رهنامه ۸ تا از بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ - رهنامه

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که تبدیل عکس به نقاشی مدرن ✏️ چگونه امکان پذیر است؟ ما در این مطلب رهنامه،‌ لیستی از بهترین برنامه‌های تبدیل عکس به نقاشی را برای شما معرفی کرده‌ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود برنامه تبدیل عکس به نقاشی ویندوز ۱۰ ، ۸٫۱ و ۷

Best Program For Convert Photos To Drawings in Windows 10, 8.1 and 7

شاید این مسئله به ذهن‌تان رسیده باشد که عکس مورد علاقه‌تان را به یک نقاشی هنری تبدیل کنید. این کار باعث می‌شود که تصویر مورد نظر جلوه بیشتری بین بینندگان پیدا کند و همین موضوع اثرگذاری آن را بالا می‌برد. چند نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی برای ویندوز وجود دارد که به کمک آنها شما قادر به انجام این کار خواهید بود. لذا به نظر می‌رسد که برای رسم نقاشی دیگر نیازی به گذراندن دوره‌های نقاشی نداشته باشید. در ادامه لیستی از چند نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی برای ویندوز ۱۰ را معرفی می‌کنیم.

می توانید نسخه کامل و حرفه ای برنامه های معرفی شده را به صورت رایگان از وبسایت های معتبر فارسی دانلود کنید.

نرم‌افزار فتوشاپ

تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ، یکی از هزاران کاری است که شما می‌توانید به کمک این نرم‌افزار قدرتمند انجام دهید. بدون شک در زمینه طراحی گرافیک و ایجاد تغییرات در تصاویر، اولین نرم‌افزاری که به ذهن بسیاری خطور می‌کند، فتوشاپ است. این نرم‌افزار تولید شده توسط شرکت ادوبی، میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد. همچنین ابزارهای گسترده دیگری نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به کمک آنها بتوانند تصاویر خلاقانه خود را به وجود بیاورند.

دانلود برنامه تبدیل عکس به نقاشی ویندوز 10 ، 8.1 و 7

برای دیدن نحوه انجام اینکار میتوانید ویدیوهای آموزشی موجود در یوتیوب ، آپارات و.. را مشاهده کنید.

برنامه تبدیل عکس به نقاشی ویندوز SoftOrbits Sketch Drawer

نرم‌افزار SoftOrbits Sketch Drawer، یک نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم است. این نرم‌افزار برای تبدیل تصاویر دیجیتال به سیاه قلم کاربرد دارد. اساس کارکرد این نرم‌افزار تبدیل پیکسل‌ها به سیاه قلم است.

نرم‌افزار SoftOrbits Sketch Drawer دارای قالب‌های آماده‌ای است که می‌توانید از بین آنها یک نمونه مورد پسندتان را انتخاب کنید و تصویر خود را به کمک آن به نقاشی تبدیل کنید. در سایت نرم‌افزار SoftOrbits Sketch Drawer نیز آموزش‌های زیادی برای کار با این نرم‌افزار وجود دارد.

تبدیل عکس به نقاشی در ویندوز

نرم‌افزار تبدیل عکس به نقاشی برای ویندوز Akvis Sketch

نرم‌افزار AKVIS Sketch این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از جلوه‌های مختلف را در عکس‌های دیجیتال به وجود بیاورد. به کمک آن می‌توانید تصویر خود را به یک طرح سیاه و سفید یا یک نقاشی رن روغن تبدیل کنید.

این نرم‌افزار الگوریتم‌های بسیار قدرتمندی برای پردازش کامل و دقیق عکس شما دارد و می‌تواند نتیجه بسیار خوبی به شما بدهد. رابط کاربری نرم‌افزار بسیار راحت است و می‌توانید صرفا با چند کلیک نتیجه مورد نظرتان را به دست آورید. امکان تغییر کنتراست رنگ طرح نهایی نیز برای شما وجود دارد.

تبدیل عکس به نقاشی ویندوز
این نرم‌افزار با توجه به ویژگی تصویر شما بهترین فیلتر مناسب را نیز به شما پیشنهاد می‌دهد و همچنین قابلیت ذخیره سازی ده اقدام آخر شما در خودش دارد. امکان پردازش چند تصویر به طور همزمان نیز در این نرم‌افزار فراهم است.

نرم‌افزار تبدیل عکس به کارتون برای کامپیوتر FotoSketcher

برای دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی برای ویندوز،‌ می‌توانید از نرم‌افزار FotoSketcher نیز استفاده کنید. این نرم‌افزار نیز قابلیت تبدیل عکس به انیمه را دارد و این کار را به راحتی و در زمان کمی انجام می‌دهد. امکان تبدیل عکس به طرح مداد، نقاشی آبرنگ و رنگ روغن در این نرم‌افزار وجود دارد.

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی برای ویندوز
نرم‌افزار رایگان FotoSketcher را دانلود کنید و فقط با چند کلیک ساده به نتیجه مطلوب‌تان برسید. قالب‌های آماده‌ای در این نرم‌افزار وجود دارد که امکان تصمیم‌گیری را برای شما راحت‌تر می‌کند. چراکه خیلی سریع می‌توانید پیش نمایش آنها را مشاهده کنید. در کنار این قالب‌ها، ابزارهایی از جمله تغییر کنتراست رنگ نیز در اختیار شما قرار دارد تا تصویر نهایی را برای خود سفارشی سازی کنید.

نرم‌افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم XnSketch

نرم‌افزار XnSketch یک نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم برای ویندوز است. در این نرم‌افزار ۱۸ جلوه مختلف وجود دارد که می‌توانید به کمک آنها عکس خودتان را به یک طرح سیاه قلم تبدیل کنید. در کنار جلوه‌ها، ابزارهایی نیز برای سفارشی سازی تصویر و ویرایش آن مطالبق سلیقه‌تان در نظر گرفته شده است.

نرم افزار کارتونی کردن تصاویر برای کامپیوتر
همچنین این نرم‌افزار با برخی از شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک نیز لینک است و می‌توانید بلافاصله بعد از تولید طرح سیاه قلم آنها را در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر نمایید.

نرم‌افزار تبدیل عکس به نقاشی مدرن Instant Photo Sketch

نرم‌افزار Instant Photo Sketch، یک نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی برای ویندوز ۷ است که بسیار حجم کمی دارد و به راحتی امکان تبدیل عکس به نقاشی را برای شما فراهم می‌کند. این نرم‌افزار نسبت به نرم‌افزارهای قبلی که معرفی کردیم ابزار‌های زیادی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و بیشتر در مواقعی که می‌خواهید به سرعت یک کاری را انجام دهید، از آن استفاده می‌شود.

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی برای ویندوز
تمام کاری که در این نرم‌افزار باید انجام دهید، حرکت دادن یک نوار لغزنده است تا تصویرتان به نتیجه مورد نظر شما برسد. همچنین امکان تغییر اندازه تصویر نیز برای شما مهیا است.

نرم‌افزار تبدیل عکس به نقاشی ویندوز ۱۰ Pencil Photo Sketch Maker

نرم‌افزار Pencil Photo Sketch Maker، علاوه بر ویندوز در تلفن‌های همراه نیز نصب می‌شود. کار با این نرم‌افزار نیز بسیار راحت و سریع است. به کمک آن می‌توانید عکس ها را به نقاشی رنگی یا سیاه و سفید تبدیل کنید. همچنین می‌توانید روی تصاویر در این نرم‌افزار نقاشی کنید. در واقع نوعی نرم افزار نقاشی روی عکس برای کامپیوتر و موبایل به حساب می‌آید.

نرم‌افزار تبدیل عکس به نقاشی ویندوز 10 Pencil Photo Sketch Maker

نرم‌افزار ویندوز ۱۰ Sketch Me

به کمک نرم‌افزار Sketch Me ویندوز ۱۰ که در استور مایکروسافت موجود است می‌توانید عکس‌های خود را با تنها یک کلیک به یک اثر هنری تبدیل کنید. یک نرم افزار تبدیل عکس به کارتون برای کامپیوتر نیز به حساب می‌آید چون به راحتی می‌تواند تصاویر کارتونی بسیار جذابی از عکس‌های شما ایجاد کند.

نرم‌افزار ویندوز 10 Sketch Me

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب هشت نرم افزار کارتونی کردن تصاویر برای کامپیوتر را به شما معرفی کردیم. با دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی آبرنگ برای کامپیوتر می‌توانید عکس‌های خود را در یک زمان کوتاه به یک نقاشی جذاب تبدیل کنید. شما چه نرم‌افزار تبدیل عکس به نقاشی دیگری می‌شناسید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.