رهنامه دانلود مستقیم ویدیو از سرویس های محبوب دنیا به صورت رایگان و آنلاین - رهنامه

ویدیو یکی از عناصر محبوب اکثر رسانه های آنلاین میباشد و روزانه میلیون ها ویدیو در شبکه های اجتماعی و سایت ها توسط کاربران به اشتراک گذاشته میشود. اگر به دنبال یک سرویس آنلاین رایگان و بدون دردسر برای دانلود و ذخیره ویدیو های سایت های محبوبی همچون یوتیوب ، اینستاگرام ، فیسبوک و.. هستید در ادامه شما با یکی از موارد کاربردی در این زمینه آشنا خواهیم کرد.

سایت دانلود ویدیو با لینک مستقیم از یوتیوب ، فیس بوک و..

Best Free Online Video Downloader

همانطور که اشاره کردیم دانلود ویدیو از سرویس های به اشتراک گذاری برای کاربران تبدیل به یک ضرورت شده است و در میان سرویس های انبوه انجام اینکار استفاده از سرویس رایگان که تنها در ۳ مرحله ویدیو شما را از سرویس هایی همچون YouTube , Vimeo و.. سریع دانلود میکند باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما خواهد شد.

نحوه دانلود ویدیو از طریق سرویس آنلاین Acethinker

در بین سایت های دانلود ویدیو آنلاین سرویس Video Downloader Online کمپانی Acethinker یک سایت آنلاین مناسب برای دانلود ویدیو مورد نظر شما بدون طی کردن مراحل اضافی است.

برای شروع ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شوید و در کادر بالا نام ویدیو یا لینک ویدیو مورد نظر را وارد کنید.

Best Free Online Video Downloader

سرویس به گونه ای طراحی شده است که پس از وارد کردن نام به جستجو ویدیو در بین سرویس های اشتراک گذاری ویدیو نظیر یوتیوب و.. می پردازد و در صفحه نتایج شما می توانید انبوه ای از ویدیوهای مرتبط با قابلیت دانلود و تماشا آنلاین را مشاهده کنید.

Best Free Online Video Downloader

در نهایت پس انتخاب ویدیو بر برای تماشا آنلاین بر روی آیکن Play تصویر بند انگشتی ویدیو کلیک کنید و یا اینکه برای دانلود بر روی دکمه Download کلیک نمایید.

Best Free Online Video Downloader

پس از کلیک بر روی گزینه Download کیفیت های در دسترس برای دانلود و حتی فایل صوتی جداگانه ویدیو مورد نظر نیز برای دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

همه چیز در این سرویس بدون دردسر و مراحل اضافی است که باعث کارایی این ویدیو دانلودر آنلاین گشته است.

استفاده از نسخه حرفه ای دانلودر فیلم و ویدیو

علاوه بر این اگر میخواهید به صورت اختصاصی از یک نرم افزار حرفه ای به طور مداوم برای دانلود ویدیو استفاده کنید Acethinker دارای نرم افزار Video Keeper برای ویندوز و مک نیز می باشد که این نرم افزار دارای امکانات پیشرفته تری مانند دانلود دسته ای ویدیو بدون محدودیت خاص ، دانلود کامل پلی لیست یوتیوب و.. می باشد که میتوانید ویدیو ها را از بیش از ۱۰۰۰ سایت معتبر و روز دنیا بدون دردسر دانلود و ذخیره کنید.

AceThinker Video Keeper

نظرات و پیشنهاد شما؟

با توجه به محبوبیت سرویس های دانلود این روزها شاهد سایت هایی هستیم با اتلاف وقت کاربر و نمایش تبلیغات بسیار در نهایت هیچگونه کارایی مفید نداشته یا پس از در اختیار دادن لینک دانلود سرعت سرورهای آنها برای دانلود ویدیو مدنظر بسیار پایین می باشد اما سرویس دانلود فیلم آنلاین Acethinker علاوه بر سرعت بالا دارای امکانات بسیار خوب مثل تبدیل آنلاین ویدیو به آهنگ، پشتیبانی از اکثر مرورگرها و خدمات دهی برای اکثر سایت های معروف دنیا در اختیار شما می باشد. در صورتی که شما نیز از این سرویس آنلاین یا نرم افزار مخصوص آن برای دانلود آنلاین ویدیو با لینک مستقیم و سرعت بالا استفاده کردید حتما نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 226 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها