رهنامه معرفی نسخه ۱٫۰ پابجی موبایل - رهنامه

به طور قطع همگی بازی پابجی یا «پابجی موبایل» را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سبک بتل رویال و اکشن می‌شناسیم. در این مطلب سعی داریم به معرفی نسخه ۱٫۰ این بازی بپردازیم. لازم است بدانید که بازی پابجی موبایل یک نسخه جمع و جور از پابجی PC است که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. این بازی در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های کامپیوتر و PS معرفی شد و به مرور به یکی از منحصر به فردترین بازی‌های صنعت گیم تبدیل شد. بازی پابجی موبایل می‌تواند هیجان و لذت بی‌نظیر این بازی محبوب را در هرکجا که هستید برایتان به وجود بیاورد و البته باید بدانید که نسخه پابجی برای پلتفرم پلی استیشن و پی سی قابل خریداری است، اما پابجی موبایل را می‌توانید برای نسخه‌های اندروید و ios به صورت رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید. اگر می‌خواهید از لذت این بازی بیشتر و بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

معرفی گیم بازی پابجی موبایل

شاید بهتر باشد که در ابتدا به برخی ویژگی‌های بازی پابجی موبایل اشاره کنیم و سپس به معرفی گیم پلی این بازی بپردازیم. از این رو باید گفت که:

  • وجود گرافیک HD و فوق‌العاده یکی از نقاط قوت و تاثیرگذار پابجی موبایل می‌باشد.
  • جلوه‌های صوتی ۳D که با یک هدست گیمینگ لذت آن کامل خواهد شد.
  • مبارزه در یک نقشه وسیع و کاملا غیرقابل پیش بینی و امکان پیدا کردن سلاح در آن
  • وجود صحنه‌های واقعی و با مبارزه‌های نفس‌گیر و هیجان انگیز
  • امکان انتخاب انواع سلاح گرم و سرد
  • امکان تشکیل تیم و دعوت از دوستان خود از سراسر دنیا که یک هیجان کاملاَ زنده را می‌تواند برایتان به وجود بیاورد!
  • امکان چت صوتی با هم گروه‌ها و ایجاد روحیه‌ی جنگ جمعی در میان کاربران بازی پابجی موبایل
  • تنوع محیط‌های بازی
  • امکان انتخاب حالت‌های مختلف بازی توسط بازیکن
  • حضور دشمنان واقعی و رباتی در سراسر بازی
  • وجود کنترلر پیشرفته
  • دسترسی به انواع لباس‌های خاص تا حس بیشتری را به خود بگیرید!
  • امکان اتصال به حساب‌های کاربری مختلف از جمله جیمیل، فیس بوک و…
  • وجود حالت‌های مختلف آب و هوایی و شب و روز برای واقعی‌تر جلوه دادن بازی
  • طراحی با موتور قدرتمند گرافیکی Unreal Engine 4

معرفی نسخه 1.0 پابجی موبایل

هیجان و تأثیرگذاری اعجاب انگیز پابجی موبایل

بازی پابجی به طور حتما الهام بخش بازی‌های بعد از خود، از جمله: فورت نایت در سبک بتل رویال است. در این سبک هدف برنده شدن برای تنها یک نفر است و شما و یا گروه شما با ۹۹ نفر یا گروه دیگر در یک جزیره فرود خواهید آمد و در ابتدا هیچ اسلحه‌ای ندارید! در ادامه باید به سرعت جعبه‌ها و خانه‌ها را یک به یک جستجو کنید تا سلاح، جلیقه و مهمات لازم را جمع آوری کنید. در مسیر خود باید هرگاه در مخمصه‌ای قرار گرفتید، هرچه زودتر زودتر اسلحه پیدا کنید و شانس برنده شدن خود را افزایش دهید.

باید آگاه باشید که هرچه به پایان بازی نزدیک‎تر شوید، جنگ‌های بیشتری پیش رو دارید و این در حالیست که برای سخت‌تر شدن شرایط، نقشه بازی مدام کوچک‌تر و کوچکتر خواهد شد. شما باید آنقدر هوشمندانه بازی کنید که آخرین نفری باشید که زنده مانده‌اید. هیجان اعتیادآور بازی، گرافیک فوق‎العاده آن و سبک بتل رویال همگی باعث شده که این بازی به یکی از بهترین و مجبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی در سال‌ها اخیر تبدیل شود که بیش از ۲ میلیون نصب فعال دارد. همچنین همه سلاح‌ها در بازی بتل رویال می‌تواند شخصی‌سازی شود و باید بدانید که کی و کجا، از کدام سلاح استفاده کنید! از این هیجان انگیزتر سراغ دارید؟! البته بطورکلی برای برنده شدن در این بازی داشتن استراتژی بسیار اهمیت دارد.

چگونه در بازی پابجی زنده بمانیم

داشتن یک استراتژی درست، بیشتر از هر سلاحی در بازی پابجی موبایل می‌تواند کمک کننده باشد. باید بگوییم که در ابتدای بازی بهتر است با فرد و یا گروهی درگیر نشوید. شاید این روش برای طرفداران سبک شوتر این بازی خوشایند نباشد؛ اما بهترین راه برای زنده ماندن تا انتهای بازی پابجی است.

در ابتدای بازی، این احتمال که توسط تک‌تیر اندازها و از راه دور مورد اصابت قرار بگیرید، زیاد است؛ پس تمام تلاش خود را بکار گیرید که مخفیانه حرکت کنید و در مسیر خود سلاح جمع نمایید. با این استراتژی سایر بازیکنان دشمن را کشته و در آخر لازم نیست با گروه‌های زیادی درگیر شود و دشمنان کمتری مقابل خود دارید. بهتر است با توجه به نیاز و سبک خاص خود، سلاح انتخاب کنید. البته اگر اهل جنگ های تن به تن هستید، یک شاتگان پیدا کنید! اما اگر اهل مبارزه مخفیانه و یا از راه دور هستید، یک اسنیپر برای شما بیشتر کاربرد دارد.

آپدیت جدید بازی پابجی موبایل ۲۰۲۰

معرفی نسخه 1.0 پابجی موبایل

همانطور که گفته شد پابجی موبایل یکی از محبوبترین بازی‌های گوشی‌های هوشمند است که آخرین به‌روز رسانی آن در ۸ سپتامبر یعنی ۱۸ شهریور عرضه شد. از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ که بازی پابجی موبایل عرضه شد، این بازی حسابی سر و صدا کرده است. جالب است بدانید که در تمام این دوسال که شما از آن به عنوان یک بازی بی‌نظیر و هیجان انگیز لذت می‌بردید، درحال بازی با نسخه آزمایشی آن بودید!

بله! شرکت تنسنت کمپانی، سازنده pubg mobile 1.0 در آخرین آپدیت خود این امکان را فراهم کرده است که می‌توانید تا ۳۰ درصد افزایش نرخ فریم با توجه به دستگاه موبایلیتان را شاهد باشید. همچنین در کنار آن تنست تا ۷۰ درصد کاهش لگ را نیز وعده داده است. در نسخه pubg mobile 1.0 علاوه بر رفع ایرادات فنی بازی، گیم پلی بازی نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. تغییر در گرافیک بازی، مدل نورپردازی، پوشش‌های گیاهی و بسیاری از جزئیات دیگر از جمله تغییرات نسخه pubg mobile 1.0 است. اگر به دنبال آخرین نسخه بازی پابجی و بسیاری از بازی‌های محبوب و هیجان انگیز دیگر هستید، به شما توصیه می کنیم سری به فروشگاه پابجی پی بزنید. در این فروشگاه به روزترین نسخه‌های مربوط به بازی با دسترسی سریع وجود دارد.

پابجی پی شما را به برنده بودن دعوت می‌کند!

بازی پابجی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن با سبک بتل رویال است که گیم پلی روان آن از همان ابتدای انتشار آن، از نقاط قوت و عوامل مهم موفقیت آن بود. برای این بازی باید به طور مداوم به اینترنت متصل باشید؛ زیرا بازی پابجی موبایل یک بازی کاملا آنلاین است. نسخه جدید پابجی با قابلیت‌های بیشتری اخیرا در دسترس گیمرهای طرفدار این بازی قرار گرفته است. مجموعه پابجی پی آخرین نسخه بازی پابجی و همچنین ده‌ها بازی محبوب و هیجان‌انگیز دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد.

در نسخه جدید پابجی بسیاری از ایرادات نسخه قبل رفع شده و به گیمر کمک می کند که از بازی لذت بیشتری ببرد و این نسخه از سوی وبسایت پابجی پی به راحتی قابل دسترسی کاربران گرامی قرار دارد. پابجی موبایل هم در سیستم عمل اندروید و هم در سیستم عمل IOS قابل اجرا است.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و رهنامه هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 297 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها