رهنامه نحوه استفاده و فعال سازی افکت های اینستاگرام برای استوری ، لایو و.. - رهنامه

دانلود افکت های لایو اینستاگرام چگونه است؟ چگونه از افکت های اینستاگرام استفاده کنیم؟ ? این چند سوال رایج بین کاربران ناآشنا و مشتاق استفاده از قابلیت های این برنامه است. در ادامه این پست به چگونگی استفاده از افکت اینستاگرام خواهیم پرداخت.

چگونه افکت اینستاگرام را فعال کنیم؟

How to Use Instagram Effects

پیش از این در رهنامه به آموزش کامل کار با ابزار ویرایش ویدیو Reels استوری اینستاگرام و ۸ روش اضافه کردن افکت به تماس تصویری اینستاگرام، واتساپ، اسنپ چت و…  پرداختیم. در ادامه آموزش قابلیت های این برنامه به آموزش افکت اینستاگرام در لایو، استوری و… خواهیم پرداخت.

در روزهای ابتدایی اینستاگرام ، کاربران فقط تعداد معدودی فیلتر عکس را استفاده می کردند، اما آن روزها مدتهاست که از بین رفته است. اکنون می توانید راه های بی شماری برای زیباتر کردن عکس ها و استوری های اینستاگرام خود بیابید .

فیلترهای اینستاگرام به شما کمک می کنند تا یک مدل یا ویژگی خاص از خود در پست هایتان بسازید، یک نمای پروفایلی منسجم ایجاد کنید و هم در وقت و هم در هزینه خود جهت ویرایش تا تغییر عکس، استوری و… خود صرفه جویی کنید. استفاده از فیلترهای موجود به راحتی انتخاب گزینه های دوربین است، اما اگر بخواهید کمی حرفه ای تر عمل کنید، باید اطلاعات تخصصی تری داشته باشید، پس با رهنامه همراه باشید.

سرچ افکت اینستاگرام و یافتن افکت های برتر

برای استفاده از افکت اینستاگرام برای استوری، ویدیو کال و.. ابتدا باید این افکت ها را پیدا کرد، بدیهی است که دسترسی درست به این افکت ها باعث می شود که به هدف خود برسیم، از این رو در این بخش سعی شده که روش صحیح یافتن افکت های اینستاگرام به شکل کامل و تصویری ارائه گردد.

برای استفاده از بهترین افکت های اینستاگرام کافی است برنامه را باز کنید و سپس انگشت خود را به سمت راست از لبه سمت چپ بکشید یا روی نماد دوربین در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

مطمئن شوید که در حالت “Normal” هستید. دکمه شاتر باید در مرکز باشد ، محصور از آیکون های دایره ای ، که افکت های اینستاگرام هستند.

افکت اینستاگرام برای عکس*

برای پیش نمایش جلوه های جدید، به راحتی انگشت خود را به سمت چپ بکشید (جلوه های برتر و سرآمد ظاهر می شوند).

برای باز کردن گالری جلوه ها، همه آیکون ها را به سمت راست  بکشید و روی “Browse Effects” ضربه بزنید.

افکت اینستاگرام در ویدیو کال

روش دیگر برای این کار وجود دارد که، شما می توانید هر افکت را از آیکون آن انتخاب کنید و سپس روی نام آن ضربه بزنید.

افکت اینستاگرام در لایو*

در اینجا، روی “Browse Effects” ضربه بزنید.

 افکت اینستاگرام برای استوری*

“Effects Gallery” جلوه های برتر را به شما نشان می دهد. در قسمت بالا، می توانید به دسته دیگری سرچ افکت خود را تغییر دهید. اگر می خواهید پیش نمایش آن افکت را ببینید، روی آن افکت ضربه بزنید.

چگونه از افکت های اینستاگرام.استفاده کنیم

اگر آن را دوست دارید و می خواهید ببینید که چگونه به نظر می رسد ، روی “Try It” ضربه بزنید. رابط اینستاگرام  بلافاصله استوری را با افکت جدید آماده می کند و به شما نمایش می دهد.

سرچ افکت اینستاگرام

اگر Effect گزینه های بیشتری داشته باشد ، دایره های کوچکتر در بالای دکمه شاتر ظاهر می شوند. با انگشتان خود آن را انتخاب کنید تا همه آنها را امتحان کنید. برخی از افکت ها نسخه های مخفی نیز دارند. برای دسترسی به آنها روی صفحه ضربه بزنید.

دانلود افکت های لایو اینستاگرام

وقتی از یک افکت رضایت دارید ، روی دکمه شاتر ضربه بزنید تا یک عکس بگیرید یا برای ضبط یک فیلم روی آن انگشت خود را نگه دارید.

اگر می خواهید تصویر یا فیلم را به Story خود اضافه کنید، در صفحه بعدی، روی گزینه “Your Story” ضربه بزنید. برای ارسال آن به یک دوست یا دیدن گزینه های بیشتر، روی گزینه “Send To” ضربه بزنید. ( مطابق شکل زیر)

دانلود افکت های لایو اینستاگرام

نحوه ذخیره کردن افکت در اینستاگرام

اگر”Effects Gallery” را کاوش می کنید، به احتمال زیاد بیشتر از دیگران از جلوه های ویژه استفاده خواهید کرد. خوشبختانه، می توانید از ویژگی “Save” برای جمع آوری و ذخیره سازی جلوه های مورد علاقه خود استفاده کنید.

برای انجام این کار ، هنگام پیش نمایش آن، بر روی نام افکت ضربه بزنید.

افکت اینستاگرام تتلو

بعد، روی “Save Effect” ضربه بزنید.

اسم افکت های معروف اینستاگرام

جلوه های ذخیره شده شما در سمت چپ دکمه شاتر ظاهر می شود.

مشکل افکت اینستاگرام

برای حذف افکت، روی نام آن ضربه بزنید و سپس روی “Saved” ضربه بزنید.

اسم افکت های معروف اینستاگرام

افکت ذخیره شده حذف خواهد شد.

یافتن افکت های جدید اینستاگرام

در حالی که “Effects Gallery” مکان مناسبی برای شروع کشف افکت های اینستاگرام است، بهترین مکان برای یافتن افکت های جدید و جالب در پروفایل های اینستاگرام سازندگان این افکت ها است.

برای شروع، فقط جستجوی هشتگ مربوط به AR- و Effects را جستجو کنید. هنگامی که شما یک خالق افکت را پیدا می کنید ، روی تب Smiley  (مطابق شکل زیر) ضربه بزنید. لیستی از همه افکت هایی که آن فرد ساخته یا ایجاد کرده است به شما نشان می دهد.

دانلود افکت های لایو اینستاگرام

برای پیش نمایش افکت، روی آیکون  افکت ضربه بزنید. برای باز کردن آن افکت در استوری های اینستاگرام، روی “Try It” ضربه بزنید.

اگر به Story یک شخص نگاه می کنید و مانند جلوه ای که از آن استفاده کرده اید، به نام آن افکت در بالای صفحه (در زیر آی دی اینستاگرام شخص) ضربه بزنید.

سرچ افکت اینستاگرام*

این صفحه اطلاعات مربوط به افکت را باز می کند. برای پیش نمایش جلوه  روی گزینه “Try It” ضربه بزنید.

سرچ افکت اینستاگرام*

استفاده از افکت اینستاگرام در لایو

گاها ممکن است که بخواهید از افکت ها در لایو استفاده کنید ولی برای استفاده از این افکت ها دچار مشکل شده باشید، برای اینکار کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله یک، برای دسترسی به استوری، اینستاگرام را باز کرده و روی نماد دوربین ضربه بزنید. سپس گزینه “Live” را در چرخ فلک پایین پیدا کرده و روی دکمه ضبط ضربه بزنید تا پخش مستقیم شروع شود.

استفاده از افکت اینستاگرام در لایو

مرحله دوم،  وقتی در حال برگزاری Live هستید، در فهرست پایین نماد افکت مورد نظر خود را لمس کنید. سپس، تمام فیلترهای موجود را مشاهده کنید.

مرحله سوم، یک افکت را لمس کنید تا در چهره یا محیط خود اعمال شود. شما می توانید فیلتر را هر چند بار که می خواهید در هنگام انتقال تغییر دهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز طریقه استفاده و یافتن اسم افکت های معروف اینستاگرام و دانلود افکت های لایو اینستاگرام را به شما معرفی کردیم. می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه استفاده از افکت اینستاگرام را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 441 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 12 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.