رهنامه مقایسه بهترین گوشی های ارزان قیمت برای خرید - رهنامه

با توجه به اینکه قیمت گوشی‌های هوشمند به شدت بالا رفته است در این مقاله چند مدل تلفن همراه با قیمت مناسب اما با امکانات خوب را معرفی می‌کنیم.

این مقاله در مهر ماه سال ۹۹ نوشته شده است البته قیمت ها بیان نشده ولی به علت اینکه به سرعت گوشی‌های جدید وارد بازار می‌شوند ممکن است تا سال دیگر این مدل گوشی‌ها قدیمی بوده و از لحاظ قیمت نیز متفاوت باشند.

نوکیا ۲٫۲

این گوشی در سال ۲۰۱۹ با اندروید ۹ عرضه شد. مدل‌های متفاوتی از این گوشی در بازار موجود است. در واقع گوشی در انواع تک سیم کارت و دو سیم کارت یا گوشی با ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی یا ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگ حافظه داخلی ساخته شده است و هر فرد با توجه به نیازهایش می‌تواند انتخاب مناسبی داشته باشد.

نوکیا ۲٫۲   با سایز ۵٫۷ اینچی که دارد برای مطالعه، بازی و وبگردی نیز مناسب است. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است. بدنه پلاستیکی و پردازنده چهارهسته‌ای این گوشی را کامل کرده است.

نوکیا ۲٫۳

نوکیا ۲٫۳ نیز در سال ۲۰۱۹ عرضه شد.  این گوشی در واقع شبیه به نوکیا ۲٫۲ بوده ولی بهبودهایی دارد. این گوشی ۶٫۲ اینچی است. اندروید ۹ روی آن نصب بوده و قابل ارتقا به ۱۰ است. پردازنده با ۴ هسته ۲ گیگاهرتزی دارد. دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسل است.

سامسونگ A10s

این گوشی ارزان قیمت از برند سامسونگ در تابستان ۲۰۱۹ عرضه شد. سایز آن ۶٫۲ اینچ و بدنه آن پلاستیکی است. سیستم عامل A10  در زمان عرضه  ۹  بوده است. این گوشی به به پردازنده ۸ هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی مجهز است. رم این گوشی ۳ گیگ است و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگ است. قابلیت اضافه کردن رم تا ۵۱۲ گیگ به گوشی نیز وجود دارد.

باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی ۴۰۰۰ میلی آمپری است. حسگر اثر انگشتی که در پشت گوشی وجود دارد استفاده از گوشی را ساده و لذت بخش کرده است. گوشی سامسونگ A10   به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است. علاوه بر آن یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسل است.

سامسونگ A20

سامسونگ A20

این گوشی در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. اندازه ۶٫۴ اینچی با صفحه سوپر امولد باعث شده این گوشی برای انواع فعالیت‌ها مناسب باشد. وزن این گوشی ۱۶۹ گرم است و در دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت به فروش می‌رسد.

سیستم عامل این گوشی در زمان عرضه اندروید ۹ بود. رم ۳ گیگ با حافظه ۳۲ گیگابایتی به همراه درگاه حافظه که تا ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت دارد به خوبی نیازهای همه را پاسخ می‌دهد.

تراشه سامسونگ A20   از نوع Exynos 7884 Octa است. پردازنده ۸ هسته‌ای بوده که ۲ هسته آن  ۱٫۶ گیگا هرتزی و ۶ هسته آن ۱٫۳۵ گیگا هرتزی است.

دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی با سنسور فوق عریض در کنار آن وجود دارد. دوربین سلفی A20   نیز ۸ مگاپیکسل است.

باتری گوشی از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم یونی ۴۰۰۰ میلی آمپری است. حسگر اثر انگشتی که در پشت گوشی وجود دارد استفاده از گوشی را ساده و لذت بخش کرده است.

سامسونگ M11

سامسونگ M11 در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش آن ۶٫۴ اینچ و از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ است. جنس بدنه این مدل پلاستیکی بوده که با توجه به قیمت پایین آن طبیعی است.

این مدل از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. تراشه این گوشی از نوع Qualcomm SDM450 Snapdragon 45 است. پردازنده مرکزی ۸ هسته ای بوده و هر هسته ۱٫۸ گیگاهرتز است.

این گوشی در ۲ مدل ارائه شده است یکی با ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه و دیگری با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه

سامسونگ M11 مجهز به سه دوربین ۱۳ ، ۵ و ۲ مگا پیکسلی است. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسل است. این گوشی باتری غیرقابلی تعویض لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی آمپری دارد. به علاوه مجهز به حسگر اثر انگشت در پشت گوشی است.

Honor 9lite

این گوشی در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. آنر ۹ لایت دو سیم کارته است. بدنه پشتی از شیشه و جنس فریم این گوشی آلومینیومی است. صفحه نمایش آنر ۵٫۶ اینچ با ۱۶ میلیون رنگ است و صفحه نمایش آن از نوع خازنی است.

این گوشی در دو مدل با ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه یا ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه در بازار موجود است. امکان اضافه کردن حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابات نیز وجود دارد.

دوربین اصلی گوشی از یک دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی تهیه شده است و به یک فلاش LED مجهز است. دوربین سلفی نیز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی است.

پردازنده ۸ هسته‌ای و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی از دیگر امکانات این مدل است که ارزش خرید آن را بالا برده است.

شیائومی ردمی ۷

شیائومی ردمی 7

ردمی ۷ در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. نمایشگر این مدل ۶٫۲۶ اینچی است و صفحه نمایش از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ است. این گوشی حدود ۱۸۰ گرم وزن دارد و دو سیم کارته است.

این گوشی به یک پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای ۱٫۸ گیگاهرتزی مجهز است.

در بازار شما می‌توانید سه ورژن از ردمی ۷ را پیدا کنید. با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه، با ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه، با ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگ حافظه

دوربین اصلی این مدل دوگانه بوده و از دو دوربین ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی در آن استفاده شده است. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسل است.

باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض ۴۰۰۰ میلی آمپری است و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار دارد.

شیائومی ردمی ۸

این گوشی در مهر ماه سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد. نمایشگر این مدل ۶٫۲۲ اینچی است و صفحه نمایش از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ است. وزن این گوشی حدود ۱۸۸ گرم است.

ردمی ۸ دو سیم کارته و مقاوم در برابر پاشش آب است. پردازنده این گوشی ۸ هسته‌ای است که دو هسته آن ۱٫۹۵ و شش هسته آن ۱٫۴۵ گیگاهرتزی است.

در بازار شما می‌توانید دو ورژن از  شیائومی ردمی ۸ را پیدا کنید. با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه، با ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه

دوربین اصلی این مدل دوگانه بوده و از دو دوربین ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی در آن استفاده شده است. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسل است.

باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض ۵۰۰۰ میلی آمپری است و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار دارد.

سخن آخر

در این لیست سعی کردیم بهترین گوشی‌های ارزان قیمت موجود در بازار را معرفی کنیم ولی اگر از افرادی هستید که به گوشی‌های پرچم دار علاقه دارید و بودجه کافی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم به خرید گوشی موبایل دست دو هم فکر کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و رهنامه هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 296 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 10 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها