رهنامه دانلود ۷ تا از بهترین برنامه های جایگزین آیتونز (iTunes) - رهنامه

سرویس iTunes ? یکی از کاربردی ترین برنامه‌ها و سرویس‌های اپل در زمینه مدیریت فایل‌های صوتی است. با این حال ممکن است برخی از محدودیت‌های آن موجب شود به دنبال جایگزین بهتری برای این برنامه بگردید. در این مطلب ۷ تا از بهترین برنامه های جایگزین آیتونز (iTunes) را برای دانلود و استفاده بررسی می‌کنیم.

دانلود نرم افزار جایگزین iTunes

۷ Best iTunes Alternatives to Manage Your Music Collection

اگر از برنامه آیتونز استفاده می‌کنید، ممکن است متوجه برخی از محدودیت‌های آن شده باشید. در این مطلب از رهنامه ۷ مورد از  بهترین برنامه های جایگزین iTunes را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

دانلود بهترین برنامه جایگزین iTunes: MusicBee

برای مدیریت فایل های آیفون در کامپیوتر می‌توانید از برنامه MusicBee استفاده کنید. این برنامه جایگزین مناسبی برای آیتونز است. رابط کاربری ساده‌ای دارد و امکان استفاده آن در وب‌سایت نیز امکان‌پذیر است. امکان تنظیم صدا به صورت دلخواه وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به نوع موسیقی خود، صدا را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید برنامه را شخصی‌سازی و زیبا کنید.

برنامه های جایگزین آیتونز

از این برنامه برای شنیدن رادیو وب، پادکست و اتصال به SoundCloud هم می‌توانید استفاده کنید. ساخت پلی‌لیست نیز در این برنامه بسیار ساده است. از این برنامه می‌توانید در ویندوز هم استفاده کنید. این برنامه از Groove Music، همگام‌سازی با کتاب صوتی و پادکست پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید MediaMonkey

دیگر نرم افزار جایگزین آیتونز MediaMonkey است. اگر فایل‌های صوت بسیار زیادی دارید، با این نرم‌افزار به راحتی می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید. امکان تبدیل فایل‌ها هم با این برنامه وجود دارد. این برنامه با پخش‌کننده‌های MP3 که مربوط به اپل نمی‌شوند و همین طور سایر دستگاه‌های iOS نیز سازگار است.

برنامه های جایگزین آیتونز

نسخه رایگان این برنامه امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید روی فایل‌های موسیقی خود تگ بگذارید، سی‌دی رایت کنید و… . همچنین می‌توانید فایل خود را به فرمت‌های مختلف تبدیل کنید.

علاوه بر این، می‌توانید موزیک‌ها را بر اساس ژانر، خواننده و… دسته‌بندی کنید. حالت جستجو هم برای این دسته ‌بندی‌ها فعال است و می‌توانید فایل‌های صوتی را با توجه به آن‌ها پیدا کنید. قابلیت Auto-DJ این برنامه به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند آهنگ‌ها را به طور دلخواه میکس کند. با این نرم‌افزار می‌توانید دستگاه‌های iOS و اندروید را همگام‌سازی کنید.

نرم افزار انتقال فایل از آیفون به کامپیوتر Vox MP3 & FLAC Music Player

یکی دیگر از بهترین برنامه های جایگزین آیتونز Vox MP3 and FLAC music player است. از این برنامه در سیستم Mac می‌توانید استفاده کنید. کاربری این برنامه بسیار ساده است و قابلیت‌های زیادی دارد.

برنامه های جایگزین آیتونز

این برنامه از فایل‌های صوتی YouTube، SoundCloud و Last.FM پشتیبانی می‌کند. نسخه رایگان آن برای کاربری روزمره مناسب است اما با خرید نسخه ویژه می‌توانید به صورت آنلاین رادیو بشنوید و فضای ذخیره‌سازی نامحدودی داشته باشید.

برنامه جایگزین آیتونز VLC Media Player

VLC دیگر نرم افزار جایگزین iTunes است. از این برنامه به سادگی می‌توانید استفاده کنید. این برنامه از فرمت‌های زیادی پشتیبانی می‌کند و از آن در دستگاه‌های iOS، اندروید، مک و ویندوز می‌توانید استفاده کنید.

برنامه های جایگزین آیتونز

از ویژگی‌های مثبت VLC این است که اکثر فرمت‌هایی را که دیگر برنامه‌ها پخش نمی‌کنند، باز می‌کند. همچنین می‌توانید پلی‌لیست خود را بسازید و نسخه‌های Blu-ray را پخش کنید. از آن برای استریم آنلاین هم می‌توانید استفاده کنید.

بهترین جایگزین آیتونز Amarok

از دیگر برنامه های جایگزین iTunesبرنامه Amarok است. از این برنامه در ویندوز، یونیکس، لینوکس و macOS می‌توانید استفاده کنید. این برنامه قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و امکانات فراوانی را در اختیار کاربر می‌گذارد. به سادگی می‌توانید پلی‌لیست‌ها را در دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی کنید. از سرویس تحت وب آن نیز می‌توانید برای پیدا کردن آهنگ‌های بیشتر استفاده کنید.

برنامه های جایگزین آیتونز

همچنین به سادگی می‌توانید به سرویس‌هایی مانند Last.fm، Jamendo و Magnatune دسترسی داشته باشید. فایل‌های صوتی خود را می‌توانید با تگ‌ها، ژانرها و… دسته‌بندی کنید. امکان آپلود کردن آهنگ هم وجود دارد. تنها نکته منفی این برنامه نسبت به آیتونز دشوار بودن استفاده از آن در بخش دانلود است.

دانلود جایگزین آیتونز Fidelia

Fidelia نیز بهترین جایگزین iTunes است. رابط کاربری زیبا و فضای چشم‌نواز این برنامه اولین چیزی است که نظر شما را جلب خواهد کرد. با این برنامه می‌توانید صدا را با بالاترین کیفیت بشنوید.

برنامه های جایگزین آیتونز

امکان تنظیم نوع پخش صدا هم وجود دارد و این برنامه از AirPlay هم پشتیبانی می‌کند. انتقال آهنگ‌ها از آیتونز به این برنامه بسیار ساده است. همچنین می‌توانید فرمت‌هایی با کیفیت بالا مانند FLAC را در آن پخش کنید. البته این برنامه از فرمت AAC پشتیبانی نمی‌کند.

اگر در حین نصب آیتونز دچار مشکل می‌شوید، به مطلب آموزش رفع مشکل نصب آیتونز در ویندوز مراجعه کنید.

نرم افزار جایگزین آیتونز Winamp

Winamp دیگر نرم افزار جایگزین آیتونز است. این برنامه تمامی امکانات یک پخش‌کننده خوب را دارد و بسیار مجهز است. از این برنامه در دستگاه‌های اندروید هم می‌توان استفاده کرد. در نتیجه، امکان انتقال آهنگ‌ها از دو سیستم عامل به یکدیگر وجود دارد. از ویژگی‌های مثبت آن رایگان بودن است.

برنامه های جایگزین آیتونز

با توجه به رایگان بودن امکانات زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد. به سادگی می‌توانید با Winamp فرمت فایل‌ها را تغییر دهید. این برنامه از فرمت‌هایی که دیگر پخش‌کننده‌ها باز نمی‌کنند هم پشتیبانی می‌کند. امکان شخصی‌سازی برنامه هم وجود دارد.

برای انتقال موزیک به آیفون روش‌های مختلفی وجود دارد. برای یاد گرفتم این روش‌ها به مطلب آموزش انتقال موزیک به آیفون بدون آیتونز و با iTunes مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه ۷ مورد از بهترین برنامه های جایگزین آیتونز را معرفی و بررسی کردیم. شما ترجیح می‌دهید از کدام یک از این برنامه‌ها استفاده کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 395 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 3 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.