رهنامه آموزش نحوه ساخت گروه در ایمو (imo) - رهنامه

یکی از امکانات مهمی که پیام رسان ایمو دارد قابلیت ایجاد گروه و چت گروهی است. 👥 ویژگی مهم گروه ها این است که شما دیگر مجبور نیستید یک پیام را برای تک تک افراد بفرستید. در این مطلب از رهنامه قصد داریم به آموزش نحوه ساخت گروه در ایمو (imo) بپردازیم.

نحوه ساختن گروه در ایمو

How to Create a Group in imo

در بین پیام رسان های اجتماعی ایمو یکی از بهترین برنامه هایی است که امکان تماس صوتی و تصویری نا محدود را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای تماس گروهی در ایمو ابتدا باید گروه را ایجاد کنید. سپس افراد را به گروه اضافه کنید. در حالت کلی نحوه ایجاد گروه در ایمو بسیار ساده تر از ساخت گروه در واتساپ است. همچنین شما هیچ محدودیتی برای ایجاد گروه ها از نظر تعداد ندارید.

آموزش ساختن گروه در ایمو

در ابتدا مطمئن شوید که شما آخرین نسخه برنامه ایمو را استفاده می کنید. بعد از به روز رسانی و دانلود نرم افزار ایمو آن را در گوشی اندروید خود باز کنید.

ساخت گروه در ایمو

روی منوی ۳ خط در پایین سمت چپ صفحه بزنید. حالا option را انتخاب کنید. از منو گزینه  New Create chat group را انتخاب کنید.

ساخت گروه در ایمو

نوع گروه را انتخاب کنید. سپس افرادی که می خواهید به گروه اضافه کنید را انتخاب کنید..

ساخت گروه در ایمو

حالا در قسمت پایین صفحه روی نوار آبی علامت فلش را بزنید.

تنظیمات گروه در ایمو

بعد از ساخت گروه در ایمو می توانید نام آن را تغییر دهید. همچنین یک عکس برای گروه انتخاب کنید. برای تغییر عکس یا نام گروه ابتدا باید وارد گروه شوید. روی عکس پیش فرض گروه بزنید. روی منوی ۳ نقطه بزنید. حالا منوی option را باز کنید. در منوی جدید Change group name را انتخاب کنید. حالا می توانید نام گروه را تغییر دهید. برای تغییر عکس گروه روی گزینه Choose Photo بزنید.

لینک گروه ایمو

بعد از ساخت گروه در ایمو می توانید لینک گروه دعوت نیز برای آن بسازید. در این صورت هر کسی که در لیست مخاطبین شما هم نباشد می تواند عضو گروه شود. برای اینکار گروه را باز کنید. روی نام گروه در بالای صفحه بزنید. حالا روی Invite link بزنید. لینک نمایش داده شده را کپی کنید. حالا می توانید از قسمت Send Link آن را برای افراد دیگر بفرستید.

اضافه کردن افراد به گروه چت ایمو

اگر در زمان ایجاد گروه عضوی را فراموش کردید می توانید هر زمان فرد دیگری را به گروه اضافه کنید. پلتفرم ایمو را باز کنید. قسمت Chats را باز کنید. روی نام گروهی که ایجاد کردید بزنید. سپس روی پروفایل و Add Member را بزنید. حالا در قسمت مخاطبین فردی که می خواهید را پیدا کنید. اسم فرد را انتخاب کنید و Next را بزنید.

حذف گروه در ایمو

برای حذف و خارج شدن از گروه ایمو کافی است مراحل زیر را دنبال کنید. ابتدا برنامه ایمو را باز کنید. از طریق Contacts وارد گروهی شوید که قصد دارید آن را حذف کنید. بعد از وارد شدن به گروه از منوی ۳ نقطه در بالای سمت راست صفحه گزینه Info group را انتخاب کنید. در صفحه جدید دوباره منوی ۳ نقطه سمت راست بالای صفحه را بزنید. در پنجره جدید گزینه Leave را انتخاب کنید. برای تایید Yes را انتخاب کنید.

ساخت گروه در ایمو

اتاق باشگاه صوتی ایمو چیست؟

اتاق صوتی درست مانند کانال در نرم افزار تلگرام است. در این کانال ها شما می توانید با همکاران یا دوستان خودتان صحبت کنید. این اتاق ها به صورت صوتی هستند و شما می توانید با عضویت در آنها در بحث آنها شرکت کنید. برای ساخت یک Room ابتدا برنامه ایمو را باز کنید. در قسمت Rooms می توانید کانال هایی که از قبل ایجاد شده را ببینید.

ساخت گروه در ایمو

برای ساخت یک اتاق صوتی Start Room را بزنید.

ساخت گروه در ایمو

در قسمت Description توضیحاتی درباره اتاق بنویسید. اگر می خواهید اتاق خصوصی باشد روی گزینه Private بزنید. همچنین اگر می خواهید ورود برای همه افراد آزاد باشد گزینه Public را بزنید.

ساخت گروه در ایمو

حالا گزینه Let’s Begin  را بزنید. در قسمت پایین صفحه شما می توانید صدا را قطع کنید. یا فردی را به اتاق اضافه کنید. برای خارج شدن از اتاق می توانید Leave Quietly را بزنید.

ساخت گروه در ایمو

سوالات متداول

آیا برنامه ایمو در کشور ما اجرا می شود؟

خیر برای استفاده از برنامه imo شما مجبور هستید از برنامه ضد تحریم برای اجرای آن استفاده کنید.

برای حذف اکانت imo چه کار باید انجام دهیم؟

برای حذف اکانت ابتدا برنامه را اجرا کنید. در قسمت Settings وارد شوید. سپس imo account settings را انتخاب کنید. سپس Delete your imo account را انتخاب کنید. در مرحله یعد شماره خودتان را وارد کنید. سپس برای تایید برای پاک کردن اکانت گزینه Yes را انتخاب کنید.

آیا می شود فرد خاصی را در گروه ایمو حذف کرد؟

بله برای این کار وارد گروه شوید. مخاطبی که قصد دارید از گروه حذف کنید را پیدا کنید. روی اسم او بزنید. حالا گزینه Block را بزنید. شما می توانید از قسمت Contact نیز همین کار را انجام دهید.

جمع بندی

ایمو نیز مانند سایر پیام رسان ها قابلیت Status را برای مخاطبان خود فراهم کرده است. همچنین در بحث امنیت اکانت شما تنظیمات ویژه ای را دارد. پیام رسان ایمو یک برنامه نو ظهور است که به زودی در سطح جهانی و در آینده حرفی برای گفتن خواهد داشت.

نظرات و پیشنهاد های شما؟

در این مطلب از رهنامه به آموزش نحوه ساخت گروه ایمو (imo) پرداختیم. شما می توانید با نصب این برنامه از مزایای بسیار آن بهره مند شوید. لطفا نظرات و پیشنهادهای خود را ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 258 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 21 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها