رهنامه مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام همراه با کد تخفیف - رهنامه

خرید پیج این روزها یکی از موضوعات داغ برای شروع کسب و کار اینترنتی در حوزه اینستاگرام است. با محبوبیتی که برنامه اینستاگرام در بین ایرانی ها دارد، یک فرصت عالی برای کسب درآمد هم به وجود آمده است. مهم نیست که در چه حوزه ای می خواهید فعال باشید. در هر زمینه ای که به آن علاقه داشته باشید، می توانید طرفداران خود را در اینستاگرام پیدا کنید و کسب در آمد کنید. اگر می خواهید فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کنید و نمی دانید که خرید پیج می تواند گزینه خوبی برای شروع باشید یا نه، این مطلب را از دست ندهید. در این جا تمام مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام را به شما می گوییم.مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام همراه با کد تخفیف

 خرید پیج اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

در زیر به برخی از مزایای خرید پیج واقعی اینستاگرام اشاره می کنیم:

  • باعث جلب اعتماد کاربران می شود

خرید پیج واقعی مزایای متعددی دارد که در این قسمت آن ها را به شما می گوییم. برای همه ما پیش آمده است که حداقل یکبار هم که شده در اینستاگرام به دنبال موضوع مورد نظر خودمان بگردیم. مثلا کلمه هایی مانند لباس، کفش، موبایل، فوتبال و یا هر موضوع دیگری که به آن علاقه مند باشید را وقتی در اینستاگرام جستحو می کنید و پیج های مختلف را می بینید، معمولا کدام پیج را برای فالو کردن انتخاب می کنید؟‌ اگرچه نمی توان گفت به طور ۱۰۰ درصد، اما بیش از ۹۰ درصد افراد پیج هایی را فالو می کنند که دنبال کننده های بیشتری دارند. به این دلیل که داشتن دنبال کننده زیاد باعث ایجاد اعتماد در مخاطب می شود. به مخاطب اینگونه القا می شود که این پیج، قابل اعتماد است که تا این حد دنبال کننده دارد.

  • باعث جلب اعتماد اینستاگرام می شود

مزیت خوبی که خرید پیج دارد این است که شما با خرید پیج واقعی، چند قدم از سایر افرادی هستید که همزمان با شما پیجشان را راه اندازی می کنند؛ به این دلیل که شما فالووهای واقعی دارید و زحمت زیادی برای جذب فالوور متحمل نمی شوید. در ضمن اینستاگرام به پیج هایی که دنبال کننده های زیاد داشته باشند، توجه بیشتری می کند. طبق الگوریتم های اینستاگرام وقتی که یک پیج دنبال کننده های زیادی داشته باشد، نشان می دهد که آن پیج محبوب و البته مفید است. بنابراین آن را به افراد بیشتری نشان می دهد. اما اگر خودتان می خواهید پیج خودتان را ایجاد کرده و شروع به جذب فالوور کنید، زمان زیادی طول می کشد تا اینستاگرام به شما اعتماد کرده و پیج شما را به افراد مختلف نشان دهد.

  • فالوورهای واقعی دارد

مزیت دیگری که خریدن یک پیج واقعی دارد این است که فالوور ها واقعی هستند و شما با خرید فالوور واقعی میتوانید پیج اینستاگرام خود را زنده کنید . خرید پیج با دنبال کننده های واقعی، می تواند به معروف شدن پیج شما سرعت ببخشد؛ بنابراین از سایر رقیبان خود جلوتر می افتید. همچنین فالوورهای بیشتری هم بدست می آورید. به این دلیل که با فعالیت بیشتر در اینستاگرام، باعث دیده شدن بیشتر شما و البته افزایش فالوورها خواهد بود. از مزیت های خوب خرید پیج اینستاگرام این است که شما وقت زیادی را دیگر صرف رشد پیج نخواهید کرد و به سرعت می توانید به کسب و کارتان رونق ببخشید.

خرید پیج چه معایبی دارد؟‌

همانطور که خرید پیج مزایای خوبی دارد، می تواند معایبی هم داشته باشد:

  • داشتن مشکل قانونی

برای مثال یکی از معایبی که خرید پیج اینستاگرام  دارد این است که ممکن است پیج خریداری شده، مشکل قانونی داشته باشد. بنابراین باید در این زمینه به خوبی تحقیق کنید تا به مشکل نخوردید.

  • فیک بودن فالوورها

از دیگر معایبی که خرید پیج دارد این است که امکان دارد فالوورهای آن واقعی نبوده و باعث شسکت کسب و کارتان شود. خرید پیج واقعی باید از مکانی معتبر و واقعی صورت گیرد. برای اینکه تشخیص دهید که یک پیج اینستاگرام دنبال کننده های واقعی دارد یا خیر، باید کمی به پیج دقت کنید. مثلا لایک ها را بررسی کنید و با میزان فالوور های آن مقایسه کنید. مثلا پیجی که ۲۰۰ هزار فالوور داشته باشید و میزان لایک های یک پست آن برابر ۲۰۰ تا لایک باشند، نشان دهنده غیرواقعی بودن فالوورهای آن پیج است.

  • عدم استقبال دنبال کنندگان از فعالیت شما

از جمله معایبی که می توان برای خرید یک پیج اینستاگرام نام برد این است که دنبال کننده های پیج از شما استقبال نکنند. شما یک پیج واقعی را خریداری کرده و کسب و کار یا فعالیتتان را شروع می کنید. بعد از آن ممکن است که دنبال کننده ها به فعالیت شما علاقه ای نشان ندهند. برای جلوگیری از این مشکل، توصیه می شود حتما به هنگام خرید، سابقه کاری آن پیج را بررسی کنید و سعی کنید تا جای ممکن به فعالیت مورد نظر شما مرتبط باشد.

نتیجه گیری

اگر می خواهید با خرید پیج واقعی در اینستاگرام، فعالیت خود را آغاز کنید و رشد داشته باشید، باید چند نکته را مدنظر قرار دهید. شاید خرید یک پیج واقعی شما را جلو بیاندازد، ولی برای ادامه فعالیت و رشد بیشتر، باید فعالیت شما در اینستاگرام ادامه دارد و مستمر باشد. برای مثال در مدت زمان های مشخصی به طور مستمر پست قرار دهید، به کامنت ها پاسخ دهید، از هشتگ ها به صورت بهینه استفاده کنید، کاربران خود را مشتاق نگه داشته و  اعتماد آنان را جلب کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و رهنامه هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها