رهنامه ۲۳ تا از بهترین برنامه های بیت کوین و ارز های دیجیتال اندروید و آیفون - رهنامه

این روزها در همه جا حرف از بیت کوین و ارزهای دیجیتال 💲 زده می‌شود. بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری رو به خرید و فروش ارزهای دیجیتال آورده‌اند. برای این که بتوانید حساب خود را در این زمینه بهتر مدیریت کنید، می‌توانید از برنامه‌هایی استفاده کنید که قابلیت نصب روی اندروید و iOS دارند. در این مطلب از رهنامه ۲۳ تا از بهترین برنامه های بیت کوین و ارزهای دیجیتال اندروید و آیفون را معرفی می کنیم.

دانلود نرم افزارهای کیف پول بیت کوین و ارزهای دیجیتال آیفون و اندروید

Best Bitcoin and Cryptocurrency Android and iPhone Apps

انجام معاملات، کنترل کیف پول، مشاهده اخبار دقیق و در لحظه و… با گوشی هم امکان پذیر است و نیازی نیست برای انجام این کارها حتما پشت سیستم کامپیوتر بشینید. برنامه‌های زیادی برای کنترل و مدیریت ارزهای دیجیتال وجود دارد. در این مطلب از رهنامه برنامه های ارز دیجیتال برای اندروید و آیفون را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

برنامه ارز دیجیتال برای آیفون و اندروید Coinbase

بهترین برنامه های بیت کوین و ارزهای دیجیتال

برنامه ارز دیجیتال برای آیفون و اندروید Coinbase از بهترین برنامه‌ها در زمینه رمزنگاری است. طراحی خوب این برنامه به شما کمک می‌کند تا ارز دیجیتال خود را به راحتی مدیریت کنید. با این برنامه می‌توانید به سادگی حساب بانکی خود را متصل کنید یا از کارت اعتباری یا شیوه نقدی برای خرید بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش استفاده کنید. ویجتی برای فعال‌سازی اعلان هشدار قیمت در برنامه وجود دارد که می‌توانید آن را فعال کنید. صفحه اصلی برنامه قیمت هر چهار ارز، دارایی‌های شما و نمودارهای روز گذشته را نمایش می‌دهد.

برنامه ارز دیجیتال رایگان

برنامه های ارز دیجیتال برای آیفون Coinbase pro

بهترین برنامه های بیت کوین و ارزهای دیجیتال

Coinbase pro از بهترین برنامه های ارز دیجیتال برای آیفون است. این برنامه بر خلاف برنامه قبلی بیشتر برای افرادی است که در این زمینه تخصص‌های لازم را دارند. در این برنامه می‌توانید تمامی ویژگی‌های معمول معاملاتی Coinbase را داشته باشید. در عین حال، نمودارهایی پیشرفته با فرم سفارش پیشرفته‌تر در اختیار شما قرار می‌گیرد. برنامه پیشین دارای دوره انتظار سه روزه‌ای برای دریافت از حساب بانکی است که در این برنامه این دوره وجود ندارد.

برنامه ارز دیجیتال رایگان

برنامه بیت کوین برای آیفون Cointelegraph Markets Pro

برنامه بیت کوین برای آیفون

Cointelegraph Markets Pro دیگر برنامه بیت کوین برای آیفون است. این وب سایت به صورت مستقل روی خبرهای ارزهای دیجیتال کار می‌کند و بیشتر بر فناوری بلاک چین تمرکز دارد. اگر به بهبود فناوری بلاک چین و استفاده‌ های نوآورانه از این فناوری علاقه دارید، حتما این برنامه را نصب کنید. امکان انتقال از یک مقاله به مقاله دیگر وجود دارد و رابط کاربری برنامه ساده است. در نتیجه، استفاده از آن برای همه آسان خواهد بود.

برنامه بیت کوین برای آیفون

برنامه بیت کوین برای آیفون و اندروید Robinhood

برنامه بیت کوین برای آیفون

از دیگر بهترین برنامه های بیت کوین و ارزهای دیجیتال می‌توان به Robinhood اشاره کرد. با برنامه Robinhood می‌توانید سهام خود را بدون نیاز به کارمزد خرید و فروش کنید. البته در کنار این نکته مثبت، نقطه ضعفی هم وجود دارد و آن نداشتن بخش خبری به روز است. اگر می‌خواهید خبرهای روز را دریافت کنید باید ۵ دلار به صورت ماهیانه بپردازید.

برنامه ارز دیجیتال iOS و آیفون و اندروید FTX

برنامه بیت کوین برای آیفون

برنامه ارز دیجیتال iOS و اندروید FTX هم گزینه مناسبی برای کاربران iOS است. این برنامه قبلا با نام Blockfolio شناخته می‌شد و جز جامع‌ترین و غنی‌ترین برنامه‌های ردیابی دستی کوین در آیفون است. می‌توان این برنامه را به اکسل برنامه‌های ارز دیجیتال تشبیه کرد. رابط کاربری این برنامه بسیار خوب  و دقیق است. گزینه‌های مختلفی برای مدیریت ارز دیجیتال در آن وجود دارد. همچنین می‌توانید اطلاعات خود را ذخیره کنید تا هر بار که وارد آن می‌شوید، نیازی به ورود مجدد داده‌ها نباشد. با این برنامه می‌توانید کنترل کاملی بر ردیابی نمونه کارهای خود داشته باشید و سود و زیان شخصی را به صورت دقیق تفکیک کنید.

برنامه بیت کوین برای آیفون

برنامه بیت کوین رایگان Crypton

برنامه بیت کوین رایگان

Crypton برنامه بیت کوین رایگان برای کاربران iOS است. این برنامه نقطه مقابل FTX است. با این برنامه می‌توانید قیمت‌ها را در لحظه مشاهده کنید. امکان تغییر تم آن هم وجود دارد. نکته مثبت دیگر برنامه نداشتن تبلیغ یا پرداخت درون برنامه‌ای است. می‌توانید فهرست ارزها را بر اساس مشخصات موردنظر خود بچینید و نمودارها را بر اساس اولویت خود مشاهده کنید.

برنامه بیت کوین برای آیفون

برنامه ارز دیجیتال رایگان Delta Investment Tracker

برنامه ارز دیجیتال رایگان

Delta Investment Tracker دیگر برنامه ارز دیجیتال رایگان برای کاربران iOS و اندروید است. این برنامه رایگان است اما پرداخت درون برنامه‌ای هم دارد. این برنامه شباهت‌های زیادی به FTX دارد. کاربر می‌تواند بخش‌های مختلف برنامه را مدیریت کند، میزان مبادله، ارز، قیمت، خرید، مقدار و حتی هزینه‌ها را وارد کند. فرایند وارد کردن داده‌ها ساده است و گیج نخواهید شد. رابط کاربری برنامه ساده است و شما می‌توانید فونت‌ها را بزرگ‌تر کنید. امکان چینش بخش‌های مختلف بر اساس اولویت‌های شما هم وجود دارد. همچنین می‌توانید تغییر قیمت‌ها را به صورت زنده مشاهده کنید.

برنامه بیت کوین برای آیفون

برنامه بیت کوین کش و… برای آیفون Coin Ticker

برنامه ارز دیجیتال رایگان

Coin Ticker هم به شما قیمت لحظه ای بیت کوین را نمایش می‌دهد. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و شما می‌توانید به راحتی ارزهای دیجیتال را ارزیابی کنید. وقتی برای اولین بار برنامه را باز می‌کنید، فهرستی از کوین‌های برتر را می‌توانید مشاهده کنید. با انتخاب یک کوین می‌توانید صرافی مربوط به آن را انتخاب کنید و نمودار مربوط به آن را در روزهای مشخص، مشاهده کنید. قیمت‌ها، دفترچه سفارش و تاریخچه معاملات هم قابل مشاهده است. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که اطلاعات کدام کوین به شما نمایش داده شود.

برنامه بیت کوین کش

دانلود برنامه کیف پول بلاک چین رایگان Trust

برنامه ارز دیجیتال رایگان

Trust یکی دیگر از بهترین برنامه های بیت کوین و ارزهای دیجیتال برای iOS است. این برنامه تقریبا از هر کوینی پشتیبانی می‌کند و حتی توکن‌های کمتر شناخته شده را هم می‌توانید در آن بیابید. این برنامه رایگان است و کاربر می‌تواند از تمامی قابلیت‌های آن استفاده کند. در این برنامه می‌توانید موجودی کل سبد ارزهای دیجیتال خود را مشاهده کنید و ارزهای دیجیتال اضافی خریداری کنید.

برنامه بیت کوین کش

برنامه های ارز دیجیتال برای آیفون و اندروید Coin Stats

برنامه ارز دیجیتال اندروید

Coin Stats بهترین کیف پول بیت کوین برای گوشی است. این برنامه رایگان است اما برای استفاده از باقی قابلیت‌های آن باید اشتراک تهیه کنید. با این برنامه می‌توانید قیمت ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید. بیش از ۳۰۰۰ ارز در ۱۰۰ صرافی این برنامه وجود دارد. در صورت تمایل می‌توانید صرافی‌های موردنظر خود را به همراه کیف پول‌های خود همگام کنید. امکان فعال کردن هشدار قیمت، مشاهده اخبار، استفاده از ویجت و… هم وجود دارد.

برنامه ارز دیجیتال اندروید Cobo

برنامه ارز دیجیتال اندروید

Cobo برنامه ارز دیجیتال اندروید است که با آن می‌توانید کیف پول ارزهای مختلف را مدیریت کنید. این ارزها شامل بیت کوین، اتریوم، Ripple، ZCash و… می‌شوند. این برنامه از برخی از فناوری‌های پیشرفته ارزای دیجیتال مانند Proof of Stake هم پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، امکان استفاده از آن در بیش از ۸۰ کشور وجود دارد.

برنامه بیت کوین کش Coins.ph Wallet

برنامه ارز دیجیتال اندروید

برنامه ارز دیجیتال رایگان Coins.ph به شما کمک می‌کند تا موجودی ارز دیجیتال خود را بررسی کنید. وجوه موردنظر خود را به دیگران انتقال دهید، پرداختی‌ها را مدیریت کنید و… . در این برنامه بخشی برای خرید کارت هدیه هم وجود دارد. علاوه بر این موارد، این برنامه قابلیت‌های دیگری هم دارد که می‌توانند برای شما مفید باشند.

برنامه ارز دیجیتال برای آیفون و اندروید CryptoWake

برنامه ارز دیجیتال اندروید

CryptoWake نرم افزار بیت کوین اندروید و آیفون است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که اطلاعات موردنظر خود را روی صفحه نمایشگر داشته باشند. علاوه بر ساعت، تاریخ، اعلان‌ها و… می‌توانید بخش فید خبری، قیمت‌ها، آمار ارزهای دیجیتالی مختلف و… را هم به این شکل مشاهده کنید. البته همین امر موجب می‌شود تا باتری گوشی شما زود تمام شود.

دانلود نرم افزار کیف پول بلاک چین رایگان Cash App

برنامه ارز دیجیتال رایگان

Cash App دیگر برنامه بیت کوین برای گوشی‌های آیفون است. این برنامه رایگان است به کاربر این امکان را می‌دهد تا خرید و فروش فوری بیت کوین را انجام دهد. علاوه بر این، می‌توانید اخبار بیت کوین را مشاهده کنید و قیمت‌های آن را در لحظه ببینید. استفاده از این برنامه ساده است و انجام معاملات نیز برای کاربران راحت خواهد بود.

دانلود نرم افزار کیف پول بلاک چین رایگان

دانلود برنامه کیف پول بیت کوین آیفون CEX

برنامه ارز دیجیتال رایگان

CEX هم از بهترین برنامه های بیت کوین و ارزهای دیجیتال iOS است. این برنامه شباهت‌های زیادی به Coinbase دارد. اگر در زمینه ارزهای دیجیتال مبتدی هستید، این برنامه می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این برنامه از آلتکوین‌های زیادی پشتیبانی می‌کند. انتقال وجه، واریز کردن و… در این برنامه به سادگی انجام می‌شود.

دانلود نرم افزار کیف پول بلاک چین رایگان

برنامه ارز دیجیتال اندروید و آیفون Gemini

دانلود برنامه بیت کوین برای اندروید

برنامه ارز دیجیتال اندروید و آیفون Gemini به گونه‌ای طراحی شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا ده ارز دیجیتال را به صورت همزمان کنترل کنید. این برنامه در سال ۲۰۱۴ عرض شد و یکی از قدیمی‌ترین موارد در این زمینه است. میزان امنیت این برنامه بالا است و تا کنون هرگز هک نشده است.

برای یادگیری نحوه ثبت نام در بیت کوین، مطلب آموزش نحوه ساخت کیف پول بیت کوین را مطالعه کنید.

دانلود نرم افزار بیت کوین برای موبایل eToro

دانلود برنامه بیت کوین برای اندروید

eToro بهترین نرم افزار بیت کوین برای اندروید و آیفون است. مدیریت ارزهای دیجیتال در این برنامه راحت است و شما می‌توانید معاملات کوتاه مدت خود را در آن کنترل کنید. این برنامه داده‌های استراتژیک ارزشمندی را از موفق‌ترین معامله‌گران آنلاین خود به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید. این برنامه هیچ هزینه‌ای از کاربران دریافت نمی‌کند.

دانلود برنامه نمایش قیمت ارزهای دیجیتال BlockFi

دانلود برنامه بیت کوین برای اندروید

BlockFi نرم افزار بیت کوین اندروید و آیفون است که صاحبان آن ادعا دارند ۳ الی ۷٫۵ درصد سود در دارای‌های ارز دیجیتال به آن‌ها تعلق دارد. شروع کار در این برنامه بسیار ساده است و برای سرمایه‌گذاری باید از کوین‌هایی مانند USDC و GUSD استفاده کنید. این موارد می‌توانند تا ۷٫۵ درصد سود برای شما به همراه داشته باشند.

دانلود برنامه کیف پول بلاک چین برای اندروید و آیفون WeBull

دانلود برنامه بیت کوین برای اندروید

برنامه بیت کوین اندروید و آیفون WeBull هم می‌تواند به شما در زمینه کنترل و مدیریت ارزهای دیجیتال کمک کند. طراحی ظاهری این برنامه بسیار زیبا است و کار کردن با آن هم ساده است. البته در این برنامه بخش خبری وجود ندارد و شاید این امر برای تازه‌کارها مهم باشد. با این حال کار کردن با آن ساده است و اگر منبع خبری معتبری در کنار آن داشته باشید، متوجه این فقدان نخواهید شد.

دانلود برنامه نمایش قیمت بیت کوین Blockchain

دانلود برنامه بیت کوین برای اندروید

Blockchain از محبوب‌ترین‌ها در زمینه برنامه بیت کوین اندروید و آیفون است. اگر مبتدی هستید، به سادگی می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه از تعداد زیادی از ارزهای دیحیتال پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد بیت کوین‌ها و آلت کوین‌ها را به راحتی ذخیره، مدیریت و خرید و فروش کنند.

دانلود برنامه بیت کوین برای اندروید و آیفون Voyager

بهترین برنامه های بیت کوین و ارزهای دیجیتال

Voyager برنامه بیت کوین اندروید و آیفون دیگری است که می‌توانید روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه هم به دلیل ظاهر ساده‌ای که دارد مناسب مبتدیان است. البته برای شروع کار به ده دلار نیاز دارید. در این برنامه نمی‌توانید معاملات واقعی را کنترل کنید. این برنامه سود را بدون کمیسیون به حساب شما منتقل می‌کند.

دانلود کیف پول بیت کوین برای اندروید و آیفون Exodus

دانلود کیف پول بیت کوین برای اندروید

Exodus از بهترین کیف پول‌های رمزنگاری است. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و مناسب افرادی است که با بیت کوین و ارزهای دیجیتال آشنایی زیادی ندارند. این برنامه از بیش از ۱۲۵ ارز رمزپایه پشتیبانی می‌کند. البته کارمزد معاملات کمی زیاد است. این کیف پول امنیت زیادی دارد و برای خرید و فروش کوین‌‌های دیجیتال بسیار مناسب است.

دانلود برنامه نمایش قیمت ارزهای دیجیتال Investing.com Cyrpto News

دانلود برنامه نمایش قیمت ارزهای دیجیتال

Investing.com Cyrpto News به شما کمک می‌کند تا قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید. این برنامه قیمت ۱۳۰۰ آلتکوین و سایر ارزها را به شما نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید آمارهایی مانند حجم معاملات، مشاهده سود و زیان ارزهای دیجیتال و… را مشاهده کنید. این برنامه شامل یک مبدل ارز، اخبار، تم تیره و… هم می‌شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه به معرفی بهترین کیف پول بیت کوین برای گوشی پرداختیم. شما از کدام یک از این برنامه ها استفاده می کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 371 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.