رهنامه ۸ تا از بهترین آموزش سه تار و کوک کردن آن برای اندروید - رهنامه

سه تار ? یکی از سازهای اصیل ایرانی است که اوتار هم نامیده می شود. این ساز که به خانواده تنبور تعلق دارد مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد. اگر شما هم جزو این افراد هستید می توانید به طرق مختلفی نحوه ساز زدن را یاد بگیرید یکی از این راه ها استفاده از برنامه های اندرویدی است. به همین خاطر در مطلب امروز ما بهترین برنامه های آموزش سه تار و کوک کردن آن برای اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود برنامه تیونر و آموزش سه تار برای اندروید

Best Setar Learning Apps

همانطور که گفته شد، سه تار عضوی از خانواده ساز تنبور است که برای استفاده از آن؛ باید به صورت افقی سه تا را روی ران پا قرار دهید؛ دسته در طرف چپ و کاسه در سمت راست شما باید قرار بگیرد. کاربر با استفاده از سر انگشتان دست چپ، دست خود را روی پره های دسته حرکت می دهد و با ناخن انگشت سبابه دست راست بر آن زخمه می زند. برای یادگرفتن این ساز به تمرین کردن زیادی نیاز دارید به همین خاطر می توانید از شبیه ساز سه تار برای اندروید کمک بگیرید و آموزش سه تار رایگان را دریافت کنید (بدون اینکه هزینه زیادی برای کلاس های سه تار پرداخت کنید). در ادامه ما ۸ نرم افزار آموزش سه تار برای اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزش سه تار

ساز سه تار – برنامه آموزش سه تار برای اندروید

اگر قصد استفاده از برنامه آموزش سه تار برای اندروید را دارید می توانید از ساز سه تار استفاده کنید. اگر کاربری آماتور هستید می توانید ریتم ها و آکوردهای ایرانی را همراه با دستگاه های موسیقی اصیل ایرانی داشته باشید به طور که می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را به راحتی بنوازید. از قابلیت های برنامه ساز سه تار می توان به پشتیبانی از دستگاه های موسیقی ایرانی؛ ریتم ایرانی؛ قابلیت لمس چند زمان؛ قابلیت ریز زدن با نگه داشتن انگشت روی سیم, صداهای پد؛ آکورد اتوماتیک و غیره اشاره کرد.

ساز سه تار - برنامه آموزش سه تار برای اندروید

آموزش گام به گام سه تار با اپلیکیشن آموزش سه تار

اپلیکیشن آموزش سه تار به صورت فیلم های آموزشی به شما نحوه استفاده از سه تار را آموزش خواهد داد. توجه داشته باشید که اکثر فیلم های آموزشی این برنامه پولی است. با تهیه این برنامه می توانید با ساز سه تار آشنا شوید؛ ساختار سه تار را بشناسید، نحوه قرار دادن دست ها روی سه تار را یاد بگیرید، با بمل و کروم روی ساز آشنا شوید؛ فاصل پره ها را تنظیم کنید؛ نت ها را روی سیم ها شناسایی کنید؛ در پایین دسته پرده ها را شناسایی کنید؛ تمرین های اولیه را دریافت کنید؛ با سیم های ساز تمرین کنید؛ نت فا و نت ر بنوازید؛ نت های بالا دسته روی سیم اول را تکرار کنید؛ نت های چنگ را بشناسید و بنوازید.

با استفاده از اپلیکیشن آموزش سه تار می توانید با مضراب چپ و راست نت چنگ را بنوازید؛ نت لا را روی سیم دوم تمرین کنید؛ با مضراب چپ و راست به صورت همزمان بنوازید و الی آخر… اگر به غیر از سه تار، به سازی مانند گیتار علاقه دارید می توانید به بررسی ۱۲ مورد از بهترین برنامه گیتار اندروید مبتدی و حرفه ای بپردازید.

آموزش گام به گام سه تار با اپلیکیشن آموزش سه تار

زخمه (آموزش سه تار) – دانلود نرم افزار آموزش سه تار برای گوشی

زخمه آموزش سه تار دوره مقدماتی را در اختیار شما قرار می دهد. این اپلیکیشن بهترین نرم افزار آموزش سه تار است که از طریق آن می توانید آموزش های تئوری موسیقی؛ نت شناسی و نت خوانی را دریافت کنید. از قابلیت برنامه زخمه می توان به ۴۰ درس مقدماتی؛ مشاهده نت ها، ویدیوهای آموزشی نواختن مضراب ها و گرفتن پرده ها؛ سازشناسی؛ شناخت نت ها؛ رابط کاربری ساده و راحت و غیره اشاره کرد.

زخمه (آموزش سه تار) - دانلود نرم افزار آموزش سه تار برای گوشی

توجه اگر از اندروید ۵ (مانند نکسوس ۵) استفاده می کنید؛ استفاده از این برنامه را به شما توصیه نمی کنیم چون با بهم ریختگی فونت مواجه خواهید شد.

نرم افزار سه تار

با دانلود این برنامه تار و سه تار به صورت رایگان, می توانید نواهای اساتید بزرگ ایران مانند استاد ابولحسن صبا، استاد جلال ذولفنون، استاد جلیل شهناز و دیگر اساتید بزرگ را دریافت کنید. از قابلیت های این برنامه می توان به رابط کاربری ساده و گرافیک زیبا؛ پخش ساده آهنگ ها؛ ذخیره آهنگ ها در گوشی؛ تنظیم آهنگ ها به عنوان زنگ گوشی؛ آپدیت نت های آهنگ ها و غیره اشاره کرد.

نرم افزار سه تار

این برنامه برای اجرا شدن به اندروید ۲٫۱ به بالا نیاز دارد.

دانلود سه تار برای اندروید با برنامه آموزش نت خوانی سه تار

برنامه آموزش نت خوانی سه تار یک برنامه رایگان است که با استفاده از گرافیک های زیبا به شما نحوه نت خوانی را آموزش خواهد داد. این برنامه با استفاده از آزمون و خطا نت ها را به شما یاد خواهد داد, به طور مثال با نشان دادن شکل نت ها از شما می خواهد تا اسم نت را انتخاب کنید. اگر به پیانو علاقمندید می توانید ۱۲ تا از بهترین برنامه های شبیه ساز و آموزش پیانو اندروید و آیفون را استفاده کنید.

دانلود سه تار برای اندروید با برنامه آموزش نت خوانی سه تار

آموزش زدن آهنگ با سه تار با استفاده از برنامه تار و سه تار (حرفه ای) HD

تار و سه تار (حرفه ای) HD یک برنامه اندرویدی رده بالا است که حتی دارای نسخه بین المللی هم می باشد و از عمر آن فقط ۸ ماه می گذرد. برنامه تار و سه تار دارای گرافیک عالی است و شما می توانید برنامه را با زبان پارسی، انگلیسی، ترکی و عربی دریافت کنید. برنامه تار و سه تار ما در اینجا از کوک های ماهور؛ آواز بیات اصفهان؛ راست پنجگاه؛ شور؛ نوا و افشاری پشتیبانی می کند و صداهای با کیفیت HD و واقعی را ارائه می دهد. از قابلیت های دیگر این برنامه می توان به تکنیک های اشاره؛ ویبراتو؛ مضراب ریز؛ مضراب تک سیم؛ مضراب و اخوان؛ ریتم های اختصاصی، نمایش نت ها با زبان های مختلف؛ امکان ضبط و پخش نوازندگی و غیره اشاره کرد.

آموزش زدن آهنگ با سه تار با استفاده از برنامه تار و سه تار (حرفه ای) HD

برنامه کوک سه تار برای اندروید

اگر نوازنده ای هستید که با مشکل کوک ساز دست و پنجه نرم می کنید می توانید برنامه کوک یار سه تار (تیونر) + تنظیم پرده را روی گوشی اندروید خود نصب کنید. با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به تیونر سه تار خارجی ندارید. کوک های پشتیبانی شده در این برنامه شامل دو-سل-دو-دو؛ دو-سل-ر-ر؛ دو-فا-دو-دو، دو-سل-دو-فا، دو-سل-لا-ر، دو-فا-سی بمل-سی بمل، دو-سل-سی بمل-فا، دو-فا-می بمل-می بمل؛ دو-سل-لا کرن-ر؛ دو-فا-ل-دو و دو-فا-سل کرن-می بمل می باشد. کافیست که این برنامه را در گوشی اندروید خود را باز کنید و کوک دلخواه خود را انتخاب کنید.

برنامه کوک سه تار برای اندروید

آموزش کوک سه تار – برنامه تیونر سه تار برای اندروید

برنامه آموزش کوک سه تار به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از تیونر؛ سه تار خود را تنظیم کنید. تمام آموزش های این برنامه ساده است و شما می توانید جدول کامل کوک دستگاههای اصیل موسیقی ایرانی؛ جدول تنظیم پرده ها و آموزش تعویض سیم سه تار را دریافت کنید.

آموزش کوک سه تار - برنامه تیونر سه تار برای اندروید

در آخر از شما دعوت می کنیم ۱۱ سرویس ساخت موزیک، نوازندگی با ویولون، ارگ، گیتار و.. آنلاین را بررسی کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز ۸ تا از بهترین آموزش سه تار و کوک کردن آن برای اندروید را به شما معرفی کردیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد. شما چه برنامه ای برای دانلود مترونوم سه تار برای اندروید یا دانلود دیاپازون سه تار برای اندروید می شناسید؟ آیا برنامه های اشاره شده در بالا توانستند به شما کمک کنند تا سه تار را یاد بگیرید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 493 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 6 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.