رهنامه ۷ روش رفع ارور You don’t have permission to access / on this server - رهنامه

دیدن ارور و خطا در هنگام وبگردی کاربران را نگران می کند. یکی از مشکلاتی که در هنگام کار با مرورگر ? ممکن است با آن برخورد کنید، ارور Forbidden هست. همراه رهنامه با آموزش روش های رفع ارور You don’t have permission to access / on this server باشید.

حل مشکل پیغام خطای You don’t have permission to access / on this server

Fix Error Message You don’t have permission to access / on this server

اگر هنگام باز کردن یک وب سایت خاص با ارور Access Denied You don’t have permission روبرو می‌شوید، احتمالاً دلیل آن این است که مشکلی مربوط به شبکه در مرورگر وجود دارد. این خطا می گوید که “شما اجازه دسترسی به (URL) این سرور را ندارید” (You don’t have permission to access (URL) on this server). با بروز این خطا، کاربران نمی توانند وب سایت را در مرورگر خود باز کنند. قبلا نیز در رهنامه، روش رفع ارور Server not found آموزش داده شد.

دلایل ارور Access Denied You don’t have permission

ارور you don’t have permission to access / on this server می تواند به دلیل نرم افزار VPN یا افزونه ان باشد، که می توانید آن را غیرفعال کنید. همچنین این مشکل نیز زمانیکه Firefox به جای تنظیماتی که در Windows شما وجود دارد، از تنظیمات پروکسی یا VPN های مختلف استفاده می کند، رخ می‌دهد. هرگاه وب سایتی متوجه مشکلی در شبکه یا کوکی های مرورگر شما شود، شما را مسدود می کند.

رفع خطای You don’t have permission to access / on this server با غیرفعال کردن VPN

برای اینکار، بر روی دکمه Start کلیک راست کرده و Run را انتخاب کنید. عبارت ncpa.cpl را در Run تایپ کنید و بر روی OK کلیک کنید تا صفحه کنترل مانند تصویر زیر باز شود.

رفع خطای you don't have permission to access / on this server با غیرفعال کردن VPN

روی VPN خود راست کلیک کنید، تا گزینه disable را برای آن انتخاب کنید. سپس سعی کنید وب سایت را با اتصال استاندارد خود باز کنید.

رفع ارور you don’t have permission to access / on this server از طریق خاموش کردن افزونه های VPN

برای رفع مشکل you do not have permission to access در Google Chrome، روی سه نقطه Customize Google Chrome در بالا سمت راست مرورگر کلیک کنید. سپس مسیر Extensions > More Tools را دنبال کنید.

رفع ارور you don't have permission to access / on this server از طریق خاموش کردن افزونه های VPN

برای خاموش کردن، دکمه کشویی برنامه افزودنی VPN را بزنید.

رفع مشکل you have been denied permission to access با لغو Proxy server

ابتدا Internet Options را در ویندوز جستجو کنید. می‌توانید همزمان کلید Windows و S را فشار دهید تا کادر جستجو باز شود. روی ان کلیک کنید تا پنجره نشان داده شده در عکس زیر مستقیما باز شود.

رفع مشکل you have been denied permission to access با لغو Proxy server 
سپس تب Connections را انتخاب کنید.

رفع مشکل you have been denied permission to access با لغو Proxy server 

روی دکمه LAN settings کلیک کنید تا پنجره Local Area Network (LAN) Settings باز شود.

Local Area Network (LAN) Settings

تیک گزینه Use a proxy server for your LAN را بردارید. در نهایت OK را کلیک کنید. همچنین می توانید مطلب حل مشکل Unable to connect to the proxy server را در رهنامه مطالعه کنید.

رفع مشکل you do not have permission to access در Firefox

جهت رفع ارور you don’t have permission to access / on this server، ابتدا Firefox را باز کنید و سپس روی دکمه منو (سه خط) کلیک کنید Options را انتخاب کنید. همچنین می توانید برای باز کردن آن، about: preferences را در نوار آدرس تایپ کنید. در مسیر General> Network Proxy روی دکمه Settings کلیک کنید. در پنجره Connection Settings باز شده، Use system proxy settings را انتخاب کنید.

رفع مشکل you do not have permission to access در Firefox

با این کار مطمئن خواهید شد که Firefox، از همان network settings که در رایانه ویندوز شما تنظیم شده است، استفاده می کند. اگر مشکل برطرف نشد، از مرورگر دیگری برای باز کردن وب سایت استفاده کنید.

رفع مشکل You do not have permission to access با پاک کردن تمام داده های سایت

کاربران Firefox می توانند با پاک کردن کلیه داده های وب سایتی که خطا ایجاد کرده، خطای Access Denied را برطرف کنند. برای این کار کلید میانبر Ctrl + H را روی فایرفاکس فشار دهید. بعد روی وب سایتی که باز نمی شود، در نوار کناری History کلیک راست کنید.

رفع مشکل you do not have permission to access با پاک کردن تمام داده های سایت

گزینه Forget about this site را انتخاب کنید. این گزینه کلیه داده ها از جمله تاریخچه، حافظه پنهان، کوکی ها و رمزهای عبور را پاک می کند. بنابراین اگر گذرواژه یا اطلاعات مهمی در وب سایت دارید، آن را ذخیره کنید. بطور مشابه نیز می توان همین کار را برای مرورگر های دیگر انجام داد.

حل مشکل You don t have permission to access on this server از طریق پاک کردن داده های مرورگر

کاربران Chrome می توانند با فشار دادن کلید میانبر Ctrl + Shift + Delete دیتا های ان را پاک کنند. سپس All time انتخاب کنید. تیک Browsing history, Cookies and other site data و Cached images and files را بزنید.

حل مشکل you don t have permission to access on this server از طریق پاک کردن داده های مرورگر

در نهایت روی دکمه Clear data کلیک کنید.

رفع خطای you don’t have permission to access / on this server از طریق ریست کردن مرورگر

با بازنشانی مرورگر وب، همه داده ها پاک می شوند و برنامه های افزودنی VPN غیرفعال می شوند. با تایپ کردن /chrome://settings در نوار URL آن مرورگر و فشار دادن کلید، می توانید Chrome را بازنشانی کنید. بر روی Advanced کلیک کنید. سپس به Restore settings to their original defaults بروید.

رفع خطای you don't have permission to access / on this server از طریق ریست کردن مرورگر

برای تأیید Reset setting را کلیک کنید .

برای انجام همین کار در Firefox، روی دکمه باز کردن منو مرورگر کلیک کنید. سپس به مسیر Help > Troubleshooting Information بروید.

Help > Troubleshooting Information.” width=”600″ height=”321″></p>
<p>در نهایت دکمه Refresh Firefox را که مستقیماً در زیر نشان داده شده فشار دهید. برای رفع ارور های دیگر از جمله <a href=ارور Request Timeout و ارور DNS server not responding، می‌توانید آموزش آنها را در رهنامه دنبال کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز، ۷ روش رفع ارور You don’t have permission to access / on this server را بررسی کردیم و امیدواریم دیگر مشکلی در این زمینه نداشته باشید. می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه و سایر مسایل مرتبط را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 242 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.