رهنامه آموزش ۳ روش حل مشکل تایید هویت فیسبوک و ورود به آن - رهنامه

فیسبوک میلیون ها کاربر دارد که دائماً از پلتفرم آن برای ارتباط با افراد و فرهنگ های مختلف استفاده می کنند. ممکن است در حین استفاده از فیسبوک با مشکلات مختلفی مانند عدم تایید هویت فیسبوک روبرو شوید. ⛔ در مطلب امروز رهنامه به آموزش ۳ روش حل مشکل تایید هویت فیسبوک و ورود به آن میپردازیم.

حل مشکل احراز هویت فیسبوک

How I Avail to Fix Facebook Not Verifying My ID or Confirm My Identity Issue

مشکل ورود به فیسبوک و مشکل ثبت نام فیسبوک از رایج ترین مشکلات کاربران فیسبوک است. برای تأیید یک اکانت فیسبوک، باید یک کد به شماره تلفن همراه شما ارسال شود. این کد برای تایید اینکه اکانت شما فیک نیست استفاده میشود. اگر این کد برای شما ارسال نمیشود ابتدا از صحت شماره و در دسترس بودن سیمکارت خود مطمئن شوید. در غیر این صورت، ادامه مطلب را برای رفع مشکل ساخته نشدن اکانت فیسبوک بخوانید.

علت مشکل ثبت نام در فیس بوک

  • نداشتن عکس پروفایل: نداشتن عکس پروفایل یکی از علت های مشکل تایید هویت فیسبوک است. همچنین اگر عکس پروفایل شما متعلق به شخص دیگری بوده یا تار باشد دچار این مشکل خواهید شد.
  • پروفایل ناقص: اگر اطلاعات شما در قسمت پروفایل ناقص باشد ممکن است هویت شما در فیسبوک تایید نشود.
  • نداشتن Primary Contact:  گاهی اوقات افراد Primary Contact یا جزئیات تماس خود را در تنظیمات پروفایل اضافه نمی کنند، این امر همچنین باعث می شود فیس بوک هویت را رد کند.
  • انجام ندادن احراز هویت دو عاملی فیسبوک: احراز هویت دو عاملی یکی از مهم ترین مواردی است که این روزها فیسبوک بر آن تاکید دارد. اگر آن را تنظیم نکرده‌اید احتمالا مشکل لاگین فیسبوک شما همین مورد است.
  • عوض کردن دستگاه: گاهی اوقات با عوض کردن گوشی خود دچار مشکل در ورود به فیسبوک میشوید. بهتر است یک بار با گوشی قدیمی خود وارد اکانت فیسبوک شوید تا این مشکل حل شود.
  • فعالیت نداشتن در فیسبوک: اگر هیچ فعالیتی در فیسبوک ندارید یا کسی را فالو نمیکنید، فیسبوک اکانت شما را میبندد.
  • ناقص بودن اطلاعات بیزنسی: اگر اکانت شما بیزنسی است و اطلاعات بیزنس کامل نیست، ممکن است دچار مشکل تایید هویت فیسبوک شوید.

کاربرهای داخل ایران باید از یک روش تغییردهنده آی پی مطمئن (ترجیحا با آی پی و سرور ثابت) استفاده کنند. دقت شود که تا جای ممکن از سرویس های رایگان تغییر آی پی برای ثبت نام و ورود به فیس بوک استفاده نشود چرا که ممکن است آی پی های سرویس رایگان در لیست سیاه فیس بوک قرار گرفته باشند.

چگونه فیسبوک خود را دوباره فعال کنیم؟

اگر هنگام لاگین شدن در فیسبوک با پیغام های “Please Confirm Your Identity” یا “Recent Activity May Have Affected Your Account’s Security, So We’ve Locked It” مواجه شده اید برای حل مشکل لاگین فیسبوک، باید احراز هویت انجام دهید برای این کار:

برنامه فیس بوک را باز کنید و وارد شوید.

چگونه فیسبوک خود را دوباره فعال کنیم؟

پس از ورود، پیغام “Please Confirm Your Identity” مشاهده میشود که شامل سه بخش برای تایید هویت شما است. روی Continue ضربه بزنید.

چگونه فیسبوک خود را دوباره فعال کنیم

“Approve Your Login on Another Phone or Computer” را انتخاب کنید و روی Continue کلیک کنید. با کلیک بر روی گزینه ذکر شده، لیست کل دستگاه هایی را که برای ورود به حساب فیس بوک خود استفاده کرده‌اید را مشاهده خواهید کرد. برای تأیید ورود خود، یکی از دستگاه های لیست شده را انتخاب کنید.

در صورتی که اکنون به هیچ یک از دستگاه های لیست شده دسترسی ندارید، در پایین صفحه بر روی “Confirm Identity in Another Way” در پایین صفحه کلیک کنید.

رفع مشکل ورود به فیس بوک با گوشی

پس از ضربه زدن بر روی Continue، وارد صفحه “Choose a Security Check” می شوید. این صفحه همان دو گزینه قبلی را نشان می‌دهد. اکنون گزینه “Get a Code Send to Your Phone” را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، در صفحه‌ی جدید می توانید شماره مرتبط با حساب فیس بوک را ببینید.

مشکل ثبت نام در فیس بوک

اگر همان شماره در دسترس است، روی شماره تلفن کلیک کنید و روی «Continue» ضربه بزنید. کدی به گوشی شما ارسال می شود. اکنون فقط باید دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا دسترسی به حساب فیس بوک خود را بازیابی کنید.

با این حال، اگر به شماره تلفن لیست شده فیس بوک دسترسی ندارید، روش بعد را امتحان کنید.

حل مشکل در ورود به فیسبوک

درخواست کمک از دوستان راه دیگری برای تأیید هویت و رفع مشکل ورود به فیس بوک با گوشی است. فیس بوک در صورت مشکوک بودن، جعلی بودن یا ربات بودن برخی از حساب ها، درخواست تایید هویت می کند.  با این حال، اگر از یک حساب جعلی استفاده می کنید، این روش به شما کمکی نمی کند آن را بازیابی کنید. برای حل مشکل در ورود به فیسبوک مراحل زیر را طی کنید:

فیس بوک را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

پیام Please confirm your identity را میبینید. روی Continue کلیک کنید.

حل مشکل در ورود به فیسبوک

در مرحله بعد، گزینه Ask your friends for help را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید و سپس بر روی Continue کلیک کنید.

مشکل ساخته نشدن اکانت فیسبوک

دوستانتان می‌توانند در این مرحله به شما کمک کنند. از بین پنج دوستی که روی صفحه نمایش داده شده است، سه نفر را انتخاب کرده و با آنها تماس بگیرید. از آنها بخواهید که از لینک موجود در صفحه خود بازدید کنند و سپس سه کد جداگانه که در Notification دریافت میکنند را به شما بگویند. اگر کدها را در اعلان‌ها پیدا نکردند، از آنها بخواهید که بخش پیامک را بررسی کنند. ممکن است کد به شماره موبایل ثبت شده آنها ارسال شود.

سه کد را وارد کنید سپس بر روی Continue کلیک کنید. اگر کدها درست باشند حساب شما توسط فیس بوک تایید و بازیابی می شود.

رفع مشکل تایید هویت فیسبوک

یک روش دیگر برای تایید هویت و ورود به فیسبوک، ارسال کارت شناسایی برای فیسبوک است. با این وجود اگر امکان ارسال عکس کارت شناسایی وجود ندارد میتوانید به جای آن عکس دو مدرک دیگر که حداقل یکی از آنها شامل تاریخ تولد شما است استفاده کنید. دقت شود که اسم شما در فیسبوک با اسم شما در مدارک ارسالی باید یکی باشد. اگر شما کاربر داخل ایران هستید، این روش برای شما زیاد مناسب نیست و پیشنهاد میشود از دو روش بالا برای دور زدن تایید هویت فیسبوک استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در رهنامه به آموزش ۳ روش حل مشکل تایید هویت فیسبوک و ورود به آن پرداختیم. آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ شما از چه روشی برای تایید هویت و ورود به فیسبوک استفاده میکنید؟ لطفا نظرات و پینشهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 197 views بار دسته بندی : معرفی سرویس تاريخ : 23 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها