رهنامه خونه تکونی شب عید با خدمت از ما! از مبل شویی تا تعمیرات مبل - رهنامه

حضور داشتن در گروه افرادی که همیشه مبلمان خود را با کاورهای مختلف نمی‌پوشانند و ترجیح می‌دهند که خودشان هم از زیبایی آن لذت ببرند، پیامدهایی دارد. این افراد معمولا بیشتر از بقیه به تعمیر مبل و مبل شویی نیاز پیدا می‌کنند. با این حال، استفاده تمام و کمال از وسیله‌ای که هدف آن افزایش آسایش شماست، قطعا ارزشش را دارد.

البته، هم مبل شویی و هم تعمیر مبل ممکن است در شرایط دیگری نیز لازم شود. بازیگوشی و جنب‌وجوش کودکان روی مبلمان، بی‌احتیاطی‌هایی که می‌تواند پارچه مبل‌ها را کثیف کنید و … از مجله اتفاقاتی است که نیاز به تعمیر مبلمان و مبل شویی را به وجود می‌آورد. نزدیک شدن به سال جدید، بهترین بهانه برای رسیدگی به مبلمان‌تان است.

اگر مدتهاست که شستشو و تعمیرات مبل را عقب می‌اندازید، حالا بهترین زمان است. فکر می‌کنید پروسه پیدا کردن متخصص این خدمات دشوار است؟ خدمت از ما می‌تواند نظرتان را تغییر دهد. با «خدمت از ما» می‌توانید همه متخصصان فعال شهرتان را با چند کلیک پیدا کنید. در ادامه درباره تعمیر و شستشوی مبل، و این بازار آنلاین خدمات توضیح می‌دهیم.

 

تعمیرکار مبل

 

تعمیرات مبل؛ اقتصادی و هوشمندانه

منتظر پاسخ مثبت به سوال “آیا تعمیرات مبل به صرفه است؟” نباشید! استفاده از خدمات تعمیر مبلمان یکی از هوشمندانه‌ترین و اقتصادی‌ترین تصمیماتی است که در این شرایط می‌توانید بگیرید. البته اگر یک دست مبلمان قدیمی خاص دارید که به شما ارث رسیده است و یا نمونه آن دیگر در بازار پیدا نمی‌شود، حتما عزم خود را برای تعمیرات مبل جزم کرده‌اید.

خبر خوب این است که با «خدمت از ما» می‌توانید از خدمات تعمیرات مبل در منزل استفاده کنید. لازم نیست بگوییم که اینکار چقدر باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی شما می‌شود. علاوه بر آن، خود شما هم می‌توانید بر روند تعمیرات مبل در محل نظارت کنید. البته، گاهی لازم است برای رسیدگی به مبلمان شما در بهترین سطح، آن را به کارگاه منتقل کرد.

باید بگوییم که تعمیر مبل شکسته و آسیب‌دیده می‌تواند خدمات بسیار متنوعی را شامل شود. در ادامه این خدمات را کوتاه مرور می‌کنیم:

 

رنگ کاری مبل

گاهی مبلمان شما به تعمیرات خاصی نیاز ندارد، اما درخشش سابق خود را از دست داده است. در این حالت، رنگ‌کاری مشکل شما را خیلی سریع و ساده حل می‌کند. رنگ‌کاری در عین هزینه بسیار معقول، جلوه تازه‌ای به مبلمان شما می‌دهد.

رنگ کاری مبل (بسته به وضعیت وسیله شما) معمولا پیش‌نیازهایی هم دارد؛ از جمله بتونه‌کاری، سنباده زدن و زدن پرایمر. هزینه تعمیر مبل در این حالت بسیار پایین است، اما این مسئله تغییری در زیبایی چشمگیری مبلمان شما ایجاد نمی‌کند.

رویه کوبی مبل

رنگ کاری ظاهر مبل را مانند روز اول می‌کند، اما رویه کوبی این کار را با خود مبل و کاربری آن می‌کند. خود رویه کوبی شامل کارهایی است که روی کلاف خام مبل انجام می‌شود، تا به مرحله تکمیل و آماده‌سازی مبلمان بیانجامد.

فشرده شدن محتوای مبلمان، فرشوده شدن کلاف مبل، خراب شدن کلاف و … همه از مشکلاتی هستند که رویه کوبی آنها را رفع می‌کند. ابر و اسفنج، فنرها و تسمه، پنبه، کرک و گاهی پارچه مبلی در این فرآیند کاملا جایگزین می‌شوند.

در حوزه تعمیرات مبل، رویه کوبی یک خدمت همه‌فن‌حریف است. رویه کوبی مبل کرج به حفظ مبلمان قدیمی کمک می‌کند؛ هزینه خرید مبل جدید را از روی دست شما برمی‌دارد؛ و مبلمان سالم اما قدیمی را به یک دست مبل نو و مدرن تبدیل می‌کند.

 

تعمیر مبل شکسته

تعمیر مبل شکسته یکی از خدمات تخصصی در زمینه تعمیرات مبل است. در این حالت مبل شما واقعا آسیب دیده است، و مشکل آن با رنگ و پارچه جدید رفع نمی‌شود. البته جای نگرانی نیست، بازار آنلاین خدمات «خدمت از ما» آنقدر وسیع است، که می‌توانید تعمیرکاران باسابقه و قدیمی تعمیر مبل شکسته را هم در آن پیدا کنید.

 

مبل شویی

 

مبل شویی؛ تمیزتر از روز اول

تعمیرات مبل هر مبل آسیب‌دیده‌ای را مانند روز اول می‌کند. اما هر مبلی لزوما به آن احتیاج ندارد؛ درست برخلاف مبل شویی. شرایط فعلی ضدعفونی وسایل مختلف را به یک امر ضروری تبدیل کرده است، که مبلمان هم از آن مستثنی نیست. گذشته از آن، استفاده زیاد از این وسیله، سرعت آلوده شدن آن و نیاز به مبل شویی را بالا می‌برد.

اگر پارچه مبل‌تان روشن باشد، می‌توانید متوجه شوید که آیا به مبل شویی نیاز دارید یا خیر. اما رنگ‌های تیره‌تر معمولا آلودگی‌ها را در خود پنهان می‌کنند. پیشنهاد ما این است که حداقل سالی یکبار از خدمات مبل شویی در منزل استفاده کنید. مبل شویی برای شستشوی انواع مبلمان چرم، پارچه‌ای و حتی سرویس‌های نهارخوری مناسب است.

شاید اینگونه به‌نظر نرسد، اما مبل شویی یک کار بسیار تخصصی است. فردی که کار شستشوی مبل را انجام می‌دهد، باید درباره انواع پارچه مبلی، شوینده مناسب، کنترل حرارت و غلظت فوم شستشو و … اطلاعات دقیقی داشته باشد. مبل شویی نیز از جمله خدماتی است که متخصصان می‌توانند در محل برای شما انجام دهند.

مبل شویی و تعمیر مبل با «خدمت از ما»

با «خدمت از ما» به بهترین متخصصان تعمیرات مبل و مبل شویی در شهرتان دسترسی دارید. شما درخواست‌تان را در اپلیکیشن «خدمت از ما» ثبت می‌کنید. درخواست بلافاصله برای بهترین متخصصان نزدیک به شما ارسال می‌شود. آنها برایتان پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنند و منتظر پاسخ می‌مانند. نهایتا شما بهترین فرد را برای مبل شویی یا تعمیر مبلمان انتخاب می‌کنید.

احتمالا ترجیح می‌دهید پیش از دریافت خدماتی مانند تعمیرات مبل، عکس‌هایی را از نمونه کارهای قبلی تعمیرکارها ببینید. در این اپلیکیشن این امکان نیز وجود دارد. کافیست به پروفایل حرفه‌ای هر متخصص رجوع کنید، و سوابق و کارهای گذشته او را بررسی کنید. امتیازات و نظرات مشتریانی که پیش‌تر از خدمات آنها استفاده کرده‌اند نیز به شما در تصمیم‌گیری کمک می‌کند. در واقع امکانات اپلیکیشن «خدمت از ما» کاری می‌کند تا هر متخصص را کاملا بشناسید.

اگر هم از هزینه تعمیر مبل اطلاع ندارید و مطمئن نیستید که آیا تعمیر مبل به صرفه است یا خیر، باز هم جای نگرانی نیست. اپلیکیشن «خدمت از ما» اینکار را هم برای شما ساده کرده است. گفتیم که پس از ثبت درخواست، متخصصان قیمت پیشنهادی خود را اعلام می‌کنند. بنابراین، شما هم از میانگین هزینه تعمیر مبل در بازار مطلع می‌شوید، و هم می‌توانید مناسب‌ترین پیشنهاد قیمت را انتخاب کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و رهنامه هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 3 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها