رهنامه ۱۰ تا از بهترین بازی منچ آنلاین چند نفره برای اندروید و کامپیوتر - رهنامه

بازی منچ ? از قدیمی‌ترین بازی‌های چندنفره است. این بازی محبوبیت خاصی میان مردم دارد. با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی نیست برای انجام این بازی صفحه و مهره‌های آن را تهیه کنید و منتظر بمانید تا کسی با شما بازی کند. اکنون کافی است این بازی را روی گوشی، تبلت یا کامپیوتر خود نصب کنید و با افرادی در سراسر دنیا رقابت کنید. در این مطلب از رهنامه به معرفی ۱۰ تا از بهترین بازی منچ آنلاین چند نفره برای اندروید و کامپیوتر می‌پردازیم.

دانلود برنامه بازی منچ آنلاین برای اندروید و..

Best Mensch Online Game For Android and PC

حتما شما هم بازی منچ را با دوستان خود انجام داده‌اید. این بازی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های چند نفره و رقابتی است. در این مطلب از رهنامه بهترین بازی‌های منچ آنلاین و آفلاین را معرفی می‌کنیم. این بازی‌ها را می‌توانید از سرویس‌های ایرانی دانلود کنید، روی گوشی یا کامپیوتر نصب کنید و با دیگران بازی کنید. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بازی آنلاین منچ ۴ نفره: منچ آنلاین

بازی منچ آنلاین

منچ انلاین، بازی آنلاین منچ ۴ نفره برای اندروید است. در این منچ می‌توانید به صورت دو نفره، سه نفره و چهار نفره بازی بازی کنید. امکان ساخت اتاق چت نیز برای کاربران وجود دارد و تا شش اتاق چت می‌توان ایجاد کرد. همچنین، کاربران می‌توانند در بخش بازی منچ بدون اینترنت می‌توانید با ۲ الی ۴ حریف واقعی یا ربات مسابقه دهید. امکان انجام چت در حین بازی هم وجود دارد.

دانلود منچ آنلاین اندروید: سوبرا

بازی منچ آنلاین

منچ آنلاین اندروید سوبرا به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند در حین بازی چت کند. در عین حال می‌توان کاربران دیگر را به لیست دوستان اضافه کرد و چت خصوصی ایجاد کرد. همچنین می‌توانید پروفایل اختصاصی داشته باشید و در لیگ هفتگی شرکت کنید و مهارت خود را در این بازی بسنجید. علاوه بر منچ، بازی‌های چندنفره دیگری نیز در سوبرا وجود دارد.

دانلود بازی منچ اندروید: Mencherz

بازی منچ آنلاین

بازی منچ آنلاین دو نفره و چهار نفره Mencherz از بهترین بازی‌های منچ اندروید و آیفون است. در این بازی می‌توانید در حین بازی چت کنید و مهره‌ها و صفحه را با توجه به سلیقه خود طراحی کنید. امکان بازی کردن به صورت آفلاین با ربات یا چند نفر دیگر هم وجود دارد اما باید بازی را در یک دستگاه انجام دهید.

منچ هواپیمایی Ludo Battle King

بازی منچ آنلاین

بازی Ludo Battle King منچ آنلاین برای اندروید است که می‌توانید با آن با دوستان خود بازی کنید. این بازی رایگان است و رابط کاربری ساده‌ای دارد. امکان بازی با ربات و چند کاربر واقعی نیز وجود دارد.

Ludo منچ آنلاین برای کامپیوتر هم دارد که می‌توانید آن را در مرورگر خود بازی کنید.

بازی منچ آنلاین

اگر به بازی دومینو علاقه دارید، مطلب بهترین و جالب‌ترین بازی‌های دومینو آنلاین را مطالعه کنید.

دانلود برنامه منچ آنلاین: Free Ludo Champion Battle: Board Dice Roll

بازی منچ آنلاین

Free Ludo Champion Battle: Board Dice Roll بازی منچ رایگان دیگری است که کاربران میتوانند در آن دو تا ۴ نفره به صورت آنلاین بازی کنند. رابط کاربری بازی بسیار ساده است و حتی کودکان هم می‌توانند این بازی را تجربه کنند. امکان بازی به صورت آفلاین با ربات یا دوستانتان هم وجود دارد. حجم بازی بسیار کم است و روی همه گوشی‌ها قابل اجرا است.

معرفی بازی منچ سام اپز

بازی منچ آنلاین

بازی منچ آنلاین نیز گزینه مناسبی برای بازی چندنفره است. در این بازی می‌توانید صفحه منچ را طراحی و زیباسازی کنید. علاوه بر این، می‌توانید برای هر کدام از مهره‌ها تعیین کنید که چه کسی بازی کند. به عنوان مثال، می‌توانید تعیین کنید که مهره زرد را کامپیوتر (ربات) یا انسان (کاربر واقعی) بازی کند یا اصلا کسی این مهره را نداشته باشد. در نتیجه، هم می‌توانید به صورت آنلاین با چند نفر بازی کنید یا به صورت آفلاین با ربات یا دوست خود در یک دستگاه رقابت کنید.

بهترین بازی منچ آنلاین: King of Ludo Dice Game with Free Voice Chat 2021

بازی منچ آنلاین

King of Ludo Dice Game with Free Voice Chat 2021 بازی منچ آنلاین اندروید است که کاربران می‌توانند در آن به صورت بازی دو نفره، چهار نفره و حتی آفلاین با دیگران رقابت کنند. این بازی دارای حالت خصوصی هم هست که در آن می‌توانید با فرد خاصی بازی کنید و در عین حال به صورت صوتی با یکدیگر چت کنید. رقابت‌هایی نیز به صورت هفتگی در جریان است که می‌توانید در آن شرکت کنید و رتبه خود را بالا ببرید.

منچ آنلاین با دوستان: بازی منچ

بازی منچ آنلاین

این بازی منچ آنلاین دو نفره یا چند نفره این امکان را به کاربر می‌دهد تا به صورت آنلاین با چند کاربر دیگر بازی کند. امکان بازی با ربات هم وجود دارد. قبل از شروع بازی می‌توانید رنگ مهره خود را انتخاب کنید و برای مهره نامی بگذارید تا در صفحه بازی با آن رقابت کنید.

بهترین منچ آنلاین: Ludo Bird Champion : Knight Riders Champion

بازی منچ آنلاین

بازی Ludo Bird Champion : Knight Riders Champion بهترین بازی منچ اندروید است که می‌توانید با آن به صورت آفلاین هم بازی کنید. امکان بازی آفلاین با ربات یا دوستانتان وجود دارد. این بازی رایگان است و کودکان هم می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

اگر به بازی چند نفره علاقه دارید، مطلب معرفی بهترین بازی‌های آنلاین اندروید تک و دو نفره را مطالعه کنید.

بازی آنلاین منچ ۴ نفره برای کامپیوتر

بازی منچ آنلاین

بازی آنلاین منچ ۴ نفره برای کامپیوتر را می‌توانید به سادگی در مرورگر خود باز کنید. سپس دکمه شروع بازی را بزنید و صبر کنید تا بازی Load شود. پس از Load شدن دکمه Start را بزنید. نامی وارد کنید و Sign in را بزنید. سپس منتظر بمانید تا بازی شروع شود. می‌توانید از میان کاربران روی صفحه یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با کلیک کردن روی ربات با آن بازی کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه به معرفی بهترین بازی منچ آنلاین و آفلاین پرداختیم. از نظر شما کدام بازی از دیگر بازی‌ها بهتر است؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 470 views بار دسته بندی : معرفی سرویس تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.