رهنامه هتل های مشهد نزدیک به حرم - رهنامه

یکی از مهم ترین دغدغه های زائران و مسافران مشهد الرضا، فاصله هتل تا حرم مطهر می باشد. آن ها دوست دارند که در کمترین زمان ممکن به حرم برسند و در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی کنند. در این مقاله با تعدادی از نزدیک ترین هتل ها به حرم امام مهربانی آشنا می شویم.

نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر

در ادامه به معرفی نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم مطهر می پردازیم.

هتل درویشی

هتل درویشی، هتلی ۲۵ طبقه است که کمتر از یک کیلومتر با حرم مطهر فاصله دارد. این هتل یکی از هتل های پنج ستاره خیابان امام رضا می باشد. شما می توانید از اتاق خود منظره گنبد طلا را تماشا کرده یا از امکاناتی نظیر رستوران‌های متعدد و روف گاردن با باغی مصفا، مجموعه ورزشی و بازارچه خرید سوغات استفاده کنید. اگر به دنبال هتلی مجلل با فاصله نزدیک به حرم می گردید، هتل درویشی بهترین گزینه برای شما است.

هتل قصر الضیافه

هتل قصر الضیافه تنها هتلی است که بخشی از آن درون حرم قرار گرفته و یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره مشهد می باشد. نهایت فاصله شما تا حرم فقط پنج دقیقه است؛ همچنین می توانید از اتاق خود حرم مطهر را ببینید. اگر به دنبال آرامش و معنویت می گردید، هتل قصر الضیافه انتخاب مناسبی برای شما است. از دیگر امکانات این هتل می توان به  سبز، فروشگاه، کافی‌شاپ و ۲ رستوران که یکی در خود هتل و دیگری رستوران تابستانی در فضای باز با منوهای متنوع اشاره کرد.

هتل الماس ۲

هتل الماس ۲ نیز در خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل پنج ستاره تمام تلاشش را کرده تا با در اختیار گذاشتن امکاناتی نظیر اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با دکوراسیون متنوع، کافه رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی، سالن همایش و کنفرانس، مجموعه آبی و اسپا و بازارچه خرید اختصاصی هتل، اقامتی رویایی را برای زائران امام هشتم به ارمغان بیاورد.

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه ارضا نگینی است که بر انگشتری خیابان شیراز می درخشد. این هتل پنج ستاره تنها رستوران گردان مشهد، اتاق بازی کودکان و مجموعه آبی و کتابخانه را در خود گرد هم آورده است. واحد های این هتل شامل اتاق‌های لوکس و ویژه، اتاق کانکت، سوییت و آپارتمان می باشد. معماری سنتی و اسلامی این هتل، جذابیت فضا را دو چندان کرده است. در کنار این ها می توانید از ۴ رستوران و ۱ چایخانه سنتی نیز استفاده کنید و اقامتی خاطره انگیز را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

هتل جواد

این هتل چهار ستاره فقط ۵ دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. ساختمانش به تازگی بنا شده و به آرامگاه نادر شاه افشار نزدیک است. از دیگر امکانات این هتل می توان به مجموعه ورزشی و رستورانی با منوی عالی اشاره کرد.

هتل اترک

یکی دیگر از هتل های چهار ستاره مشهد است که فاصله ۸۰۰ متری آن تا حرم امام رضا آن را به انتخاب محبوبی برای زائران بدل کرده است. فضایی دنج و آرامش بخش دارد و از دیگر امکانات آن می توان به فروشگاه، رستوران، پارکینگ اشاره کرد.

هتل الماس

این هتل با قرار گرفتن در خیابان امام رضا فقط ۵ دقیقه تا حرم فاصله دارد؛ علاوه بر آن به بازار های اصلی مشهد نیز نزدیک است. سالن اجتماعات بزرگش آن را به انتخابی مناسب برای سفر های کاری بدل کرده است. در رستوران هایش غذا های ایرانی و خارجی سرو می کنند و چشم انداز رو به حرمش به زیبایی های این هتل چهار ستاره می افزاید.

هتل کیانا

این هتل چهار ستاره یکی از محبوب ترین هتل های خیابان امام رضا است. فضای دلنشینی دارد و از امکاناتش می توان به ستوران ایرانی و فرنگی، استخر و سونا و ماساژ و حمام ترکی و اتاق‌ها و آپارتمان‌هایی لوکس اشاره کرد.

هتل رضویه

ساختمان این هتل سه ستاره به تازگی بازسازی شده و نمایی رو به حرم و نزدیکی به بازار هفده شهریور، خیلی خوب خودش را در قلب زائران جا داده است. این هتل جنب بازار رضا قرار دارد و خرید سوغاتی را برای شما بسیار آسان می کند.

هتل هاترا

فاصله این هتل سه ستاره تا حرم مطهر فقط ۱۰ دقیقه است. هتل هاترا با ۹ طبقه از نمای حرم بهره می برد و امکاناتی نظیر دکوراسیون لوکس و زیبا هتل، پرسنل حرفه ای، رستوران و کافی‌ شاپ باکیفیت و رضایت از قیمترا دارا می باشد.

هتل اطلس

هتل اطلس یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد است و از سال ۱۳۵۵ مشغول سرویس دهی و پذیرایی از زائران حرم مطهر بوده است. با قامت در این هتل در کمتر از ۳ دقیقه به حرم امام رضا خواهید رسید علاوه بر این به بازار رضا، پارک میرزا کوچک خان و دیگر جاهای دیدنی مشهد نزدیک خواهید بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 2 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.