رهنامه آموزش تبدیل عکس به عکس تاریخی و قدیمی با هوش مصنوعی - رهنامه

در صورتی که بخواهید شما میتوانید به راحتی چهره خود را در صد سال یا هزاران سال پیش مشاهده کنید. 🗿 برای این کار کافیست چند تا عکس از الان خود داشته باشید. در این مطلب از رهنامه به آموزش تبدیل عکس به عکس تاریخی و قدیمی با هوش مصنوعی میپردازیم.

ساخت عکس سفر در زمان با هوش مصنوعی

?How to Transform Yourself Into a Historical Figure With the MyHeritage AI Time Machine

هوش مصنوعی با پیشرفت هر روزه خود کار های مختلفی میتواند برای شما انجام میدهد. به عنوان مثال هوش مصنوعی میتواند عکس های شما را ادیت کند یا نوشته را به تصویر تبدیل کند. یکی دیگر از کارهایی که شما به وسیله هوش مصنوعی میتوانید انجام دهید، تبدیل عکس های خود به عکس های قدیمی و باستانی است. ابزار My Heritage با استفاده از هوش مصنوعی این کار را برای شما انجام میدهد. در ادامه نحوه استفاده از افکت قدیمی عکس My Heritage را بررسی میکنیم.

تبدیل عکس به عکس قدیمی با AI

سایت تبدیل عکس به نقاشی قدیمی My Heritage چیست؟

همانطور که گفته شد MyHeritage سایتی است که با استفاده از هوش مصنوعی کار میکند. این سایت مانند بسیاری از ابزار های تولید عکس با استفاده از هوش مصنوعی مبتنی بر عکس عمل میکند. این یعنی زمانی که شما عکسی را در این سایت آپلود میکنید، MyHeritage با استفاده از الگوریتم های خود عکس آپلود شده را به صورت دقیق بررسی میکند. بعد از بررسی و تحلیل عکس شما این سایت با توجه به تم های از پیش تعیین شده عکس شما را به عکسی برای دهه ها قبل تبدیل میکند. این کار میتواند با تغییر مکان، لباس شما، فرم صورت و… ممکن شود.

افکت قدیمی عکس

به عنوان مثال MyHeritage بعد از آپلود شدن و بررسی عکس، نشان میدهد که شما در دهه های قبل تر یا حتی در زمان باستان یا غار نشینی چه شکلی بودید. MyHeritage رابط کاربری ساده ای دارد و به راحتی میتوانید از این سایت برای تبدیل عکس به عکس تاریخی استفاده کنید.

نحوه استفاده از سایت ساخت چهره با هوش مصنوعی My Heritage

برای تبدیل عکس به عکس تاریخی با استفاده از My Heritage ابتدا وارد این سایت شوید. پس از باز کردن این سایت با مرورگر دلخواه خود در صفحه اصلی آن روی Try it now کلیک کنید.

تبدیل عکس به عکس تاریخی

در صفحه Upload photos گزینه نارنجی رنگ Select photos را انتخاب کنید.

ساخت عکس سفر در زمان با هوش مصنوعی

در کادر بعدی که برای شما باز خواهد شد باید عکس های خود را انتخاب کنید. بنابر این از طریق این کادر وارد پوشه ای شوید که عکس های خود را در آن جا ذخیره کردید. عکس های مورد نظر را انتخاب کرده و روی Open کلیک کنید. شما باید حداقل ده عکس از خودتان آپلود کنید.

ادیت عکس قدیمی

بعد از انتخاب عکس ها روی Continue کلیک کنید.

سایت ساخت چهره با هوش مصنوعی

در کادر Describe this person شما باید اطلاعات خود را وارد کنید. در بخش Title میتوانید نام خود یا هر چیز دیگری وارد کنید. در قسمت Gender نیز شما باید جنسیت خود را انتخاب کنید. در صورتی که مرد هستید Male و در صورتی که خانم هستید Female را انتخاب کنید. سپس روی Continue کلیک کنید.

سفر در زمان با هوش مصنوعی

سپس این سایت تمام عکس های آپلود شده توسط شما را بررسی و تحلیل میکند. پس از تحلیل و بررسی عکس ها میتوانید نتیجه آن را مشاهده کنید. زمان تغییر عکس ها به عکس تاریخی و… با توجه به تعداد عکس ها میتواند متفاوت باشد. به عنوان مثال برای بررسی و تبدیل ۲۰ عکس حدود ۲۵ دقیقه زمان میبرد.

نحوه افزایش کیفیت عکس های خروجی حین ادیت عکس قدیمی با My Heritage

در صورتی که میخواهید MyHeritage عکس های با کیفیتی به شما بدهد باید هنگام آپلود عکس چند نکته را رعایت کنید. این نکات را در صفحه Upload photos قبل از آپلود عکس های خود میتوانید مشاهده کنید. این نکات عبارتند از:

  • عکس هایی که آپلود میکنید تک نفره باشد و تصویر شخص دیگری درون عکس نباشد. در غیر اینصورت هوش مصنوعی MyHeritage ممکن است به اشتباه صورت آن شخص را تغییر دهد.
  • در عکس هایی که آپلود میکنید، صورت کامل باید مشخص باشد. همچنین بالا تنه و کل بدن نیز بهتر است مشخص باشد. عکس هایی که از صورت خود آپلود میکنید بهتر است حالت های مختلف چهره شما را نشان دهد.
  • برای نتیجه بهتر عکس های خود را بهتر است در روز های متفاوت بگیرید.

تبدیل عکس به نقاشی قدیمی

سوالات متداول

حداکثر چند عکس برای تبدیل عکس به عکس قدیمی با AI میتوان آپلود کرد؟

شما در سایت My Heritage برای تبدیل عکس به عکس تاریخی بین ۱۰ تا ۲۵ عکس باید آپلود کنید. این یعنی عکس های شما کمتر از ۱۰ عدد و بیشتر از ۲۵ عدد نباید شود. همچنین هر چه عکس های بیشتری آپلود کنید نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد.

سایر کاربرد های ابزار My Heritage چیست؟

My Heritage به غیر از تبدیل عکس های شما به عکس های قدیمی تر برای متحرک سازی چهره نیز کاربرد دارد. این یعنی شما میتوانید عکس های قدیمی خود را به این ابزار بدهید و این سایت با استفاده از هوش مصنوعی عکس های شما را متحرک میکند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز نحوه سفر در زمان با هوش مصنوعی My Heritage و تبدیل عکس های خود به عکس های قدیمی پرداختیم. آیا شما توانستید از این سایت برای تبدیل عکس به عکس تاریخی استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه تبدیل عکس به عکس تاریخی با استفاده از My Heritage را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 194 views بار دسته بندی : معرفی سرویس تاريخ : 19 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها