رهنامه طراحی سایت فروشگاهی به صورت حرفه ای و اختصاصی توسط وب۲۴ - رهنامه

اگر بخواهیم در دنیای امروز معیارهایی برای پیش‌بینی موفقیت یک کسب و کار ارائه دهیم، بدون شک یکی از آنها حضور در فضای دیجیتال است. فرقی هم نمی‌کند کسب و کار شما یک مغازه فروش ادویه‌جات باشد یا یک واردکننده بزرگ محصولات آرایشی بهداشتی باشید؛ در هر حالتی اگر برنامه‌ای برای فروش محصولات خود در فضای وب نداشته باشید، نه تنها از رقبای خود عقب افتاده‌اید بلکه از روند بازار هم عقب می‌مانید. شاید امروز همچنان بتوانید بازار خود را در دنیای غیردیجیتالی حفظ کنید اما دیر یا زود روزی می‌رسد که رقبای آنلاین جای شما را خواهند گرفت.

چرا به سایت فروشگاهی نیاز دارید؟

توجه داشته باشید کسب و کارهای اینترنتی در کشور ما طی سال ۹۹، رشدی چهار برابری نسبت به سال ۹۸ داشته‌اند. این در حالی است که همه‌گیری ویروس کرونا فشار زیادی به کسب و کارهای غیراینترنتی وارد کرد، تا جایی که بسیاری از آنها مجبور به تعطیلی شدند. رشد کسب و کارهای اینترنتی در سال‌های قبل از کرونا هم با شدت زیادی اتفاق می‌افتاد اما شیوع این ویروس و محدود شدن رفت‌وآمدها، باعث رشد ناگهانی کسب و کارهای اینترنتی شد. همین راهکار باعث شد بسیاری از کسب‌وکارها نه‌تنها از ورشکستگی رهایی پیدا کنند، بلکه به رشد خیره‌کننده‌ای دست یابند.

همچنین، جالب است بدانید، امروزه تقریباً ۷۵ درصد افراد قبل از خرید یک محصول، آن را در گوگل جستجو می‌کنند. این افراد برای بدست آوردن اطلاعات لازم و قطعی کردن تصمیم خود برای خرید به سایت‌های مختلف سر می‌زنند و با مقایسه امکانات محصولات مختلف تصمیم به خرید می‌گیرند. در صورتی که کسب و کار شما هم در این فضا حضور داشته باشد، مشتریان احتمالی بیشتری جذب کرده و شانس فروش محصولات‌تان بیشتر می‌شود.

چگونه برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنید؟

اولین قدم برای حضور در فضای دیجیتال، ساخت سایت فروشگاهی است. درست شبیه فروشگاهی که در یک نقطه از شهر تأسیس می‌کنید، شما باید ابتدا برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام کرده و محصولات خود را برای فروش در آن عرضه کنید.

برای طراحی فروشگاه اینترنتی دو راه‌حل کلی پیش روی شما وجود دارد، یا می‌توانید از فروشگاه‌سازهای آماده استفاده کنید یا به طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای بپردازید. هرچند فروشگاه‌سازهای آماده هزینه کمتری برای شما ایجاد می‌کنند و سریع‌تر به نتیجه می‌رسند اما معمولاً امنیت و امکانات کمتری در اختیارتان می‌گذارند. همچنین، چنین سایت‌هایی با رشد کسب و کار اینترنتی شما دیگر جوابگوی حجم تقاضاها نخواهند بود و می‌توانند مشکلاتی برایتان ایجاد کنند.

اما اگر برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای اقدام کنید، دیگر خیالتان بابت همه چیز راحت خواهد بود. این سایت‌ها دقیقاً بر اساس نیاز شما و سلیقه مشتریان طراحی شده و همه امکانات موردنیازتان را فراهم می‌کنند. به علاوه اگر در آینده نیاز به امکانات بیشتری داشته باشید، به راحتی می‌توانید آنها را اضافه کنید.

در سفارش طراحی سایت فروشگاهی قبل از هر چیز باید به نیازهای خود آگاهی داشته باشید؛ بدانید چه امکاناتی برای سایت نیاز دارید، حجم محصولات شما چقدر است و ممکن است تا چه میزان کاربر احتمالی داشته باشید. سپس بر اساس نیازهای خود و چشم‌اندازی که مدنظر دارید، باید بین سایت‌های آماده یا حرفه‌ای انتخاب کنید. علاوه بر این شما باید برای رنگ سازمانی، لوگو و طراحی گرافیکی سایت خود هم برنامه داشته باشید و طراحی سایت فروشگاهی خود را بر اساس آنها انجام دهید.

چگونه برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنید؟

طراحی وب سایت حرفه‌ای توسط شرکت وب ۲۴

شرکت وب ۲۴ با سابقه ۱۵ ساله در زمینه طراحی سایت، یکی از باتجربه‌ترین مجموعه‌ها در حوزه طراحی سایت حرفه ‌ای به شمار می‌رود. در صورت سفارش طراحی سایت فروشگاهی به وب ۲۴، کارشناسان این مجموعه ابتدا طی جلساتی مدل کسب و کار و مزیت‌های رقابتی شما را استخراج کرده و ویژگی‌هایی را که برای یک سایت فروشگاهی نیاز دارید، بررسی می‌کنند. سپس بر اساس نیاز و خواسته شما، طراحی وب‌سایت شروع می‌شود. این سایت‌ها در دو سطح معمولی و پیشرفته طراحی می‌شوند.

امکانات سایت فروشگاهی حرفه‌ای مجموعه وب ۲۴ شامل فیلترکردن محصولات، امکان مقایسه آنها، امکان تغییر قیمت بر اساس رنگ، سیستم مدیریت محتوای اختصاصی و همچنین گرافیک اختصاصی و… است. علاوه بر این، با سفارش طراحی وب‌سایت حرفه‌ای از یک سال پشتیبانی رایگان آن بهره‌مند خواهید شد.

سیستم مدیریت محتوای اختصاصی سایت‌های وب ۲۴ هم امنیت بالایی برای سایت فروشگاهی شما ایجاد می‌کند. همچنین، با استفاده از این سیستم اضافه‌کردن ویژگی‌ها و امکانات جدید به سایت هیچ محدودیتی نداشته و تأثیر منفی هم بر عملکرد سایت نمی‌گذارد. علاوه بر این، سرعت سایت شما را به شدت بالا می‌برد.

در نظر داشته باشید، امروزه حضور در رتبه‌های بالای نتایج جستجوی گوگل یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای جذب کاربران به سایت است؛ این موضوع به خصوص برای سایت‌های فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل در طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی توسط مجموعه وب ۲۴ اصول سئو با دقت رعایت می‌شود. بدین ترتیب، سایت شما زیرساخت لازم برای انجام فعالیت‌های سئو داخلی و سئو خارجی را داشته و می‌تواند رتبه‌های خوبی از گوگل بگیرد.

در نهایت باید گفت، در حالی که بسیاری از کسب و کارها در سال‌های اخیر تحت‌فشار شدید اقتصادی قرار داشته‌اند، شما می‌توانید با طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی برای خودتان، نه تنها فشارها را از بین ببرید بلکه رشد چشم‌گیری برای کسب و کار خود ایجاد کنید. شرکت طراحی سایت وب ۲۴ با سابقه طولانی در حوزه طراحی سایت حرفه ای می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و رهنامه هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 173 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 9 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.