واتساپ

دلیل پاک نشدن پیام در واتساپ می‌تواند قدیمی بودن نسخه این برنامه روی گوشی شما باشد. Delete for everyone جدیدا به واتساپ اضافه شده است.

وقتی این گزینه را در زمان مشخص شده بزنید، حذف دوطرفه پیام در واتس اپ انجام خواهد شد.

در صورتی که با اعلان پیام در واتساپ مشکل دارید، به مطلب حل مشکل نیامدن و دیر دریافت کردن پیام ها در واتساپ مراجعه کنید.

حذف پیام های قدیمی در واتس اپ برای دیگران

شما یک ۱:۰۸:۱۶ ثانیه زمان دارید تا پیامی را که ارسال کرده‌اید، پاک کنید. با این حال، با انجام چند مرحله می‌توانید پیام موردنظر خود را پاک کنید.

برای پاک کردن پیام های قدیمی در واتس اپ، ابتدا پیام موردنظر خود را پیدا کنید. زمان و تاریخ دقیق ارسال آن را یادداشت کنید. سپس وای فای یا اینترنت دیتا را خاموش کنید. در مرحله بعد، واتساپ را Force Stop کنید. برای ان کار به Settings بروید. سپس WhatsApp را در بخش Apps پیدا کنید. در نهایت، Force Stop را انتخاب کنید.

پاک نشدن پیام در واتساپ

حال برای پاک کردن پیام در واتس اپ بعد از چند روز باید زمان و تاریخ گوشی را تغییر دهید. به قسمت Date and Time در Setting بروید. Automatic Date and Time را غیرفعال کنید. اکنون باید زمان و تاریخ گوشی را به قبل از زمان و تاریخ ارسال پیام تغییر دهید. سپس به واتساپ بروید. پیام را انتخاب کنید و گزینه Delete for everyone را بزنید.

پس از این کار تاریخ و زمان را به حالت اولیه برگردانید. اینترنت را روشن کنید. وارد برنامه شوید. خواهید دید که پیام پاک شده است. البته در نظر داشته باشید که این عمل تنها برای پیام‌هایی کاربردی است که یک تیک خاکستری دارند. همان طور که می‌دانید در WhatsApp چند نوع تیک وجود دارد که وضعیت پیام را نشان می‌دهد. در نتیجه، دلیل پاک نشدن مسیج در واتساپ می‌تواند این باشد که پیام دو تیک خاکستری یا دو تیک آبی رنگ دارد.

پاک نشدن پیام در واتساپ

برای یادگیری خواندن پیام‌های حذف شده به مطلب آموزش خواندن و بازیابی پیام‌های حذف شده واتساپ مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه به بررسی دلیل پاک نشدن پیام در واتساپ پرداختیم و شیوه حذف پیام‌های قدیمی را آموزش دادیم. آیا توانستید با روش گفته شده پیام قدیمی را در واتساپ حذف کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.