رهنامه ۶ تا از بهترین برنامه ها برای ساخت ویدیو یوتیوب و یوتیوبر ها - رهنامه

YouTube ▶️ با بیش از سه میلیارد جستجو در ماه، پس از گوگل، دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است. یک کانال یوتیوب می‌تواند محل مناسبی برای درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا باشد و فرصت‌های زیادی را در اختیار آنان قرار دهد. اگر می‌خواهید بازدید زیادی داشته باشید، باید کیفیت محتوای خود را بالا ببرید و ویدیوهایی جذاب بسازید. در عین حال، باید به نکات کلیدی دیگری هم برای مدیریت کانال خود توجه کنید. برای این کار می‌توانید از برنامه‌های مخصوص استفاده کنید. در این مطلب از رهنامه ۶ تا از بهترین برنامه ها برای ساخت ویدیو یوتیوب و یوتیوبر ها را معرفی می‌کنیم.

دانلود برنامه های لازم برای یوتیوبر ها

The 6 Best Apps for YouTube Creators

برنامه‌ های زیادی وجود دارند که می‌توانند به رشد کانال Youtube شما کمک کنند. برای افزایش مخاطب می‌توانید از این برنامه‌ها استفاده کنید و بخش‌های مختلف کانال خود را مدیریت کنید. در این مطلب از رهنامه بهترین ابزارها و برنامه های لازم برای یوتیوبر شدن را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

نسخه کامل این برنامه‌ها را می‌توانید از سایت‌های ایرانی دانلود کنید.

برای یوتیوبر شدن چه چیزهایی لازم است؟ TubeBuddy

برنامه های لازم برای یوتیوبر شدن

از بهترین برنامه های مناسب یوتیوب و مدیریت آن TubeBuddy است. این برنامه را می‌توانید روی گوشی خود نصب کنید یا افزونه آن را به مرورگر خود اضافه کنید. از این برنامه برای ساختن کلیدواژه‌های مناسب و قوی می‌توانید استفاده کنید تا بتوانید رتبه کانال و ویدیوهای خود را بالا ببرید. افزونه آن را می‌توانید روی کروم، فایرفاکس و سافاری نصب کنید. سپس رتبه خود را با سایر رقبا مقایسه کنید. همچنین می‌توانید از ان برای تست کردن عناوین، توضیحات، تصاویر بندانگشتی و تگ‌ها هم بهره ببرید و ببنید که کدام یک برای کانال شما مناسب‌تر هستند.

برنامه های لازم برای یوتیوبر شدن

این ابزار دارای قابلیت زمان‌بندی است. به این معنا که می‌توانید زمان آپلود ویدیو را از قبل تعیین کنید تا در کانال شما منتشر شود. حتی می‌توانید به صورت گروهی ویدئوها را حذف، آپدیت و ویرایش کنید. این ابزار دارای بخش رایگان و اشتراکی است.

برنامه مدیریت یوتیوب vidIQ

برنامه مدیریت یوتیوب

برنامه vidIQ شبیه به برنامه قبلی فهرست ما است و قابلیت‌های مدیریتی مشابهی دارد و جز پیش نیاز های یوتیوبر شدن است. این ابزار هم دارای افزونه‌ای رایگان است که می‌توانید آن را به گوگل کروم اضافه کنید. با استفاده از هوش مصنوعی این ابزار می‌توانید به تجزیه و تحلیل آمار کانال خود بپردازید و آن‌ها را با کانال‌های دیگران مقایسه کنید. با استفاده از آن می‌توانید کلمات کلیدی و تگ‌های برتر کانال های رقیب را شناسایی کنید.

برنامه مدیریت یوتیوب

همچنین می‌توانید آمار بازدید یوتیوب و امتیاز سئوی ویدئوهای خود را بررسی کنید و رتبه‌بندی ویدئوها را با توجه به عناوین، توضیحات و سایر داده‌ها مشاهده کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید ببینید که چه کسی محتوای شما را تماشا می‌کند. بنابراین، می‌توانید ویدئوهای خود را برای این دسته از مخاطبان و نیازهای آنان بسازید. ویژگی دیگر این ابزار این است که به شما کمک می‌کند میزان لایک و Dislike هر ویدئو را داشته باشید و آنان را با هم مقایسه کنید. این ابزار رایگان است اما برای استفاده از تمامی خدمات آن باید اشتراک خریداری کنید.

برنامه مدیریت و تجزیه و تحلیل آمار کانال یوتیوب YouTube Studio

برنامه مدیریت و تجزیه و تحلیل آمار کانال یوتیوب

YouTube Studio برنامه مدیریت یوتیوب گوشی اندروید ، آیفون و… است که به صورت رسمی توسط یوتیوب عرضه شده است. از بخش مربوط به YouTube Stadio که در کانال یوتیوب شما قرار دارد، در کامپیوتر هم می‌توانید استفاده کنید. این ابزار رایگان است و با آن می‌توانید به سادگی کانال خود را تجزیه و تحلیل کنید. با این ابزار می‌توانید بازدیدها را در زمان واقعی مشاهده کنید، به نظرات پاسخ دهید، مسائل مختلف را نظارت کنید و حتی نام کانال و تصویر پروفایل خود را تغییر دهید. همچنین می‌توانید نظرات را بررسی کنید و بخش‌های مختلف کانال را رصد کنید. این ابزار را در منوی یوتیوب می‌توانید پیدا کنید و از آن در گوشی یا کامپیوتر خود استفاده کنید.

برای یادگیری جستجوی بهتر در یوتیوب، مطلب آموزش ترفندها و عملگرهای جستجو در یوتیوب را مطالعه کنید.

برنامه ادیت برای یوتیوبر ها: Canva

برنامه مدیریت و تجزیه و تحلیل آمار کانال یوتیوب

Canva برنامه ویرایش فیلم برای یوتیوب و… است. این ابزار قالب‌های زیادی برای Youtube دارد و شما می‌توانید بخش‌های مختلف آن را ویرایش کنید. با این ابزار می‌توانید با سرعت بالا ویدئوهای حرفه‌ای بسازید و همزمان با تیم خود روی یک پروژه کار کنید. بخش ساخت بنر این برنامه رایگان است و امکان ساخت بنری حرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امکان ایجاد واترمارک و ساخت تصاویر بندانگشتی هم وجود دارد.

همچنین می‌توانید از بخش موسیقی، انیمیشن و GIF آن هم برای ساخت ویدیو یوتیوب استفاده کنید. کار کردن با Canva آسان است و رابط کاربری ساده‌ای هم دارد. افکت‌های مختلفی در آن وجود دارد و ابزار اصلی ویرایش ویدئو را هم می‌توانید در آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های مثبت این ابزار، امکان ساخت و ویرایش ویدئو و موارد دیگر در قالب یوتیوب است. با این ابزار می‌توانید ابعاد صحیح بخش‌های مختلف یوتیوب را داشته باشید و بر اساس آن‌ها، چیزهای مختلف را طراحی کنید.

اگر می‌خواهید ویدیوهای پربازدید یوتیوب را به سادگی پیدا و مشاهده کنید، مطلب ۵ ترفند برای دسترسی و مشاهده پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب را مطالعه کنید.

بهترین برنامه برای ساخت کاور یوتیوب: Intro Maker, Outro Maker

برنامه های لازم برای یوتیوبر شدن

برای ساخت کاور یوتیوب با گوشی و همچنین ساخت ویدیو یوتیوب برای تیتراژ ابتدایی و پایانی، می‌توانید از Intro Maker, Outro Maker استفاده کنید. با کمک این برنامه در ۵ دقیقه می‌توانید این کار را انجام دهید! حجم برنامه کم است و رابط کاربری ساده‌ای دارد. قالب‌های زیادی در برنامه وجود دارد. کافی است قابل موردنظر خود را انتخاب کنید و فایل ویدئویی و صوتی را وارد کنید. باقی کارها را هم به برنامه بسپارید. امکان اضافه کردن تصویر، متن متحرک، لوگو و… هم وجود دارد.

بهترین برنامه های مناسب یوتیوب: AZ Screen Recorder

بهترین برنامه های مناسب یوتیوب

AZ Screen Recorder از برنامه های لازم برای یوتیوبر شدن است. این برنامه برای ضبط کردن اسکرین گوشی اندروید طراحی شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید وضوح ضبط ویدئو، نرخ بیت و فریم ریت را تغییر دهید و روی ویدئوها افکت تایپ لپس بگذارید. این برنامه از ضبط میکروفون هم پشتیبانی می‌کند. امکان اسکرین شات گرفتن و ویرایش تصویر هم وجود دارد. همچنین می‌توانید در میانه ضبط، آن را متوقف کنید و هر زمان که خواستید ادامه دهید.

این برنامه بخشی برای ویرایش و ساخت ویدیو یوتیوب دارد که می‌توانید ویدئوهای کوتاه را با هم ادغام کنید. اگر کانالی با محتوای آموزشی گوشی دارید، گیمر هستید یا هر از گاهی باید مواردی را روی گوشی خود ضبط کنید و به مخاطبان خود نمایش دهید، این برنامه برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه بهترین برنامه های مناسب یوتیوب و مدیریت آن را معرفی کردیم. شما ترجیح می دهید از کدام برنامه برای مدیریت کانال خود استفاده کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 449 views بار دسته بندی : معرفی سرویس تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.