رهنامه ۶ تا از بهترین سایت های فتوشاپ آنلاین - رهنامه

برای هر کدام از ما امکان دارد، روزی عکسی ? را بگیریم و متوجه شویم در آن عکس یک نقص کوچک وجود دارد، از طرفی این عکس بسیار زیبا شده و دوست نداریم آن را پاک کنیم، همچنین برنامه فتوشاپ روی کامپیوتر ما نصب نیست که عکس را ویرایش کنیم، راه حل این مشکل استفاده از سایت های فتوشاپ آنلاین که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

برنامه های فتوشاپ آنلاین

Best Free Online Photoshop Service

از طرف دیگر ممکن است شما یک عکاس آماتور باشید، و بخواهید روی عکس هایی که گرفته اید افکت های زیبا بگذارید، همانطور که در گذشته آموزش و معرفی  ادیت عکس بدون فلش پلیر در مرورگر و همچنین بهترین برنامه های ویرایش عکس در اندروید پرداختیم، امروز به معرفی سرویس های آنلاین فتوشاپ خواهیم پرداخت.

سایت فتوشاپ آنلاین Photopea

سایت فتوشاپ آنلاین

Photopea یک جایگزین آنلاین برای فتوشاپ است و تقریباً کلیه ویژگی های اساسی فتوشاپ را در اختیار دارد.

همه ابزارها و ویژگی های تنظیم تصویر در آنجا وجود دارد. در این سایت جلوه ها ویژه و رابط کاربری Photopea به گونه ای طراحی شده است که کاملاً شبیه فتوشاپ باشد.

به طور کلی، این یک جایگزین عالی آنلاین برای فتوشاپ است که باید امتحان کنید.

سایت فتوشاپ آنلاین عکس Pixlr Editor

برنامه های فتوشاپ آنلاین

سایت Pixlr یکی از بهترین گزینه جایگزین فتوشاپ آنلاین است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. استفاده از این سایت بسیار آسان است و دارای ابزارهای پیشرفته ویرایش مانند کلونینگ و جایگزینی رنگ است که معمولاً در نرم افزارهای خاصی مشاهده می شود. شما می توانید از فرمت های محبوب فایل تصویری از جمله PSD در Pixlr و گرفتن خروجی از این فرمت ها  با فرمت JPG ، PNG ، BMP و حتی فرمت PXD استفاده کنید.

این وب سایت فتوشاپ آنلاین از نظر رابط کاربری بسیار عالی به نظر می رسد و دارای ابزارهای مختلفی مانند ، برس و فیلترهایی است که می توانید به راحتی از آن ها برای ویرایش عکس خود استفاده کنید. گزینه هایی برای لایه ها و افکت ها و..،  برای تنظیم خودکار و دستی رنگ نیز وجود دارد. نکته ای که می تواند شما را اذیت کند تبلیغاتی است که فضای زیادی در صفحه به خود اختصاص داده اما علت این مشکل رایگان بودن این برنامه فتوشاپ آنلاین است.

در صورت تمایل به ویرایش با ابزار پیشرفته و یا حذف تبلیغات می توانید نسخه Pixlr Pro را با قیمت ۵ دلار خریداری کنید.

فتوشاپ آنلاین متن و.. در وب سایت Fotor

فتوشاپ آنلاین متن

وب سایت خدمات فتوشاپ آنلاین Fotor با استفاده از رابط کاربری ساده  و برخی از گزینه های مفید که تازه واردان از آن استقبال می کنند، کارها را به بهترین نحو انجام می دهد. این وب سایت به حدی عالی است که می توانید از توانایی آن برای ویرایش عکس های پرتره و یا لکه برداری و ویرایش تصاویر خود استفاده کنید همچنین می توانید از ابزار کلونینگ نیز استفاده کنید.

افکت آنلاین عکس  در این وب سایت دارای کارکردهایی مانند جلوه های ویژه ، ویرایش چهره و بدن ، قاب ها ، برچسب ها و ویرایش متن است.  همچنین شما برای افزودن برخی از افکت ها در  سطح حرفه ای، می توانید از Lens Flare ، Film Grain ، Color Splash و Tilt-Shiftاستفاده کنید.

هزینه اشتراک های حق عضویت برای وب سایت  Fotor از ۸٫۹۹ دلار در ماه شروع می شود.

سایت فتوشاپ عکس BeFunky

برنامه فتوشاپ آنلاین

سرویس آنلاین  BeFunky را می توان دیگر جایگزین آنلاین برنامه فتوشاپ معرفی کرد. نقطه قوت  منحصر به فرد BeFunky سادگی آن است که معمولاً در سایر  ویرایشگرهای عکس مبتنی بر وب مشاهده نمی شود. وب سایت بسیار کاربر پسند است، بنابراین شما برای ویرایش عکس ها فقط باید آن فیلترها و افکت ها را از نوار ابزار انتخاب و اعمال کنید.

این وب سایت همچنین برای ساخت کلاژهای زیبا و یک ابزار Designer برای ایجاد طرح های گرافیکی کاملاً سفارشی ، یک Collage Maker اختصاصی ارائه می دهد. BeFunky عکس ها ، فونت ها و بردارهای هنری را برای شما در طراحی نقوش جالب ارائه می دهد.

برای به دست آوردن فضای ویرایشی عکس بدون آگهی و ویژگی های بیشتر در سایت ، می توانید با پرداخت حق عضویت به قیمت ۴٫۹۵ دلار در ماه این برنامه را به BeFunky Plus ارتقا دهید.

برنامه فتوشاپ آنلاین Lunapic

برنامه فتوشاپ آنلاین

سایت فتوشاپ عکس Lunapic  نیز دیگر پیشنهاد ما به شماست. Lunapic یکی از بهترین گزینه های رایگان فتوشاپ به صورت آنلاین است که شما برای استفاده  از آن برای ویرایش تصاویر حتی یک قران نیز پول خرج نمی کنید. از ویژگی بارز این سایت امکان دیدن تغییرات عکس نسبت به قبل ویرایش در زمان ویرایش عکس است، همچنین کاربر می‌تواند  از گزینه ها ، فیلترها ، افکت ها و انیمیشن ها گزینه های مختلفی را انتخاب کند و به ویرایش عکس بپردازد.

وب سایت Ribbet

برنامه فتوشاپ آنلاین

سایت فتوشاپ آنلاین عکس Ribbet دیگر سرویس فتوشاپ آنلاین است که رهنامه پیشنهاد می کند. Ribbet یکی دیگر از ویرایشگرهای عالی در زمینه ویرایش  آنلاین عکس است که برای تازه کارها فوق العاده است. اگرچه نمی توان آن را به عنوان یک جایگزین کامل فتوشاپ در نظر گرفت ، اما نمی توان قابلیت های بیشمار این سرویس آنلاین را در زمینه ویرایش عکس نادیده گرفت.

در این وب سایت یک قابلیت جذاب برای اندازه کردن عکس ها به طور خاص برای فیس بوک ، توییتر یا یوتیوب و  همچنین بهینه سازی کیفیت تصویر برای چاپ وجود دارد. علاوه بر این، افکت ها و قاب های زیادی را که می توانید از طریق کادر جستجو درون برنامه جستجو کنید و از آن ها استفاده کنید.

برای استفاده کردن از  ویژگی های پیشرفته، باید حق عضویتی به قیمت  ۴٫۹۵ دلار در ماه پرداخت کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما در این مطلب سعی کردیم  سایت های معروف برای انجام فتوشاپ آنلاین را برای جهت ویرایش سریع و کاربردی تصاویر  به شما معرفی کنیم اگر سوالی یا نظری درباره فتوشاپ آنلاین دارید می توانید از قسمت دیدگاه های این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 433 views بار دسته بندی : معرفی سرویس تاريخ : 22 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.