رهنامه سرعت، قدرت و امنیت را با هاست وب‌رمز تجربه کنید - رهنامه

شرکت وب‌رمز با سابقه دو دهه ارائه دهنده خدمات هاستینگ با بالاترین کیفیت، همواره معتمد صاحبان مشاغل و کارآفرینان کشور بوده است و سهم بزرگی را در توسعه تجارت الکترونیک کشور داشته است. با خرید هاست از وب‌رمز به اهمیت نقش سرویس میزبانی در به موفقیت رسیدن یک کسب‌وکار پی خواهید برد. در ادامه به معرفی سرویس‌های هاستینگ وب‌رمز می‌پردازیم.

خدمات هاستینگ شرکت وب‌رمز شامل هاست وردپرس ، هاست لینوکس، هاست ایران، هاست آلمان، هاست ایمیل، هاست پایتون و هاست بکاپ می‌باشد.

هاست وردپرس وب‌رمز

هاست وردپرس وب‌رمز

به علت قابلیت‌های شگفت انگیز وردپرس و پلاگین‌های قدرتمند و کاربردی آن، این روزها طراحی سایت‌ وردپرسی طرفدار بسیاری پیدا کرده است. بنابراین انتخاب یک هاست مناسب که بتواند سرعت لود سایت را به بالاترین میزان برساند اهمیت بسیاری دارد.
هاست وردپرس وب‌رمز یک هاست پرسرعت لینوکسی می‌باشد که به منظور عملکرد بهتر سایت‌‌های وردپرسی بهینه‌سازی شده است. در زمان خرید هاست وردپرسی آخرین نسخه معتبر وردپرس بر روی سایت شما به صورت رایگان نصب می‌شود و شما ‌شاهد عملکرد شگفت‌انگیز سایت خود خواهید بود. در تصویر زیر می‌توانید پنل‌های هاست وردپرس ارائه شده توسط وب‌رمز را مشاهده کنید و بر اساس نیاز سایت خود پنل موردنظر خود را انتخاب کنید.

هاست لینوکس وب‌رمز

هاست لینوکس وب‌رمز

هاست وردپرس وب‌رمز

شرکت وب‌رمز به منظور کاهش هزینه‌های میزبانی برای صاحبان مشاغل و تخصیص بهینه منابع بر اساس نوع عملکرد سایت، سرویس قدرتمند هاست لینوکس خود را بر اساس میزان منابع مصرفی هر سایت به صورت تفکیک شده ارائه می‌کند.
انواع هاست لینوکس شرکت وب‌رمز بر اساس میزان منابع به صورت زیر ارائه می‌شود :
هاست لینوکس معمولی، هاست لینوکس حرفه‌ای، هاست لینوکس پربازدید، هاست لینوکس سازمانی.
به منظور مدیریت آسان‌تر هاست انواع سایت‌ها، تمامی هاست‌های وب‌رمز با پنل مدیریتی سی‌پنل ارائه می‌شود.

ویژگی‌های هاست لینوکسی وب‌رمز

از مهم‌ترین ویژگی‌های هاست لینوکسی وب‌رمز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• ارائه دو ماه هاست رایگان لینوکس همراه با خرید سالیانه
• استفاده از سرورهای کلود لینوکس
• بهره‌مندی از دیسک NVMe
• بهره‌مندی از هارددیسک‌های SATA یا SAS با کنترلرRAID-10
• بالاترین سطح امنیت با سیستم تشخیص و جلوگیری از نفوذ IPS اختصاصی
• جلوگیری از حملات DOS با فایروال اختصاصی
• مجهز به بروزترین آنتی‌اسپم، آنتی‌ویروس و آنتی‌مالویر
• امکان انتخاب موقعیت میزبانی سرور
• امکان انتخاب پلن میزبانی بر اساس ظرفیت دیسک

هاست لینوکس معمولی وب‌رمز مناسب چه کسانی است؟

هاست لینوکس معمولی ایران مناسب سایت های شرکتی، سایت‌های شخصی و استارتاپی است که نیاز دارند سریع‌ترین دسترسی را از داخل ایران داشته باشند.
هاست لینوکس معمولی آلمان مناسب سایت‌هایی است که کاربرانشان از کشورهای مختلف بوده و نیازمند دسترسی سریع از تمام نقاط دنیا می‌باشند و محل سرور کشور آلمان می‌باشد.
کلود NVMe برای آن دسته از سایت‌های تجاری مهم است که علاوه بر نیاز دسترسی سریع از داخل ایران نیازمند حجم بیشتری از منابع دیسک می‌باشند. محل سرور کلود NVMe برج میلاد تهران می‌باشد و میزبانی آن بر اساس چهار پلن حرفه‌ای ارائه می‌شود.

هاست لینوکس حرفه‌ای وب‌رمز مناسب چه کسانی است؟

هاست حرفه‌ای وب‌رمز با بالاترین سرعت و بیشترین امنیت و مجهز بودن به کرنل کلود لینوکس برای سایت‌های فروشگاهی، پرتال‌های شرکتی و در کل تمام سایت‌هایی که نیاز به منابع بالایی دارند، مناسب است. در هاست لینوکس حرفه‌ای سرورها برای خدمات هاست لینوکس ابری سفارشی شده و دسترسی به منابع اختصاصی برای میزبانی سایت فراهم شده است.

ویژگی‌های هاست لینوکس حرفه ای وب‌رمز

در ادامه به ویژگی‌هایی از هاست لینوکس حرفه‌ای وب‌رمز که موجب برتری آن نسبت به سایر میزبانی‌ها شده است اشاره می‌کنیم.
• امکان انتخاب نسخه php و ماژول‌های موردنیاز
• استفاده از شتاب‌دهنده‌های php برای اجرای اتمی کد برنامه
• میزبانی با سیستم عامل کلود لینوکس
• امکان استفاده از نسخه بهینه شده MySQL با نام MariaDB
• استفاده ار وب سرور امن و پرسرعت Nginx

هاست لینوکس پربازدید وب‌رمز مناسب چه سایت‌هایی است؟

اگر سایت شما از آن دسته سایت‌هایی است که شاهد حجم ترافیک سنگین و بازدید زیاد در بازه زمانی مشخص است هاست لینوکس پربازدید وب‌رمز یک انتخاب مناسب برای سایت شما محسوب می‌شود زیرا موجب می‌شود سایت ‌شما در زمان پیک بازدید از دسترس خارج نشود. در هاست لینوکس پربازدید با معنای واقعی آپتایم آشنا خواهید شد. همچنین تیم پشتیبانی وب‌رمز به صورت شبانه‌روزی سایت شما را پشتیبانی می‌کنند.
کلام آخر
سایت‌های دانشگاهی، ارگان‌های خصوصی و سایت‌های دولتی برای حفظ امنیت و پایداری اطلاعات سایت خود در شرایط حساس‌تری نسبت به سایر سایت‌های کشور قرار دارند و اینکه در زمان اوج بازدید، سایت از دسترس کاربران خارج نشود از دغدغه‌های مهم این سایت‌ها می‌باشد. بنابراین سرویس‌های هاستینگ وب‌رمز با پنل‌های ویژه سعی بر این دارد که بهترین عملکرد را برای این قبیل سایت‌ها فراهم کند.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و رهنامه هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها