رهنامه راهنما حل مشکل ثبت نام در اسپاتیفای در ایران و خارج کشور - رهنامه

اسپاتیفای 🎵 یک پلتفرم جامع برای گوش دادن به آهنگ و پادکست است و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. با این وجود گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی در ثبت نام اسپاتیفای مواجه شوید. امروز در رهنامه به راهنما حل مشکل ثبت نام در اسپاتیفای در ایران و خارج کشور میپردازیم.

مشکل ثبت نام در اسپاتیفای آیفون ، اندروید و..

?How to Fix a Spotify Login Error

به علت محدودیت‌ها و یک سری تحریم ها، ثبت نام در Spotify برای کاربران به یک مسئله آزاردهنده تبدیل شده است. گاهی اوقات این مشکل میتواند یک باگ ساده باشد. در این صورت میتوانید راه‌های زیر را امتحان کنید:

  • ریستارت گوشی یا لپتاپ.
  • بستن برنامه‌های باز موبایل.
  • چک کردن حافظه گوشی (گوشی شما باید حداقل ۲۵۰ مگابایت حافظه خالی داشته باشد).

اگر با روشهای بالا مشکل شما حل نشد روشهای ذکر شده در ادامه مطلب را امتحان کنید.

۱- رفع مشکل ثبت نام در اسپاتیفای با تغییر آی‌پی

اولین و بهترین راهکار برای مشکل ثبت نام در spotify، تغییر آی‌پی است. تغییر آی‌پی با استفاده از برنامه‌های ضد تحریم احتمالا مشکل ثبت‌نام و ساخت اکانت اسپاتیفای شما را حل میکند. VPN برای ثبت نام اسپاتیفای را میتوانید از طریق گوگل‌پلی یا اپل‌استور دانلود کنید.

دقت کنید که برنامه‌های تغییر دهنده آی پی را از منابع معتبر دانلود کنید.

ابتدا تاریخچه، کوکی و همه اطلاعات مرورگر خود را پاک کنید. اگر با کروم وارد اکانت گوگل خود شده‌اید از آن خارج شوید.

لوکیشن گوشی یا سیستم خود را غیرفعال کنید.

پس از نصب برنامه‌ تغییر آی‌پی، وارد برنامه شوید و به یک سرور پایدار و بدون قطعی وصل شوید. دقت کنید که به سروری وصل شوید که نشت DNS نداشته باشد.

وارد سایت اسپاتیفای شوید و روی Signup کلیک کنید.

نام کاربری، رمزعبور، ایمیل و تاریخ تولد میلادی خود را وارد کنید.

جنسیت خود را وارد کرده و سپس دکمه Signup را بزنید.

اکنون اکانت اسپاتیفای شما ساخته شده است. همچنین میتوانید از طریق گوگل‌پلی، اپلیکیشن اسپاتیفای را روی گوشی نصب کرده و از طریق اپلیکیشن به اکانت خود دسترسی داشته باشید. این روش برای مشکل ثبت نام در اسپاتیفای ایفون نیز کاربرد دارد.

۲- پاک کردن کش اسپاتیفای

Spotify از فایل های کش برای بهبود تجربه شما در هنگام استفاده از برنامه استفاده می کند. ممکن است این فایل‌ها خراب شده باشند و در ورود به سیستم شما مشکل ایجاد کرده باشند. خوشبختانه، می‌توانید با حذف حافظه پنهان Spotify، مشکل را برطرف کنید. با انجام این کار هیچ داده مرتبط با اکانت شما حذف نمیشود. همچنین لیست های پخش و دیگر موارد در Spotify دست نخورده باقی می‌مانند. حذف کش در گوشی اندروید برای رفع مشکل ثبت نام اسپاتیفای در اندروید بدین شکل است:

به Settings بروید. سپس Apps & notifications > Spotify را انتخاب کنید.

Storage & cache را انتخاب کنید.

روی Clear Cache ضربه بزنید.

پاک کردن کش اسپاتیفای

اکنون اسپاتیفای را اجرا کنید.

توجه داشته باشید که شما فقط در گوشی اندروید میتوانید کش اسپاتیفای را پاک کنید. در لپتاپ یا گوشی آیفون باید برنامه را حذف و مجددا نصب کنید تا کش پاک شود.

۳- آپدیت برای رفع مشکل ثبت‌ نام در اسپاتیفای

نسخه قدیمی برنامه Spotify می تواند مشکلات زیادی از جمله مشکلات ورود ایجاد کند. می توانید اکثر این مشکلات را با به روز رسانی برنامه به آخرین نسخه در دستگاه های خود حل کنید. با مراجعه به اپ استور می توانید Spotify را در گوشی اندروید یا آیفون خود به‌روز کنید . در ویندوز، می توانید به صورت دستی آخرین نسخه برنامه را دانلود و نصب کنید. برای یادگیری نحوه انجام این کار، روش حذف و نصب مجدد Spotify را در زیر توضیح داده‌ایم:

آپدیت اسپاتیفای در آیفون:

App Store را در آیفون خود باز کنید.

Updates را در پایین انتخاب کنید .

گزینه Update را در کنار Spotify در لیست برنامه ها انتخاب کنید.

آپدیت اسپاتیفای برای رفع مشکل ثبت‌نام

آپدیت اسپاتیفای در اندروید:

به Google Play Store بروید.

Spotify را جستجو کنید و روی آن ضربه بزنید.

برای به‌روزرسانی برنامه گزینه Update را انتخاب کنید.

۴- محدودکردن دسترسی برنامه‌های دیگر به اسپاتیفای

Spotify به شما امکان میدهد دسترسی به اکانت خود را با برنامه ها و سرویس های شخص ثالث به اشتراک بگذارید. هنگامی که نمیتوانید در اسپاتیفای ثبت‌نام کنید یا با مشکل something went wrong اسپاتیفای مواجه می‌شوید، ابتدا روش های بالا را امتحان کنید. اگر باز هم مشکل حل نشد پیشنهاد میکنیم دسترسی برنامه‌های دیگر به اسپاتیفای خود را محدود کنید. برای این کار:

به صفحه مدیریت برنامه‌های اسپاتیفای بروید.

در کنار همه سرویس‌هایی که به اکانت شما لینک شده‌اند، Remove Access را انتخاب کنید.

محدودکردن دسترسی برنامه‌های دیگر به اسپاتیفای

برنامه اسپاتیفای را باز کنید و سعی کنید وارد اکانت خود شوید.

۵- حذف و نصب مجدد برای حل مشکل ثبت‌ نام اسپاتیفای

به غنوان آخرین راهکار برای رفع مشکل ثبت نام اسپاتیفای در اندروید، آیفون و لپتاپ، پیشنهاد میکنیم برنامه را حذف کرده و مجددا نصب کنید. حذف و نصب مجدد اسپاتیفای در گوشی همانند سایر برنامه‌ها است. در ادامه نحوه حذف اسپاتیفای در ویندوز را به شما آموزش میدهیم:

با فشار دادن Windows + I به Windows Settings بروید.

Apps را انتخاب کنید.

Spotify را در لیست برنامه ها انتخاب کرده و روی Uninstall کلیک کنید تا برنامه حذف شود. سپس به سایت اسپاتفای بروید و برنامه را مجددا دانلود و نصب کنید.

حذف و نصب مجدد اسپاتیفای

سوالات متداول

چرا اسپاتیفای ارور پروکسی میده؟

ارور پروکسی اسپاتیفای زمانی رخ میدهد که آی‌پی اینترنت شما اختصاصی نباشد و افراد دیگری نیز از آن استفاده کنند. اگر از تغییر دهنده آی‌پی رایگان استفاده میکنید احتمالا این مشکل برای شما پیش می‌آید. همچنین اسپاتیفای گاهی اوقات آی‌پی برخی از کشورها را مسدود میکند. بهترین راهکار برای رفع این مشکل، استفاده از ابزار تغییر آی‌پی اختصاصی و یا خرید اکانت پرمیوم است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به راه‌های حل مشکل ثبت نام در اسپاتیفای در ایران و خارج کشور پرداخیتم. آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ شما از کدام روش برای رفع مشکل ثبت‌نام اسپاتیفای استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما درمیان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 430 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 24 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها