رهنامه ۱۱ روش حل مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل ، همراه اول ، وای فای و.. - رهنامه

اگر از شما بخواهند چند شبکه اجتماعی محبوب را نام ببرید، احتمالا اینستاگرام ? یکی از آن ها است. با وجود کاربران زیاد و محبوبیت این برنامه، اما برخی از کاربران در استفاده از آن دچار مشکل می شوند. امروز در رهنامه نحوه حل مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل، همراه اول، وای فای و.. را به شما آموزش خواهیم داد.

رفع مشکل باز نشدن و کار نکردن اینستاگرام با اینترنت دیتا ، وای ، ایرانسل ، همراه اول و..

How to Fix Instagram Not Working on Wi-Fi or Cellular Data

برای استفاده کامل و مناسب از اینستاگرام، به یک اتصال اینترنت مناسب نیاز خواهید داشت. اما گاهی ممکن است برنامه شما با اینترنت وای فای و یا دیتا کار نکند. در این زمان باید راه حل های زیر را دنبال کنید.

علت باز نشدن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل چیست؟ بررسی سرور های اینستاگرام

اینستاگرام دارای کاربران زیاد و در نتیجه سرور و سیستم های پیچیده ای است. پس طبیعی است که گاهی به دلایل مختلف مشکلی در این سیستم ایجاد شده و اینستاگرام به طور کلی برای کاربران قطع شود. در این زمان کار نکردن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل ، وای فای و.. کاری از دست کاربران ساخته نیست و فقط باید صبر کنید. جهت اطمینان از این مورد به سایت DownDetector و بخش اینستاگرام بروید. در صورت قطعی کامل برای کاربران، در این سایت گزارش کاربران را مشاهده خواهید کرد.

همینطور اگر به طور کلی نمی توانید هیچ سایتی را باز کنید، پیشنهاد می کنیم مطلب حل مشکل باز نشدن سایت ها در گوشی با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل را هم مطالعه نمایید.

چرا با اینترنت ایرانسل اینستاگرام باز نمی شود؟ تغییر تنظیمات APN گوشی برای رفع مشکل کار نکردن اینستاگرام با اینترنت موبایل

اگر با اینترنت سیم کارت خود نمی توانید از اینستاگرام استفاده کنید، ممکن است تنظیمات APN گوشی شما دچار مشکل شده باشد. برای حل مشکل کار نکردن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل و.. کافیست تا تنظیمات APN را بسته به سیم کارت خود آپدیت و یا بررسی کنید. از آن جایی که تنظیمات بسته به اپراتور و سیم کارت شما متفاوت است، می توانید از آموزش های زیر استفاده کنید.

بررسی مشکل اینترنت برای حل مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل و..

اگر اینستاگرام با اینترنت سیم کار شما کار می کند اما با استفاده از وای فای مشکل دارد، ممکن است ایراد از مودم باشد. یکبار مودم خود را خاموش و روشن کرده و مشکل را تست کنید. همچنین اگر به صورت برعکس اینستاگرام با اینترنت سیم کارت کار نمی کند، بهتر است یکبار گوشی را خاموش روشن کرده و یا آن را در حالت پرواز قرار داده و خارج کنید.

حذف کش و دیتا Instagram برای باز نشدن اینستاگرام با مودم ایرانسل و..

وجود داده های معیوب در حافظه کش و یا دیتا اینستاگرام دلیل دیگر بروز مشکل است. با کمک مطلب آموزش حذف حافظه کش برنامه ها، اقدام به حذف کردن این قسمت از حافظه برای اینستاگرام کنید.

حذف کش و دیتا Instagram برای باز نشدن اینستاگرام با مودم ایرانسل و..

حل مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت همراه اول با حذف و نصب برنامه

در برخی از موارد نیز برنامه به طور کلی دچار مشکل شده است که برای رفع آن، باید برنامه حذف و نصب شود. برنامه را به صورت کامل حذف کنید. سپس به اپ استور رفته و آخرین نسخه از برنامه را مجدد دانلود و نصب کنید.

حل مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت همراه اول با حذف و نصب برنامه

اگر با نصب برنامه دچار مشکل شدید، مطالعه مطلب آموزش ۱۱ روش حل مشکل نصب نشدن اینستاگرام در اندروید نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام با وای فای با عدم استفاده از نسخه Beta

اگر از نسخه Beta برنامه استفاده می کنید، ممکن است مشکل شما همینجا باشد. به Play Store رفته و Instagram را سرچ کنید. سپس در زیر قسمت You’re a beta tester روی Leave تپ کنید. منتظر مانده تا از نسخه بتا خارج شوید و سپس برنامه را آپدیت کنید.

استفاده از نسخه وب در زمان کار نکردن اینستاگرام با وای فای

نصب نسخه های قدیمی تر برای رفع مشکل عدم اتصال اینستاگرام به اینترنت

همینطور ممکن است مشکل از نسخه جدید برنامه باشد. اگر اخیرا برنامه را آپدیت کرده اید و مشکل رخ داده است، باید فعلا از نسخه های قدیمی تر استفاده کنید. برای این کار برنامه اینستاگرام را از گوشی خود حذف کنید. به سایت APK Mirror رفته و یکی از نسخه های قدیمی تر اینستاگرام را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

استفاده از نسخه وب در زمان کار نکردن اینستاگرام با وای فای

اگر مشکل شما فعلا رفع نشده است اما به دنبال راهی موقت برای استفاده از اینستاگرام هستید، می توانید از نسخه وب برنامه استفاده کنید. برای این کار به مرورگر کروم گوشی خود رفته و روی آیکن سه نقطه تپ کنید. سپس گزینه Desktop site را انتخاب کنید. به سایت اینستاگرام رفته و وارد اکانت خود شوید.

استفاده از نسخه وب در زمان کار نکردن اینستاگرام با وای فای

حال می توانید از برنامه استفاده کنید.

رفع مشکل اینستاگرام با اینترنت ثابت ایرانسل با استفاده از برنامه های تغییر دهنده آی پی

در برخی از موارد ممکن است آیپی منطقه مورد استفاده دچار مشکل شده باشد. برای رفع این مشکل بهتر است از یک برنامه تغییر دهنده آی پی استفاده کنید و مشکل را تست کنید.

 ریست کردن مودم برای حل مشکل باز نشدن اینستاگرام

در نهایت اگر مشکل شما با وای فای رفع نشد، ممکن است نیاز باشد تا اقدام به ریست کردن تنظیمات مودم خود کنید. با این که ممکن است این فرایند کمی زمان گیر باشد، اما گاهی مواقع مشکل را رفع می کند.

چرا اینستاگرام با دیتا کار نمیکند؟ ریست کردن تنظیمات شبکه گوشی برای رفع آن

اگر هم مشکل از سمت گوشی شما باشد، ممکن است اختلالی در تنظیمات شبکه به وجود آمده باشد. برای رفع آن باید تنظیمات شبکه را ریست کنید. برای این کار کافیست به تنظیمات گوشی رفته، وارد قسمت Connection & sharing شده و روی Reset WLAN, mobile networks, and Bluetooth تاچ کنید. توجه داشته باشید که با انجام این کار، تمامی تنظیمات و اطلاعات مربوط به شبکه مانند تنظیمات سیم کارت، وای فای، بلوتوث و.. حذف خواهند شد.

ریست کردن تنظیمات شبکه گوشی

در پایان اگر توانستید به اینستاگرام متصل شوید اما عکس ها لود نشدند، مطالعه مطلب ۱۰ روش رفع مشکل باز نشدن عکس در اینستاگرام اندروید ، آیفون و.. را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های رفع مشکل کار نکردن اینستاگرام در اندروید و.. به دلیل عدم اتصال به اینترنت را به شما آموزش دادیم. مشکل شما با کدام روش رفع شد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه علت کار نکردن اینستاگرام با دیتا و وای فای را در دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 523 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 18 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.