رهنامه ۸ تا از بهترین برنامه های جایگزین کلاب هاوس (Clubhouse) - رهنامه

Clubhouse ? از جدیدترین شبکه‌های اجتماعی است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. برای استفاده از این شبکه اجتماعی باید دعوتنامه داشته باشید. در غیر این صورت، امکان حضور در روم‌های آن را پیدا نخواهید کرد. این به معنای آن است که تمامی کاربران نمی‌توانند دعوتنامه کسب کنند. برنامه‌های مشابه خوبی وجود دارد که گزینه‌های مناسبی برای جایگزینی کلاب هاوس هستند. در این مطلب از رهنامه ۸ تا از بهترین برنامه های جایگزین کلاب هاوس (Clubhouse) را معرفی می‌کنیم.

دانلود و نصب برنامه مشابه کلاب هاوس

۸ Best Clubhouse Alternatives

بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی کلاب هاوس دعوتنامه‌ای برای حضور پیدا کردن در این برنامه را ندارند. در نتیجه، اصطلاحا پشت در می‌مانند و برای ورود باید دعوتنامه کسب کنند. کلاب هاوس بسیار جدید است و برنامه‌های مشابه دیگری وجود دارد که می‌توانید تا دریافت دعوتنامه از آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب از رهنامه برنامه‌های جایگزین Clubhouse را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

برنامه شبیه کلاب هاوس Discord

8 تا از بهترین برنامه های جایگزین کلاب هاوس (Clubhouse)

Discord می‌تواند گزینه خوبی برای جایگزین Clubhouse باشد. این برنامه شبیه به Skype است اما گیمرها از آن استفاده می‌کنند. امکان ارسال متن، صدا و برقراری ارتباط تصویری نیز وجود دارد. امکان ساخت گروه یا سرور هم وجود دارد و می‌توانید گروه‌هایی با موضوعات دلخواه خود بسازید.

امکان جستجو برای پیدا کردن روم و گروه وجود ندارد اما می‌توانید گروه خود را بسازید و دعوتنامه آن را برای دوستان خود ارسال کنید. از ویژگی‌های مثبت این برنامه این است که برخلاف بسیاری از سرویس‌های مشابه، میزان تاخیر صدا در آن کم است.

امکان تنظیم محدودیت برای روم‌ها و گروه‌ها وجود دارد. شما می‌توانید با گذاشتن محدودیت‌ها از شلوغ شدن گروه جلوگیری کنید.

برای آشنایی بیشتر با کلاب هاوس می‌توانید به مطلب آموزش ثبت نام و استفاده از برنامه شبکه اجتماعی Clubhouse مراجعه کنید.

Twitter Spaces جایگزین Clubhouse

8 تا از بهترین برنامه های جایگزین کلاب هاوس (Clubhouse)

Twitter Spaces برنامه با امکانات Clubhouse است. این سرویس در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی شد. برای استفاده از آن باید عضو توئیتر شوید. مدیران آن اعلام کرده‌اند که قرار دادن محدودیت‌ها و محدود کردن کاربران در هر Space امکان‌پذیر است. برای ساخت Twitter Space، وارد توئیتر شوید. سپس آیکون Tweet یا Compose را که شبیه به + است، فشار دهید و نگه دارید.

Spaces را انتخاب کنید. اگر Spaces را پیدا نمی‌کنید به این معناست که این قابلیت هنوز برای اکانت شما فعال نشده است. اگر بتوانید Space درست کنید، افراد مختلفی می‌توانند وارد آن شوند و صحبت‌های شما را بشنوند. شما می‌توانید برای صحبت کردن محدودیت ایجاد کنید. در حال حاضر تنها ده نفر به صورت همزمان می‌توانند در یک Space حرف بزنند. همانند کلاب هاوس زمانی که گفتگوی شما پایان بیابد، آن Space بسته خواهد شد.

برنامه شبیه کلاب هاوس Spoon

8 تا از بهترین برنامه های جایگزین کلاب هاوس (Clubhouse)

Spoon گزینه خوبی برای جایگزین Clubhouse است. این سرویس صوتی دارای بیش از ۳۰ میلیون کاربر است. در این برنامه می‌توانید با سایرین معاشرت کنید، آهنگ، پادکست و… گوش کنید. برخلاف کلاب هاوس می‌توانید لایو استریم‌های خود را ذخیره کنید. امکان جستجوی روم‌ها و عضویت در آن‌ها هم وجود دارد. گذاشتن نظرسنجی هم در لایو استریم امکان‌پذیر است. این گونه می‌توانید نظرات مخاطبان خود را برای برنامه‌های بعدی بدانید.

برنامه شبیه کلاب هاوس Cappuccino

برنامه های جایگزین کلاب هاوس

Cappuccino برنامه خوب دیگری است که می‌تواند جایگزین کلاب هاوس شود. دانلود اپلیکیشن جایگزین کلاب هاوس Cappuccino برای کاربران اندروید و iOS امکان‌پذیر است. این برنامه حالتی دوستانه‌تر نسبت به کلاب هاوس دارد. شما می‌توانید ویس‌های کوتاهی در آن ارسال کنید. برای این کار کافی است روی علامت میکروفون بزنید. سپس ویس را به مخاطبین خود در این شبکه اجتماعی ارسال کنید.

Anchor ، برنامه شبیه کلاب هاوس

برنامه های جایگزین کلاب هاوس

Anchor هم می‌تواند مورد خوبی برای جایگزین Clubhouse باشد. این برنامه رایگان است و مخصوص کسانی است که می‌خواهند پادکست درست کنند. این برنامه توسط Spotify ساخته شده است. هر زمان که کسی به پادکست شما گوش بدهد، مبلغی به حسابتان واریز خواهد شد. امکان به اشتراک‌گذاری پادکست در پلتفرم‌های دیگر هم وجود دارد. همچنین می‌توانید پادکست خود را ویرایش کنید، برایش موسیقی بگذارید و… . علاوه بر این، می‌توانید با پنج شخص دیگر به طور همزمان صحبت کنید.

برنامه شبیه کلاب هاوس Riffr

برنامه های جایگزین کلاب هاوس

Riffr یک برنامه با امکانات Clubhouse است. این برنامه مخصوص کسانی است که می‌خواهند پادکست‌هایی کوتاه و ساده داشته باشند. کاربر می‌تواند در این فضا جستجو کند و به پادکست‌های دیگران گوش بدهد. همچنین امکان ارتباط برقرار کردن با افرادی که علایق مشابهی با شما دارند هم وجود دارد. در صورتی که حرفی برای گفتن دارید اما وقت کافی برای ساخت پادکست‌های آن چنانی ندارید، از این برنامه استفاده کنید.

Yac جایگزین Clubhouse

برنامه های جایگزین کلاب هاوس

Yac هم گزینه خوبی برای جایگزین Clubhouse است. این برنامه رایگان است و مناسب تیم‌هایی است که به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند و می‌خواهند با هم در ارتباط باشند. این برنامه محبوب کارمندان و شرکت‌ها است. با ضبط صدا و ارسال آن در گروه می‌توانید با سایر همکاران خود ارتباط برقرار کنید.

Stereo جایگزین Clubhouse

برنامه های جایگزین کلاب هاوس

Stereo برنامه با امکانات Clubhouse است که با آن می‌توانید به صورت زنده با دیگران صحبت کنید. کاربران می‌توانند روم‌های خود را بسازند. این برنامه مانند کلاب هاوس میزبان افراد معروفی چون Adam Carolla، Jeff Ross، Amazing Phil، Jeff Wittek، Jason Nash و… است. امکان ذخیره کردن لایو استریم‌ها هم وجود دارد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از رهنامه ۸ تا از بهترین برنامه های جایگزین کلاب هاوس (Clubhouse) را معرفی کردیم. شما ترجیح می‌دهید از کدام یک از این برنامه‌ها استفاده کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 438 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.